Och gut Hockey, dat weet ik niet hoor. Laten we zeggen dat die inflatie wordt gecompenseerd door mijn optimistische natuur.

Edit: Rob, nu vind ik wel dat deze deelquote had kunnen blijven staan. Hockey moet toch weten op welke zin ik reageer?
kastelke schreef:En dat siert jou erg!![]()
Ik hoop dan ook dat er een aanvaardbare oplossing uit de bus kan komen.
Of je noemt het "praktisch gratis", dan heb je altijd nog een marge. Persoonlijk zou ik 100-150 in de maand ook nog wel praktisch gratis noemenSten schreef:Ja, klopt, dat is mijn gedachtegang.
Och gut Hockey, dat weet ik niet hoor. Laten we zeggen dat die inflatie wordt gecompenseerd door mijn optimistische natuur.![]()
Je weet wat ze zeggen he: Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimistSten schreef:Laten we zeggen dat die inflatie wordt gecompenseerd door mijn optimistische natuur.
Njit schreef:Lets agree to disagree
Je weet wat ze zeggen hè: Een pessimist is een slecht geïnformeerde optimist.Njit schreef: [...]
Je weet wat ze zeggen he: Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist
OscarG schreef:In de openingspost geeft TS aan dat het huis alleen met enorm verlies verkocht kan worden. Dan blijft er dus een restschuld van de hypotheek over. Wanneer TS deze niet in 1x kan afbetalen bij de verkoop, dan zou die restschuld normaal omgezet worden naar een lening. Echter de bank wil die constructie niet gebruiken voor mensen die in het buitenland wonen. En dus kan de bank de verkoop weigeren want als op de dag van de overdracht niet de complete hypotheek is af betaalt dan gaat de verkoop niet door.DVDGuy schreef:
@wbarbary: zou je hier nog een keertje op willen reageren?
Mag ook per PM
Ik begin jou steeds leuker te vinden.ned in MO schreef: [...]
De bank als schuld eiser staat in het contract vermeld en zal dus toch toestemming moeten geven lijkt me. Dus je hebt nog niks verkocht.ned in MO schreef:
Dan zeg ik dus, bank stik maar lekker met je huis, hier zijn de sleutels. Ik bedoel ik heb het verkocht en ben bereid een lening aan te gaan voor een restschuld. Hoe dom ben je dan bank om dit
niet aan te nemen? :blin
De bank zou mij dus kunnen dwingen in mijn huis te blijven? Denk het toch niet
Bron: http://mens-en-samenleving.infonu.nl/in ... enken.htmlHet is volgens de Nederlandse wet niet toegestaan om krediet te ontvangen in Nederland als je er niet woont.
In mijn contreien zeggen ze het wel!
Unsecured niet, secured credit card zeker wel. Bank-rekening openen gaat met alleen paspoort en vingerafdruk, vervolgens geld storten, dan secured CC tegen dat bedrag aanvragen. Toon mij een bank die vies is van geld ...OscarG schreef:Waarom klopt dat niet? Hier in Amerika werkt het toch ook zo? Als buitenlander zonder SSN krijg je geen creditcard.
Ik heb mijn CC: gewoon aangehouden, nooit vragen over gehad, en op mijn NLse bankrekening mag ik ook rood staan. Ik sta nergens in NL meer ingeschreven. Adress is TAV bij mijn vader, die hen al regelmatig verteld heeft (bij vernieuwingen en vragen om informatie zoals nieuw paspoortkopie als de oude verlopen is) dat dat allemaal niet zo rap gaat, gezien dat ik in het buitenland zit. (Zelfde overigens in Zwitserland, maar Zwitsers zijn helemaal niet vies van geld, natuurlijk.)OscarG schreef:In Nederland krijg je geen lening/krediet bij de bank als je niet in het GBA ingeschreven staat.
Dat kan best, maar dan nog kan ik mij niet voorstellen dat er wetgeving is dat een land ter grootte van een postzegel uit het internationale betalingsverkeer kan houden.OscarG schreef:Investeringen en Exporteurs/importeurs zijn zakelijke transacties waar waarschijnlijk andere wetgevingen voor gelden?