Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2011 gewonnen. Vragen over interview
Re: DV-2011 gewonnen. Vragen over interview
Jeetje Ridley, heel erg veel sterkte met je vader joh! Ik hoop dat hij zich weer snel goed voelt.
En ja, ik sluit me aan bij Rivercola. Je wint er niet zo heel erg veel mee door de Greencard activatie te beginnen. Je hebt nog een half jaar de tijd om 1 keer de VS in te reizen, waarom niet wachten tot je beter in de gelegenheid bent? Na je activatie kan het nog wel een maand duren voor je je Greencard hebt (was bij mij zo) en mijn SSN kwam niet automatisch dus die moet ik alsnog zelf aanvragen.
En ja, ik sluit me aan bij Rivercola. Je wint er niet zo heel erg veel mee door de Greencard activatie te beginnen. Je hebt nog een half jaar de tijd om 1 keer de VS in te reizen, waarom niet wachten tot je beter in de gelegenheid bent? Na je activatie kan het nog wel een maand duren voor je je Greencard hebt (was bij mij zo) en mijn SSN kwam niet automatisch dus die moet ik alsnog zelf aanvragen.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Veel sterkte in deze moeilijke periode !
Groetjes,
Carine
Carine
wow veel gebeurd dat ik niet gelezen had
Ik wens je alvast alle goeds met je mooie vooruitzicht!
en hoop dat je vader snel weer superfit is!!
Geniet nog van je tijd hier
Ik wens je alvast alle goeds met je mooie vooruitzicht!
en hoop dat je vader snel weer superfit is!!
Geniet nog van je tijd hier
Sterkte, Ridley.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Iemand hier een idee of alles goedgekomen is/is afgelopen?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Na 10 maart is hij niet meer ingelogd geweest op het forum.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
dan ben ik bang dat dit erg vervelend is afgelopen, maar hopelijk heb ik ongelijk.
Hoi GJK,
lees je je eigen draadje ook nog eens? Ik stelde je een vraag daar.
viewtopic.php?f=12&t=28144&start=140#p612130
Groetjes,
Sten
lees je je eigen draadje ook nog eens? Ik stelde je een vraag daar.

viewtopic.php?f=12&t=28144&start=140#p612130
Groetjes,
Sten
Oh sorry, nee ik lees haast niets meer ik kom nog heel af en toe op het forum dus vandaar je vraag gemist heb inmiddels wel geantwoord in het eigen topic.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3467 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 1 Reacties