We hebben Santa monica op het oog maar het probleem is dat al die hotels zowat onbetaalbaar zijn. En priceline is ook nog geen succes tot nu toe..
Nu vroeg ik mij af of iemand een hotel weet of een andere plaats dat een aanrader is.
Waarom hadden we santa monica op het oog? Ligt niet ver van hollywood en met de pier enzo leek er ons savonds ook wat te beleven...
Nu was ik daarstraks nog wat aan het google en kwam ik uit op het hilton hotel in Huntington beach, dit is nog niet overdreven duur. Maar ik zit wat verveeld met de ligging..
Volgens google maps is het toch al een uur rijden vanuit hollywood of santa monica. En eig vind ik ook niet veel informatie over wat er te beleven is savonds/overdag. Overdag is nog geen ramp want die dag willen we platte rust houden dus hebben we niet veel meer nodig dan strand en een zwembad

Nu dus, als iemand een goede tip/hotel/strandplaats weet, laat maar van je horen, alle hulp is welkom

Onze planning voor die dagen (kan misschien handig zijn):
cambria - anaheim
anaheim - ? (deze dag gaan we een pretaprk bezoeken, omdat we er nog steeds niet uit zijn welk, boeken we ook ngo geen overnachting, dat zien we op de moment zelf)
? - strandhotel (bezoek hollywood en andere bezienswaardigheden van los angeles, afhankelijk van waar we uiteindelijk slapen ook venice/santa monica bezoeken)
strandhotel = dagje platte rust
strandhotel - LAX (naar huis )