Heej wat leuk om te zien wat iedereen meeneemt!
Ik ben zelf een autogek, ( monteur dus dan heb je dat) En wil ook graag een license plate van California meenemen en een ford mustang embleem. Waar kun je dat halen eigenlijk?ligt dat in souvenirshops of moet je bij een garage aankloppen? greets Jeroen.
EDIT oeps sorry... kwam heeel ver weg dit topicje al tegen ,,, al gered !! http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=563
Wij nemen vooral veel van de wallmart mee; lekker goedkoop. O.a. speelgoed voor de kids, schilderijtjes, handdoeken en geheugenkaarten voor de digitale camera. Natuurlijk shoppen we ook elders en dan gaat het vooral om kleding en make-up voor mij.
bluewolf schreef:En wil ook graag een license plate van California meenemen en een ford mustang embleem.
Ah joh, doe niet zo flauw en koop gewoon de complete auto
Beide zaken kun je trouwens ook gewoon in NL kopen... Op marktplaats zijn geregeld advertenties te vinden. Hier in Rotterdam zijn genoeg Amerikaanse kentekens te vinden, ik kan er best eentje voor je opzoeken als je wilt. Alleen zijn ze in Amerika uiteraard goedkoper als in Nederland (USD 4 tegenover EUR 20).
Als je nog wat andere leuke Mustang-spullen vindt, houd ik me aanbevolen!
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT 2013: NY
Nu mijn volgende reis dichterbij komt en ik alvast wat dingetjes op papier aan het zetten ben waar ik aan moet denken, schieten mij ineens nog dingen te binnen die ik ZEKER uit amerika ga meenemen:
- Vicks-dayquil en Oreo's had ik al genoemd
- Coca Cola Vanilla LIGHT (in NL nog niet gevonden)
- een paar zakken FRITOS hmmm. Heb al met Lays gebeld, maar deze zijn in NL niet leverbaar
- Badkamerbenodigdheden zoals Fructis shampoo, voetencreme, make-up. Lekker allemaal grote (en goedkope) verpakkingen bij Wal*Mart.
- Een nieuwe zadeldeken (pad) in de handbagage die ik niet meer met UPS ga versturen
- Misschien een zadel, maar dat ligt aan de financiën
Nirak schreef:Vandeweek gespot bij het Kruidvat: Oreo's..heb helaas niet naar de prijs gekeken, sorry. Ik lust ze zelf niet dus ook niet gekocht....
Ik zag ze vandaag ook bij kruidvat liggen, volgens mij waren ze 99 cent
Stond nog te twijfelen om ze mee te nemen, maar er stond een gigantische rij bij de kassa.
Ik heb ze gisteren gekocht bij kruidvat.....weet niet wat ze kosten want ik had nog een heleboel andere spulletjes, maar heb nu in ieder geval 3 pakken thuis
Ik heb ze gisteren ook nog bij de Jumbo gezien maar op het pakje zag ik dat deze uit Spanje kwamen. Die zijn toch niet zo lekker als de Amerikaanse, ik heb ze maar laten liggen.
Aïda schreef:Ik heb ze gisteren ook nog bij de Jumbo gezien maar op het pakje zag ik dat deze uit Spanje kwamen. Die zijn toch niet zo lekker als de Amerikaanse, ik heb ze maar laten liggen.
Op die van kruidvat staat ook "made in Spain"
Aaaaaggh, helemaal niet naar gekeken. Maar ze smaken ook wel
De Oreo's die ik bij de C1000 koop smaken ook prima hoor. Beter iets als niets.
Wat wij ook gekocht hebben (bij Wal-Mart, speelgoed afdeling, onder de $10) zijn van die elektronische spelletjes als yahtzee, solitaire, tetris, we hebben ze continue gespeeld in het vliegtuig e.d., heerlijk tijdverdrijf!
HELP! ik ben nu ook verslaafd aan Oreo's ik dacht laat ik is een pakkie meenemen bij de vomar! nooit moeten doen dus want ik heb er nu al 3 pakken doorheen gejaagd (niet alleen gelukkig) hihih maar zijn zeker de moeite waard
Ja het zijn dan Europese Oreos die hier te krijgen zijn maar ook deze zijn heel erg lekker. En om eerlijk te zijn heb ik nog geen verschil gemerkt met de Amerikaanse Misschien moet ik die twee 'soorten' toch eens naast elkaar leggen / eten.
Goh ik krijg gewoon honger met al die etenswaren hier. Had van de week in ene heel erg veel trek in Taco Bell. Ik heb overigens een gerucht gehoord dat die naar Europa willen komen. Weet alleen niet wanneer en hoe.
suebrons schreef:Goh ik krijg gewoon honger met al die etenswaren hier. Had van de week in ene heel erg veel trek in Taco Bell. Ik heb overigens een gerucht gehoord dat die naar Europa willen komen. Weet alleen niet wanneer en hoe.
Vind je Tacobell echt zo lekker ? Ik vond het echt niet lekker! Maar goed dat smaken verschillen dan. Maar Oreo's......... Hmmmmmmm
Als ik last krijg van de Amerikablues dan ben ik altijd blij dat er in Venlo een KFC zit. Het is wel niet helemaal America (ik mis de aardappelpuree met jus die we er ooit eens bij kregen). Taco Bell kan me niet echt bekoren. En als ik in Amerika ben het enige echte toetje: CHEESECAKE! Helaas is dat zo moeilijk mee te nemen in de koffer.
Maar wat er wel mee naar huis gaat:
-computerboeken
-make-up/badspullen
-kleren
Wat is trouwens een slowcooker?
Jolanda
Laatst gewijzigd door jolanneke op 05 jun 2006, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
1999: Florida
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
jolanneke schreef:Als ik last krijg van de Amerikablues dan ben ik altijd blij dat er in Venlo een KFC zit. Het is wel niet helemaal America
Even
Venlo is bij lange na GEEN Amerika
Ik weet het, je moet trots zijn op je stad, maar ik vind Venlo echt helemaal **********
Al zit er wel een SUBWAY :dance:
jolanneke schreef:Als ik last krijg van de Amerikablues dan ben ik altijd blij dat er in Venlo een KFC zit. Het is wel niet helemaal America
Even
Venlo is bij lange na GEEN Amerika
Ik weet het, je moet trots zijn op je stad, maar ik vind Venlo echt helemaal **********
Al zit er wel een SUBWAY :dance:
Effe offtopic door... ik ben altijd blij als ik door America kom. Het zijn trouwens de meest gestolen bordjes van Horst a/d Maas: het plaatsnaambord America.....
1999: Florida
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
Taco Bell is niet mijn favoriete fast food maar ik vind het alsnog best lekker. Het is ook meer van 'we hebben het hier niet dus heb ik er juist zin in'. Maar dan ga ik ook alleen naar de Taco Bell voor de Hard shell tacos en gorditas. De rest boeit me niet zo.
En KFC is ook heerlijk. Gelukkig zit er sinds kort eentje in Almere dus als ik mezelf wil traketern ga ik daarheen.
Bij taco bell zijn de cheesy fiesta potatoes ook heerlijk en voor maar $1 Ik ben zelf een groot fan van Arby's en Burger King breakfast.. jumm krijg meteen honger
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
stel he, de douane is in een slechte bui en denkt dat je meer dan 175 hebt meegenomen. Dan moet je dus belasting erover betalen [daarom mijdt iedereen dit], maar hoeveel is dit? Misschien is het dan nóg steeds minder dan wanneer je het in NL gekocht zou hebben..
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.