Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotels hollywood; veel muf, vies etc.
-
- Amerikafan
hotels hollywood; veel muf, vies etc.
Hi!
Na me al een week werkelijk suf gegoogles te hebben, 6 reisadviseuses gehad te hebben, waravan niemand ooit in L.A. geweest was; roep ik jullie hulp in.
Ik heb alle reisgidsen zomer 2006, maar elke organisatie heeft slechts keuze uit 5- hotels.
Na het op internet opgezocht te hebben; lijken ze allemaal hetzelfde"muf, uitbollig, vies, ver uit het centrum, etc.
Ik ben dit keer op zoek [ivm met eerdere slechte ervaringen] naar
Een echt mooi, fris, schoon hotel [niet orchid suites],
het liefst dicht bij Hollywood/Universal studioos; onder de 100 euro per nacht ongeveer. (liefst met iets van ontbijt]
Ik moet het al in NL reserveren, ik ben namelijk alleen en wil nie top de bonnefooi erheen.
Veel hotels liggen downtown, zoals bijv. holiday inn city center
maar ik heb het idee dat dat beetje afgelegen is en wil liever beetje rond holywood/ SF valley/ universal studios zitten. Financiele district lijkt me ook niet erg fijn.
Misschien heb ik toaal verkeerd beeld, maar het bekende winkelgebied van Los /angeles; dus he tgebied waarvan ze zeggen dat er 8740573 soorten all stars te koop zijn, 7024 winkels, typisch amerikaanse winkelketens etc. dus echt hét centrum, welk gedeelte bedoelen mensen daarmee? Downtown>? Heb geen idee werkelijk...
Vanuit Hollywood is toch alles goed te bereiken? Laten we zeggen;
de bekende highlights van Los Angeles?
Welk strand móet ik gezien hebben?
Echt 8302 maal dank! Eerlijk gezegd, he tklinkt belachelijk maar niemand in mijn omgeving kan mij dit doort singen vertellen; blij dat dit forum bestaat!
Ik ga morgen ongeveer keuze van hotel maken zodat ik maandag kan boeken. Suggesties welkom!
Bedankt!
Na me al een week werkelijk suf gegoogles te hebben, 6 reisadviseuses gehad te hebben, waravan niemand ooit in L.A. geweest was; roep ik jullie hulp in.
Ik heb alle reisgidsen zomer 2006, maar elke organisatie heeft slechts keuze uit 5- hotels.
Na het op internet opgezocht te hebben; lijken ze allemaal hetzelfde"muf, uitbollig, vies, ver uit het centrum, etc.
het liefst dicht bij Hollywood/Universal studioos; onder de 100 euro per nacht ongeveer. (liefst met iets van ontbijt]
Ik moet het al in NL reserveren, ik ben namelijk alleen en wil nie top de bonnefooi erheen.
Veel hotels liggen downtown, zoals bijv. holiday inn city center
maar ik heb het idee dat dat beetje afgelegen is en wil liever beetje rond holywood/ SF valley/ universal studios zitten. Financiele district lijkt me ook niet erg fijn.
Misschien heb ik toaal verkeerd beeld, maar het bekende winkelgebied van Los /angeles; dus he tgebied waarvan ze zeggen dat er 8740573 soorten all stars te koop zijn, 7024 winkels, typisch amerikaanse winkelketens etc. dus echt hét centrum, welk gedeelte bedoelen mensen daarmee? Downtown>? Heb geen idee werkelijk...
Vanuit Hollywood is toch alles goed te bereiken? Laten we zeggen;
de bekende highlights van Los Angeles?
Welk strand móet ik gezien hebben?
Echt 8302 maal dank! Eerlijk gezegd, he tklinkt belachelijk maar niemand in mijn omgeving kan mij dit doort singen vertellen; blij dat dit forum bestaat!
Ik ga morgen ongeveer keuze van hotel maken zodat ik maandag kan boeken. Suggesties welkom!
Bedankt!
-
- Amerikakenner
Wij sliepen in 2004 in Sportmen's Lodge http://www.slhotel.com
Is ons goed bevallen. Zit aan Ventura bld., maar was wel iets duurder als die 100 euro!!
Is ons goed bevallen. Zit aan Ventura bld., maar was wel iets duurder als die 100 euro!!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
In 2004 vebleven wij in het Holiday Inn Express. Een prima hotel met een goede ligging. In het hoogseizoen ligt de prijs rond de Eur. 100,--.
Ontbijt inbegrepen en prima.
Holiday Inn Express
HOLLYWOOD
1520 N. LA BREA AVE.
HOLLYWOOD, CA 90028
UNITED STATES
Attractions
Hollywood Walk of Fame (1 MI / 1.61 KM )
Manns Chinese Theater/Kodak Theater (1.2 MI / 1.93 KM )
Pantages Theater (1.5 MI / 2.41 KM )
Cbs Studios (1.7 MI / 2.74 KM )
Kodak Theater (0.5 MI / 0.8 KM )
Farmers Market (1.7 MI / 2.74 KM )
Sunset Strip (1 MI / 1.61 KM )
Melrose Shopping Area (1.5 MI / 2.41 KM )
Universal Studios (3 MI / 4.83 KM )
Hollywood Bowl (1 MI / 1.61 KM )
Beverly Hills/Rodeo Drive (4 MI / 6.44 KM )
Getty Museum (8 MI / 12.87 KM )
Dodger Stadium (7 MI / 11.27 KM )
House Of Blues (2 MI / 3.22 KM )
El Capitan Theater (0.5 MI / 0.8 KM )
Kijk ook eens op http://www.ichotelsgroup.com/h/d/ex/1/en/hd/laxhd
groetjes, Carola
Ontbijt inbegrepen en prima.
Holiday Inn Express
HOLLYWOOD
1520 N. LA BREA AVE.
HOLLYWOOD, CA 90028
UNITED STATES
Attractions
Hollywood Walk of Fame (1 MI / 1.61 KM )
Manns Chinese Theater/Kodak Theater (1.2 MI / 1.93 KM )
Pantages Theater (1.5 MI / 2.41 KM )
Cbs Studios (1.7 MI / 2.74 KM )
Kodak Theater (0.5 MI / 0.8 KM )
Farmers Market (1.7 MI / 2.74 KM )
Sunset Strip (1 MI / 1.61 KM )
Melrose Shopping Area (1.5 MI / 2.41 KM )
Universal Studios (3 MI / 4.83 KM )
Hollywood Bowl (1 MI / 1.61 KM )
Beverly Hills/Rodeo Drive (4 MI / 6.44 KM )
Getty Museum (8 MI / 12.87 KM )
Dodger Stadium (7 MI / 11.27 KM )
House Of Blues (2 MI / 3.22 KM )
El Capitan Theater (0.5 MI / 0.8 KM )
Kijk ook eens op http://www.ichotelsgroup.com/h/d/ex/1/en/hd/laxhd
groetjes, Carola
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: hotels hollywood; veel muf, vies etc.
Wij vonden Venice Beach geweldig. Er lopen allemaal van die verknipte figuren rond en je hebt er natuurlijk muscle beach. Op het moment dat wij er waren was er een hele grote groep muzikanten midden op het strand aan het spelen. Geweldig sfeertje. Maar 's avond moet je er volgens mij wel weg wezen.Cyber-Alien schreef:Welk strand móet ik gezien hebben?
Kijk hier voor wat foto's. http://www.michelly.dse.nl/USA%202005%2 ... oindex.htm
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerikafan
dankje!
De prijzen van sl-hotel en holiday inn express liggen inderdaad gemiddeld stuk hoger dan 100 euro per nacht.
Mochten er nog meer suggesties zijn hoor ik het graag!
Heeft er iemand weleens van westin bonaventure gehoord? ( Het ligt niet gunstig, ver van alle attracties)
Was vergeten, het moet ook wel beetje veilig zijn, ik ben alleen. Ik was vannacht al allemaal doemscenario's aan het bedenken over wat er allemaal fout zou kunnen gaan, maar ja dat moet ik echt stopzetten.. alhoewel het is best heavy is zon grote reis in je eentje.. ook het vliegen ben ik heel zenuwachtig voor. Vooral omdat je anoniem bent.
Waar ik vooral bang voor ben is dat ik ziek wordt of plotseling me "flauw" begin te voelen en dat niemand me op mij bekommert. Dat niemand je helpt. Of dat je naar de wc moet met al je spullen en niet met iemand kan afspreken dat je om ste beurt gaat en op elkaars spullen let. Dat je bepaalde dingen niet kan delen. Je kan wel aanspraak hebben, maar dta zijn mensen die dáárna weer WEG gaan . En die je nooit meer terug ziet.Dat je in Los angeles naar je hotel moe tkomen en in j eentje moe tonderhndelen en zoeken naar een taxi. Dat je voor de eerste keer echt een lang vlucht maakt en je de spanning met niemand kan delen [heb aanslagen in londen meegemaakt dus dit soort dingen zijn best spannend voor me]. Dat je in Universal studioos tegen een aardioge mevrouw naast je een opmerking maakt en zij maakt eenleuke opmerking terug maar vervolgens zie je die vrouw nooit meer. Dat je 's avond snaar je hotelkamer gaat er constant op je hoede moet zijn of je niet achtervolgd wordt. Pff ik realiseer me dat met zn tweeen zoveel leuker zou zijn. Maar dan wel een "rustig" iemand die je kan vertrouwen. Dat je desnoods een dag allebei was anders doet maar dta je wel iemand hebt om op terug te vallen. Ik heb zelf met muziek gewerkt,hou ik dus erg van [muziekindustrie onderzoeken zeg maar, maar niet iemand die alleen maar in een vage kroeg wil zuipen. IK heb op mn 15e een stomme fout begaan door mee te gaan op een schoolreis heb ik echt een trauma aan overgehouden [buitenland voor een week was toen d ejongste en ben ik achtergelaten in de middle of nowhere]. Maar goed voel me nu weer sterk en wil erop uit trekken.
Pff ik vind alleen gaan steeds stommer worden.Echt vaag niemand van mn vrienden wil hetzelfde als ik of ze hebben totaal andere plannen. Er is wel een iemand die ik zou vertrouwen maar die is bij wijze van spreken nog nooit verder dan de molen geweest; die gata elk jaar naar belgie en dit jaar ook me tiemand naar "een huisje in NL"., Echt onbegrijpelijk. Zeker naar mn ongeluk vind ik dat je het uiterste uit het leven moet halen.
Maar goed ik heb he tgevoel dat ik he tnie tmoet uitstellen. Herkennen jullie dit? Ik moet deze stap gewoon maken.
Ik merk wel dat ik vooral savonds ove rdit soort dingen pieker en dat ik overdag weer er zin in krijg en me volop voorbereid.
pff lang verhaal..
De prijzen van sl-hotel en holiday inn express liggen inderdaad gemiddeld stuk hoger dan 100 euro per nacht.
Mochten er nog meer suggesties zijn hoor ik het graag!
Heeft er iemand weleens van westin bonaventure gehoord? ( Het ligt niet gunstig, ver van alle attracties)
Was vergeten, het moet ook wel beetje veilig zijn, ik ben alleen. Ik was vannacht al allemaal doemscenario's aan het bedenken over wat er allemaal fout zou kunnen gaan, maar ja dat moet ik echt stopzetten.. alhoewel het is best heavy is zon grote reis in je eentje.. ook het vliegen ben ik heel zenuwachtig voor. Vooral omdat je anoniem bent.
Waar ik vooral bang voor ben is dat ik ziek wordt of plotseling me "flauw" begin te voelen en dat niemand me op mij bekommert. Dat niemand je helpt. Of dat je naar de wc moet met al je spullen en niet met iemand kan afspreken dat je om ste beurt gaat en op elkaars spullen let. Dat je bepaalde dingen niet kan delen. Je kan wel aanspraak hebben, maar dta zijn mensen die dáárna weer WEG gaan . En die je nooit meer terug ziet.Dat je in Los angeles naar je hotel moe tkomen en in j eentje moe tonderhndelen en zoeken naar een taxi. Dat je voor de eerste keer echt een lang vlucht maakt en je de spanning met niemand kan delen [heb aanslagen in londen meegemaakt dus dit soort dingen zijn best spannend voor me]. Dat je in Universal studioos tegen een aardioge mevrouw naast je een opmerking maakt en zij maakt eenleuke opmerking terug maar vervolgens zie je die vrouw nooit meer. Dat je 's avond snaar je hotelkamer gaat er constant op je hoede moet zijn of je niet achtervolgd wordt. Pff ik realiseer me dat met zn tweeen zoveel leuker zou zijn. Maar dan wel een "rustig" iemand die je kan vertrouwen. Dat je desnoods een dag allebei was anders doet maar dta je wel iemand hebt om op terug te vallen. Ik heb zelf met muziek gewerkt,hou ik dus erg van [muziekindustrie onderzoeken zeg maar, maar niet iemand die alleen maar in een vage kroeg wil zuipen. IK heb op mn 15e een stomme fout begaan door mee te gaan op een schoolreis heb ik echt een trauma aan overgehouden [buitenland voor een week was toen d ejongste en ben ik achtergelaten in de middle of nowhere]. Maar goed voel me nu weer sterk en wil erop uit trekken.
Pff ik vind alleen gaan steeds stommer worden.Echt vaag niemand van mn vrienden wil hetzelfde als ik of ze hebben totaal andere plannen. Er is wel een iemand die ik zou vertrouwen maar die is bij wijze van spreken nog nooit verder dan de molen geweest; die gata elk jaar naar belgie en dit jaar ook me tiemand naar "een huisje in NL"., Echt onbegrijpelijk. Zeker naar mn ongeluk vind ik dat je het uiterste uit het leven moet halen.
Maar goed ik heb he tgevoel dat ik he tnie tmoet uitstellen. Herkennen jullie dit? Ik moet deze stap gewoon maken.
Ik merk wel dat ik vooral savonds ove rdit soort dingen pieker en dat ik overdag weer er zin in krijg en me volop voorbereid.
pff lang verhaal..
-
- Amerikafan
- Contacteer:
aanraders:
Ramada op Santa Monica Blvd, op wandelafstand van de Sunset Strip en midden in Hollywood, ik betaalde er enkele jaren geleden +/- 130 usd/kamer
Cadillac Hotel op Venice Beach, betaalbaar, gratis parking en schitterende ligging aan de boardwalk
Ramada op Santa Monica Blvd, op wandelafstand van de Sunset Strip en midden in Hollywood, ik betaalde er enkele jaren geleden +/- 130 usd/kamer
Cadillac Hotel op Venice Beach, betaalbaar, gratis parking en schitterende ligging aan de boardwalk
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
-
- Amerikafan
na weer uren googlen, nog steeds niets gevonden. Ik zoek wel een hotel voor langere periode iets van 9 nachten bijv.
Veel is óf uit het centrum [financieel districs bijv.], óf vol, óf eentje die slechte naam heeft. Iemand adviseerde me een hotel zo dicht mogelijk te boeken bij hollywood blvd/sunset etc. Omdat dat dicht bij San Fernando is én bij de stranden, goed gelegen.
Ik ga verder kijken; het stomme is dat als ik een vlucht uit een gids neem [reisbureau] ik dan ook een hotel erbij moet boeken uit die gids, weinig keus.
Is iemand weleens naar Melrose ofzo gegaan? Gehoor dat dat bekend strand is met veel muzikanten.
Ik ga verder op zoek naar hotel..thanx!
Veel is óf uit het centrum [financieel districs bijv.], óf vol, óf eentje die slechte naam heeft. Iemand adviseerde me een hotel zo dicht mogelijk te boeken bij hollywood blvd/sunset etc. Omdat dat dicht bij San Fernando is én bij de stranden, goed gelegen.
Ik ga verder kijken; het stomme is dat als ik een vlucht uit een gids neem [reisbureau] ik dan ook een hotel erbij moet boeken uit die gids, weinig keus.
Is iemand weleens naar Melrose ofzo gegaan? Gehoor dat dat bekend strand is met veel muzikanten.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: hotels hollywood; veel muf, vies etc.
Waarom geen Orchid Suites?Cyber-Alien schreef:
Bedankt!
Advies: stap eens naar een bibliotheek of boekhandel en kijk eens wat er aan suggesties in de reisboeken staat.
Uit de Lonely Planet, kopje Hollywood:
Budget: Liberty Hotel (ook kamers met keuken), Highland Gardens Hotel, Saharan Motor Hotel, Dunes Sunset Motel.
Mid Range: Magic Hotel (met keuken), Orchid Suites Hotel, Hollywood Celebrity Hotel (incl ontbijt).
(Is wellicht wat gedateerd, mijn LP is van 2000.)
Marianne
-
- Amerika-expert
hi, ik weet niet hoe oud je bent, maar ik denk dat alleen reizen absoluut mogelijk is. ik doe het al jaren, en LA was mijn eerste grote reis alleen, nu alweer bijna 15 jaar geleden. ik zat toen Downtown de eerste paar dagen en ben toen daar zelf op zoek gegaan naar een hotel. dat was voor internet zo toegankelijk was dus het zal nu echt wel moeten lukken om wat te vinden. ik denk dat je niet goed zoekt. er zijn genoeg sites die je info geven over de stad met info over welke hotels in een bepaalde buurt zitten.
ik denk dat jouw grootste probleem de kosten zullen zijn, want de goedkopere hotels liggen idd uit de buurt. kijk anders in een resigids (niet bij een reisbureau) maar een echte in een boekhandel. als je in de buurt van den haag of amsterdam bent kijk bij de American Book Center. Naast specifiek voor LA hebben ze ook boeken over alleen reizen. Google anders traveling solo
ik denk dat jouw grootste probleem de kosten zullen zijn, want de goedkopere hotels liggen idd uit de buurt. kijk anders in een resigids (niet bij een reisbureau) maar een echte in een boekhandel. als je in de buurt van den haag of amsterdam bent kijk bij de American Book Center. Naast specifiek voor LA hebben ze ook boeken over alleen reizen. Google anders traveling solo
SEEING IS BELIEVING
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hadden vorig jaar dit hotel http://www.beverlygarland.com/ is een Holiday Inn in North Hollywood op wandelafstand van Universal Studio's maar ligt wel in een hogere prijsklasse (heb even nagekeken en toch tussen 136 en 144 dollar), maar al bij al een schitterend en rustig hotel met aanpalend een subliem restaurant
ZRX1100 raadde de Ramada op Santa Monica Blvd aan (het is trouwens in West Hollywood (een aparte stad in L.A., niet Hollywood), je kan er kamers boeken vanaf 100+ Euro en je zit veilig, in een leuke gezellige buurt, het is in de Gay area (een van de vele in L.A.) op loopafstand van Sunset en Melrose Avenue. Ik woon vlakbij Melrose, waar je het in post over had en dit is absoluut geen strand, het is een boulevard, die vanaf Echo Park/Silver Lake gebied t/m Beverly Hills (ends at Doheny Ave, dat de grensstraat is tussen West Hollywood en Beverly Hills), het gedeelte van Melrose in Hollywood en West Hollywood is het leuke gedeelte, het begint zeg maar vanaf Mansfield St. t/m Doheny) de hoogste concentratie winkels zijn vanaf LaBrea Ave t/m Fairfax, vanaf Fairfax t/m Doheny is het allemaal luxe stuff, interior design stores, specialty stores, Fred Segal, er is een leuk Middle Eastern Restaurant (cheap!!!) waar je in een soort tentachting decor kan dineren (no sitting on chairs but on pillows, etc.) ietsjes verderop na LaCienega is er Urth Cafe (http://www.urthcaffe.com/) waar je jonge sterren kunt zien, etc. of als je meer van elixers en thees houdt is er Elixer: http://www.elixirtonics.com/about/Cyber-Alien schreef:na weer uren googlen, nog steeds niets gevonden. Ik zoek wel een hotel voor langere periode iets van 9 nachten bijv.
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
American
Californian
-
- Amerikafan
Echo Park!!
Jij kent dat dus? een band, Darker My Love, treedt daar op 11 juni, dara wil ik graag heen, maar kan nergens vinden waar je kaartje kan kopen. Is Echo-park dus ook in d ebuurt van Hollywood? Goed te bereiken per bus/metro?
Dat ene van Ramada komt nie tin reisgidsen voor, wel even gekeken. Lijkt me super, alleen er wel 4 [!] reviews stonden dat de plaatjes in geen enkel opzicht leek als hoe he tin het echt was, etc. etc.
Ik denk dat ik zo naar een andere reisbureau ga, die van anwb en kijken wat zij kunnen doen voor me.
Ik wil het graag van te voren al vastgeleggen voor mijn gemoedsrust, ik wil liever nie tin mn eentje me tmijn koffers daar op zoek hoeven te gaan naar een hotel. Maar goed rond hollywood blvd/ sunset is dus het locaalst?
Downtown lijkt me beetje afgelegen en is vrij ver van hollywood noord af.
Thanx voor alle suggesties, ik laat zo weten wat he tgeworden is óf ik kom bloedchaggerijnig thuis met he tverhaal dat ik weer niets vastgelegd heb
...
Dat beverly garland is een schitterend hotel? Maar ook dicht bij hollywood blvd/ sunset etc? Ik dacht namelijk dat het wél dicht bij universal lag, maar voor de rest afgelegen/
thnax!
Jij kent dat dus? een band, Darker My Love, treedt daar op 11 juni, dara wil ik graag heen, maar kan nergens vinden waar je kaartje kan kopen. Is Echo-park dus ook in d ebuurt van Hollywood? Goed te bereiken per bus/metro?
Dat ene van Ramada komt nie tin reisgidsen voor, wel even gekeken. Lijkt me super, alleen er wel 4 [!] reviews stonden dat de plaatjes in geen enkel opzicht leek als hoe he tin het echt was, etc. etc.
Ik denk dat ik zo naar een andere reisbureau ga, die van anwb en kijken wat zij kunnen doen voor me.
Ik wil het graag van te voren al vastgeleggen voor mijn gemoedsrust, ik wil liever nie tin mn eentje me tmijn koffers daar op zoek hoeven te gaan naar een hotel. Maar goed rond hollywood blvd/ sunset is dus het locaalst?
Downtown lijkt me beetje afgelegen en is vrij ver van hollywood noord af.
Thanx voor alle suggesties, ik laat zo weten wat he tgeworden is óf ik kom bloedchaggerijnig thuis met he tverhaal dat ik weer niets vastgelegd heb

Dat beverly garland is een schitterend hotel? Maar ook dicht bij hollywood blvd/ sunset etc? Ik dacht namelijk dat het wél dicht bij universal lag, maar voor de rest afgelegen/
thnax!
Wat een gepieker hee. Je kan beter zorgen dat je een beetje positieve "voorpret" hebt! Je gaat naar de VS, niet naar een 3e wereldland, dus er is niet veel om je druk over te maken. En LA is lang niet zo erg als alle films en tv-series je doen geloven. En over het vliegen heeft het ook geen zin om je zorgen te maken: de kans dat er iets naars gebeurd is kleiner dan wanneer je in een auto stapt, en daarbij, als er wel iets gebeurd kun je er zelf toch weinig aan doen dus is er ook geen reden om je er druk over te makenCyber-Alien schreef: Was vergeten, het moet ook wel beetje veilig zijn, ik ben alleen. Ik was ... t/m...
pff lang verhaal..

Wij opteerden voor de Best Western Hollywood Plaza Inn, 1 blok verwijderd van Hollywood Boulevard. Deze keten voldoet normaal aan minimale eisen en valt qua prijs zeker mee. Ook dicht bij Griffith en Beverly Hills.
Kijk eens op de site van Best Western zelf anders.
BTW, heeft er hier soms iemand ervaring met dit hotel?
Kijk eens op de site van Best Western zelf anders.
BTW, heeft er hier soms iemand ervaring met dit hotel?
Wij hebben 2 weken geleden ook gelogeerd in de Holiday Inn Beverly Garland.
Hotel was zeker niet slecht en groot voordeel is dat je een gratis shuttle hebt naar Universal en Citywalk.
Je spaart dus de kosten van de parking voor Universal uit.
Groetjes
Bjorn
Hotel was zeker niet slecht en groot voordeel is dat je een gratis shuttle hebt naar Universal en Citywalk.
Je spaart dus de kosten van de parking voor Universal uit.
Groetjes
Bjorn
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
-
- Amerikafan
EN? wat denk jullie?
Nog niks!
Ik heb vandaag 4 reisbureau's gezocht en de hotels in de gidsen zitten allemaal vol!!!!!!!!!!!!!!!
Dus nou moet ik proberen via internet te reserveren!
Niet erg fijn, maar ja kan dus niet anders. De mevrouw vroeg zich zelfs oif of er soms een special event was in L.A. omdat alles volzit.
Maar okee nou moet ik zelf dus reserveren. Heb al veel suggesties gekregen, maar sommigen zitten vol of zijn 200 dollar per nacht. Als je 10- nachten blijft is dat niet te doen.
Dus als er nog suggestie is?
Die orchid suites ziet er zo vies en oubollig uit en staan slechte recensies over. Toch raden jullie dit aan; is het in het echt wel goed?
Suggesties welkom!!
[downtown wordt afgeraden]
[beverly garlands zit ook vol
)
Nog niks!
Ik heb vandaag 4 reisbureau's gezocht en de hotels in de gidsen zitten allemaal vol!!!!!!!!!!!!!!!
Dus nou moet ik proberen via internet te reserveren!
Niet erg fijn, maar ja kan dus niet anders. De mevrouw vroeg zich zelfs oif of er soms een special event was in L.A. omdat alles volzit.
Maar okee nou moet ik zelf dus reserveren. Heb al veel suggesties gekregen, maar sommigen zitten vol of zijn 200 dollar per nacht. Als je 10- nachten blijft is dat niet te doen.
Dus als er nog suggestie is?
Die orchid suites ziet er zo vies en oubollig uit en staan slechte recensies over. Toch raden jullie dit aan; is het in het echt wel goed?
Suggesties welkom!!
[downtown wordt afgeraden]
[beverly garlands zit ook vol

-
- Amerikafan
-
- Amerikafan
oh laat maar, wordt door iedereen afgeraden.
Ik schrok van dit stukje:
The only drawback is that the metro doesnt take you to too many places. it basically runs between downtown and hollywood. so if you are going to check out downtown or hollywood, the metro is just fine and you dont need a car. for all other places you are better off driving.
Ik kan gean auto huren. Heb ik een probleem om overal te komen?
[bij.v san fernando, hollywood, stranden, blvd., universal]
Ik schrok van dit stukje:
The only drawback is that the metro doesnt take you to too many places. it basically runs between downtown and hollywood. so if you are going to check out downtown or hollywood, the metro is just fine and you dont need a car. for all other places you are better off driving.
Ik kan gean auto huren. Heb ik een probleem om overal te komen?
[bij.v san fernando, hollywood, stranden, blvd., universal]
Of het een probleem is, hangt af van hoeveel geld je wilt uitgeven.
Het ligt te ver uit elkaar om het allemaal te lopen en de busdiensten in LA zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Dat wordt dus af en toe een taxi nemen, of wellicht overwegen toch een auto te huren (dat is toch wel een groot voordeel in LA, en zo duur hoeft het niet te zijn...).
Het ligt te ver uit elkaar om het allemaal te lopen en de busdiensten in LA zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Dat wordt dus af en toe een taxi nemen, of wellicht overwegen toch een auto te huren (dat is toch wel een groot voordeel in LA, en zo duur hoeft het niet te zijn...).
Waar haal je dat vandaan ?Cyber-Alien schreef: Die orchid suites ziet er zo vies en oubollig uit en staan slechte recensies over.
Op tripadvisor zie ik buiten 1 negatieve reactie dat bijna iedereen 4 a 5 punten geeft.
En dan moet je er nog rekening mee houden dat meestal de klagers hun bevindingen weergeven. Mensen die tevreden zijn hebben minder de neiging iets te schrijven.
Uiteraard als je alleen bent heb je geen suite nodig veronderstel ik.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 1897 Weergaves
-
Laatste bericht door tofke
-
- 5 Reacties