Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verhuizen naar Amerika
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Verhuizen naar Amerika
Dat is degene die ik had gevonden Bandido. Volgens Google Maps is het 29 minuten rijden, maar de 141 (de hoofdweg die kant op) staat regelmatig vast (ook overdag) dus 45 minuten is realistischer. We moeten af en toe naar een BoA filiaal in die buurt, en in 30 minuten redt je niet. Maar als we daar nog eens in de buurt zijn ga ik er zeker kijken. 

Onze emigratie naar Atlanta: http://movetoatlanta.wordpress.com/
- Bandido
- Amerika-expert
Ja ach, voor mij is het ook zoiets. Je moet er wel iets voor hebben hè.
Verkeer valt trouwens best mee als je probeert buiten de spits of in het weekend te gaan. Het is wel druk, maar echt vast zit het ook niet.

Verkeer valt trouwens best mee als je probeert buiten de spits of in het weekend te gaan. Het is wel druk, maar echt vast zit het ook niet.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik weet niet wat mijn vrouw er van denkt om anderhalf uur in de auto te zitten voor een zakje perzikken, maar ik zal het haar zo eens vragen.Bandido schreef:Ja ach, voor mij is het ook zoiets. Je moet er wel iets voor hebben hè.![]()
![]()

- Bandido
- Amerika-expert
Je moet er ook flink inslaan en het is ook best een belevenis vind ik altijd. Voor alleen een zakje perziken zou ik naar de Publix om de hoek gaan inderdaad. 

"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerika-expert
Hahaha, je denkt nog te Hollands. 30/45 minuten rijden is eigenlijk heel dichtbij hoor 

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Haha ja, maar dit is nou zo'n hollandse eigenschap die ik graag hou: Als het de keuze heb besteed ik mijn tijd liever op een andere manier dan in de autoStaceybeesie schreef:Hahaha, je denkt nog te Hollands. 30/45 minuten rijden is eigenlijk heel dichtbij hoor

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Matjong schreef:Haha ja, maar dit is nou zo'n hollandse eigenschap die ik graag hou: Als het de keuze heb besteed ik mijn tijd liever op een andere manier dan in de autoStaceybeesie schreef:Hahaha, je denkt nog te Hollands. 30/45 minuten rijden is eigenlijk heel dichtbij hoor
Dat ligt dan weer aan met welke auto je rijdt natuurlijk.

-
- Amerikafan
- Contacteer:
@matjong
Je woont dan ook in een buurt die berucht is voor zijn verkeer. Wij hebben er het eerste jaar ook gewoond en was soms om te huilen. Huis naar kantoor was 8 miles en mijn record was dik twee uur.
Perziken met haar op...
Bart1
Je woont dan ook in een buurt die berucht is voor zijn verkeer. Wij hebben er het eerste jaar ook gewoond en was soms om te huilen. Huis naar kantoor was 8 miles en mijn record was dik twee uur.
Perziken met haar op...
Bart1
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
- Contacteer:
En zeker de afgelopen dagen vanwege een golftoernooi (Tiger Woods speelt verderop, zijn slechtste game ooit last ik op nu.nl
). 30,000 mensen erbij op de weg, heel Johns Creek stond vast volgens mij 
Maar voor de rest is het tot dusverre best te doen.
Maar misschien ga ik me er later nog meer aan ergeren...

Maar voor de rest is het tot dusverre best te doen.

Laatst gewijzigd door kastelke op 12 aug 2011, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is niet zinvol om het voorgaande bericht volledig te quoten. Quote weggehaald.
Reden: Het is niet zinvol om het voorgaande bericht volledig te quoten. Quote weggehaald.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Spijtig van je gewassen, maar bovenstaandeANY schreef: Dat wordt venison deze winter

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2921 Weergaves
-
Laatste bericht door goldenhills
-
- 8 Reacties