Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Dide: op reis met de camper en 2 kids
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Reis Dide: op reis met de camper en 2 kids
Ik zou eerst kijken of je Mather Campground 1 of 2 dagen (afhankelijk van hoe lang je in Page wil verblijven) zou kunnen verplaatsen. Als dit gelukt is, zou ik pas iets in Page boeken.
Om je vraag te beantwoorden: Als ik zou moeten kiezen tussen Page (met camper) en Los Angeles (zonder camper), zou ik voor Page kiezen. Je komt dan wel later in Los Angeles aan, dus ik weet niet of jullie dan jullie huur ook verlengen?
Om je vraag te beantwoorden: Als ik zou moeten kiezen tussen Page (met camper) en Los Angeles (zonder camper), zou ik voor Page kiezen. Je komt dan wel later in Los Angeles aan, dus ik weet niet of jullie dan jullie huur ook verlengen?
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
Aan het einde hebben we 3 dagen Anaheim, we kunnen daar ook wel een hotel nemen. Dat is denk ik ook wel leuk voor de kinderen ivm Disneyland. Ik ben nog even aan het uitzoeken of mijn ideeen wel haalbaar zijn mbt tot de afstand en het vervoergleuknie schreef:Om je vraag te beantwoorden: Als ik zou moeten kiezen tussen Page (met camper) en Los Angeles (zonder camper), zou ik voor Page kiezen. Je komt dan wel later in Los Angeles aan, dus ik weet niet of jullie dan jullie huur ook verlengen?

Wat adviseer jij voor Page, leuk genoeg om hier 2 dagen te verblijven?

Page voeg ik als het even kan dus toe aan mijn route. Heeft er iemand tips voor Page? En wat is een fijne plek om te overnachten? 2 Dagen of 1 dag voldoende? Gezien mijn route is het misschien fijn om er 2 dagen te blijven.
Alle tips zijn welkom!
Alle tips zijn welkom!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Voor Page gaat onze voorkeur uit naar Lake Powell Campground die is de helft goedkoper dan Wahweap, heeft gratis douches, wifi en een binnen zwembad en eventueel ook een laundry als je moet wassen.
Rob schreef:Voor Page gaat onze voorkeur uit naar Lake Powell Campground die is de helft goedkoper dan Wahweap, heeft gratis douches, wifi en een binnen zwembad en eventueel ook een laundry als je moet wassen.
Bedankt voor de tip, ik was al op Wahweap aan het kijken omdat ik dit in een reisverslag tegenkwam.
Ik heb wel btw even moeten zoeken, als je googled staat LP campground niet bovenaan.
Ik kom sowieso niet op de site, morgen maar weer even proberen. Het is weer genoeg voor vandaag

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Als je onze reisverslagen doorleest kom je alle campgrounds waar wij in de loop der jaren gestaan hebben tegen misschien kan je daar nog wat tips uithalen.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Zeker weten. Er is in de omgeving van Page echt genoeg te zien. Bekendste plekken zijn natuurlijk Horseshoe Bend, Antelope Canyon, Lake Powell en de Glen Canyon Dam.Dide schreef:Wat adviseer jij voor Page, leuk genoeg om hier 2 dagen te verblijven?
Groetjes René
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij vonden Wahweap zo vlakbij het meer wel erg leuk! Wij liepen vand eplek naar het water (let op heel snel diep!!) we namen een luchtbedje mee maar onze kids kunnen zwemmen. Douchen deden we in de camper (ja betaalde douches).
Kort ideeën op je schema.. of je er nog wat aan hebt weet ik niet
Hotel in SF kan ik je niet aan helpen maar er zijn best veel meer plekken leuk Ik vodn fishermanswarf zelf erg over de top en toeristen val. (tourist trap). Pier 39 wel leuk en er is valkbij een aquarium.
Market street is denk ik ook prima.
probeer met de camper al szo ver mogelijk te rijden. Het is op zich niet zo ver, maar met het halen en boodschappen doen ben je inderdaad al wat tijd kwijt. Je zou in Manteca of Stockton kunnen overnachten. Onderweg zijn langs de weg standjes met fruit te vinden.
Tussen Yosemite - Las Vegas .. Bishop was prima maar wij hadden geen zwembad. Je kunt daar zo terecht zal niet druk zijn. In je camper ligt een soort telefoonboek met campings van USA (Woodall's) er staan er verschillende in Bishop in. Je kunt ook bij de Mammoth Lakes terecht dat is iets meer km's. WIj reden via BEatty ook daar was ene camping (net nieuw) maar dat is wel heel veeeeel verder.
Watchman is super wij hadden een riverside plek ... zie verslag
Bryce is geweldig.. niet zo zeer de camping maar wel het park.
ZO ook de weg naar Fruita (de kids krijgen hier weinig van me eben ik bang heb je Nintendo's oid???)
Mij lijkt 3 nachten (2 dagen) daar iets te lang omdat je met camper niet de dirt roads op kunt. Ja wandelen kan maar met 3/ 4 jarigen is dat beperkt denk ik. Ik zou nog een dagje Moab bij doen..
Als je in Arches gaat bij Moab zou ik dara ook een nachtje staan op Devils Garden ... ik zie dat je al geboekt hebt. Ach ja je kunt niet alles... en het kan daar heet zijn (geen elektra). Onderweg kijken bij Goblins Valley State Park.
Wij stonden tussen GC NP in Needles. Daar is een prima campgroudn (zie mijn topic (zoek op: westen isis 2010) wij liepen deze mis door verkeerde afslag)
Je gata dus ook naar San Diego... Sea World? dat is echt leuk voor de kleintjes leuker dan Disney denk ik.. Ik vidn 3 dagen in SD wel veel. Heb je daar plannen? Je kunt in LA ook naar Santa Monica / Venice beach gaan hele leuk op strand. Zwemmen is koud.
Ik zag dat ook Page op programma staat, ANtelope Canyon is voor kids ook goed te doen. Ik zou echter Grand Canyon niet laten vallen. maar er wel inhouden.
Neem je een omvormer mee waarmee je in de camper tijdens het rijden dingen kunt opladen? heel handig... 12V -> 220V en dan een stekkerdoos eraan met 3 dingen erin. Dat ging helemaal goed bij ons.
Veel plezier!
Kort ideeën op je schema.. of je er nog wat aan hebt weet ik niet
Hotel in SF kan ik je niet aan helpen maar er zijn best veel meer plekken leuk Ik vodn fishermanswarf zelf erg over de top en toeristen val. (tourist trap). Pier 39 wel leuk en er is valkbij een aquarium.
Market street is denk ik ook prima.
probeer met de camper al szo ver mogelijk te rijden. Het is op zich niet zo ver, maar met het halen en boodschappen doen ben je inderdaad al wat tijd kwijt. Je zou in Manteca of Stockton kunnen overnachten. Onderweg zijn langs de weg standjes met fruit te vinden.
Tussen Yosemite - Las Vegas .. Bishop was prima maar wij hadden geen zwembad. Je kunt daar zo terecht zal niet druk zijn. In je camper ligt een soort telefoonboek met campings van USA (Woodall's) er staan er verschillende in Bishop in. Je kunt ook bij de Mammoth Lakes terecht dat is iets meer km's. WIj reden via BEatty ook daar was ene camping (net nieuw) maar dat is wel heel veeeeel verder.
Watchman is super wij hadden een riverside plek ... zie verslag
Bryce is geweldig.. niet zo zeer de camping maar wel het park.
ZO ook de weg naar Fruita (de kids krijgen hier weinig van me eben ik bang heb je Nintendo's oid???)
Mij lijkt 3 nachten (2 dagen) daar iets te lang omdat je met camper niet de dirt roads op kunt. Ja wandelen kan maar met 3/ 4 jarigen is dat beperkt denk ik. Ik zou nog een dagje Moab bij doen..
Als je in Arches gaat bij Moab zou ik dara ook een nachtje staan op Devils Garden ... ik zie dat je al geboekt hebt. Ach ja je kunt niet alles... en het kan daar heet zijn (geen elektra). Onderweg kijken bij Goblins Valley State Park.
Wij stonden tussen GC NP in Needles. Daar is een prima campgroudn (zie mijn topic (zoek op: westen isis 2010) wij liepen deze mis door verkeerde afslag)
Je gata dus ook naar San Diego... Sea World? dat is echt leuk voor de kleintjes leuker dan Disney denk ik.. Ik vidn 3 dagen in SD wel veel. Heb je daar plannen? Je kunt in LA ook naar Santa Monica / Venice beach gaan hele leuk op strand. Zwemmen is koud.
Ik zag dat ook Page op programma staat, ANtelope Canyon is voor kids ook goed te doen. Ik zou echter Grand Canyon niet laten vallen. maar er wel inhouden.
Neem je een omvormer mee waarmee je in de camper tijdens het rijden dingen kunt opladen? heel handig... 12V -> 220V en dan een stekkerdoos eraan met 3 dingen erin. Dat ging helemaal goed bij ons.
Veel plezier!
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
We hebben al geboekt, een hotel op Fishermans wharf is het geworden (via Hotwire,goeie deal vond ik zelfIsis schreef:Hotel in SF kan ik je niet aan helpen

Roadbear bied wel een shuttle aan naar airporthotels, maar niet naar downtownhotels. Dus het is of dezelfde dag een shuttle of de volgende dag..
Ik had oorspronkelijk het plan om in Gilroy te overnachten (tip van Inge). Maar heb gisteren een grote kaart van iemand kunnen lenen waardoor ik er achter was dat dit niet geheel op de route ligt, we hebben eigenlijk ook alleen maar een doorreiscamping nodig. Het is fijn te weten dat er fruitstands zijn, altijd lekkerIsis schreef:probeer met de camper al szo ver mogelijk te rijden. Het is op zich niet zo ver, maar met het halen en boodschappen doen ben je inderdaad al wat tijd kwijt. Je zou in Manteca of Stockton kunnen overnachten. Onderweg zijn langs de weg standjes met fruit te vinden.

Mmm, dus Beatty is iets wat ik vast uit mijn hoofd kan zetten , qua afstand op de eerste dag dan? We willen eigenlijk ook wel onderweg Bodie bezoeken. Ik zag laatst in de Quest er een leuk artikel over.Isis schreef:Tussen Yosemite - Las Vegas
Ik vind het ook nog wel leuk om onderweg gewoon in het campingboekje te kijken. En dan ..surprise! een superleuke camping te vinden. (of niet maar dat is dan de charme ervan

Ik las in je blog (en kan het me ook nog wel herinneren uit de reisgids dat we in Bishop moeten tanken)
.Isis schreef:Watchman is super wij hadden een riverside plek
Ik heb een plekje uitgezocht dat niet direct aan het water lag. Dat durfde ik niet helemaal aan met de kinderen.
We zitten aan de andere kant van de weg, deze hoeven we dan alleen maar over te steken.
Die ga ik (na jaren van twijfel) aanschaffen in de USA. Eentje dan he.Isis schreef:heb je Nintendo's oid
Als 2 dagen Fruita lang is kan ik misschien een dagje Page ervoor in de plaats doen (heb nl nog steeds de reservering Mather niet verplaatst)
Ik heb Moab nog niet geboekt, maar ik las straks mijn berichten terug en kwam het advies tegen Moab in het weekend te boeken. Dat staat dus nog op de planning. Je moet er nl je creditcardnr. doorgeven.Isis schreef:Als je in Arches gaat bij Moab zou ik dara ook een nachtje staan op Devils Garden ... ik zie dat je al geboekt hebt.
Dit is nieuw! Wat kan je hier doen/zien?Isis schreef:Onderweg kijken bij Goblins Valley State Park.
Ik ga je topic nog even opzoeken hoor!
Het wordt of Seaworld of San Diego Zoo, daar ben ik nog niet helemaal over uit.Isis schreef:Je gata dus ook naar San Diego... Sea World?
Dat is precies waar ik wel een beetje over twijfel! Aan het einde hebben we wel erg veel dagen op 1 en dezelfde plek.. Had idd gehoopt een dagje naar het strand te kunnen gaan, maar dan moet er wel echt strandweer zijn..Isis schreef:Ik vidn 3 dagen in SD wel veel.
In ieder geval heb ik nu aan het einde 4 dagen Anaheim ( 1 dag aankomst, 2dgn Disney en ook nog de camper tussendoor inleveren).
Misschien dat we 2 dagen gaan rijden over het stuk tussen GC en SD.
Het is wel een flinke lap tekst geworden..

Maar in ieder geval bedankt voor je adviezen!

Ik vind 9 dagen SD - LA wel erg veel. Dat is 121 mile en Anaheim - LA 30 miles.
Wat ga je daar allemaal doen?? want aan rijtijd ben je het niet kwijt. Sea World, Disney, dagje strand, nog een dagje strand, camper inleveren en vertrek. heb je nog minstens drie dagen over.
Grand Canyon laten vallen..... natuurlijk niet, dat is het wereldwonder... dat moet je toch gezien hebben. Wandeling langs de rim, eekhoorntjes kijken. OVr 20 jaar zeggen je kinderen; ja we zijn wel met pa en ma naar Zuidwest Amerika geweest maar de GC hebben ze overgeslagen
Die twee dagen Fruita vind ik dan wel weer mee vallen. Als je niet voor dag en dauw vertrekt uit Bryce, onderweg op de scenic 12 bv stopt ergens bij een picknic kom je pas later op de dag aan in Fruita. Een dagje tussen de hertjes, wat in ht riviertje pootje baden en met applepie is toch ook niet gek. Je kunt naar de petroglyphen wandelen, het schooltje bekijken. En de volgende ochtend naar Goblin Valley. Daar kunnen de kinderen kijken naar allerlei paddestoelachtige steenvormen. Of wat je er maar in wilt zien. likt mij voor kleine kinderen erg leuk, net als Bryce. Gekke figuren ontdekken.
Trouwens ik lees ergens dat je nog geen kaart hebt? Zou ik toch doen ivm overzicht.
Wat ga je daar allemaal doen?? want aan rijtijd ben je het niet kwijt. Sea World, Disney, dagje strand, nog een dagje strand, camper inleveren en vertrek. heb je nog minstens drie dagen over.
Grand Canyon laten vallen..... natuurlijk niet, dat is het wereldwonder... dat moet je toch gezien hebben. Wandeling langs de rim, eekhoorntjes kijken. OVr 20 jaar zeggen je kinderen; ja we zijn wel met pa en ma naar Zuidwest Amerika geweest maar de GC hebben ze overgeslagen

Die twee dagen Fruita vind ik dan wel weer mee vallen. Als je niet voor dag en dauw vertrekt uit Bryce, onderweg op de scenic 12 bv stopt ergens bij een picknic kom je pas later op de dag aan in Fruita. Een dagje tussen de hertjes, wat in ht riviertje pootje baden en met applepie is toch ook niet gek. Je kunt naar de petroglyphen wandelen, het schooltje bekijken. En de volgende ochtend naar Goblin Valley. Daar kunnen de kinderen kijken naar allerlei paddestoelachtige steenvormen. Of wat je er maar in wilt zien. likt mij voor kleine kinderen erg leuk, net als Bryce. Gekke figuren ontdekken.

Trouwens ik lees ergens dat je nog geen kaart hebt? Zou ik toch doen ivm overzicht.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Over die nintendo's.. informeer even of het dezelfde systemen van spellen zijn. (ik denk het wel) Het zou vervelend zijn als je daar zo'n ding koopt met 2 spellen en dan in NL geen speleln ervoor kan kopen. Vroeger had je zoiets ook met video's en onze DVD deden het ook niet in de DVDspeler van de camper.
Tsja Beatty vanuit Lee Vinning kan misschien wel. WIj kwamen uit Yosemite valley die dag dus dat was niet te doen. Ik gebruikte voor dat soort dingen vaak Google maps om een idee te krijgen of iets haalbaar is. Wij vonden 450 km op een dag met nog iets aan uitstapjes wel meer dan genoeg. Dat is persoonlijk maar het is vakantie. Ter vergelijking: In Europa rijden we ook wel eens (met caravan) 900-1000km maar dat is dan alleen om naar huis te gaan. Verder is het ook vakantie en rijden we dan ook max 650 km.
En Grand Canyon moet je niet laten vallen.. ik zou 1 dagje Fruita inleveren dat is voro de kids minder leuk (wel voor volw en natuur- wandel liefhebbers) dan Moab 1 dag opschuiven naar voren en dan dus toch Page meenemen en GC! Ik zou eerder een dag Disney laten vallen maar goed wie ben ik. Disney kun je ook in Europa doen, nee het is geen kopie maar lijkt wel stikveel op elkaar en de sfeer in Paris is behoorlijk amerikaans. Enfin ik snap wel dat disney in Amerika trekt hoor. Sea Wolrd is echt leuk voor kids! en Zoo vast ook (die schijnt erg mooi te zijn).
Als je kaart koopt.. Rand McNally is prima daar staan zo goed als alle gewone wegen op en je kunt er goed mee uit de voeten. Er is ook een National Park uitvoering van, ook leuk.
Tipje:
Schrijf je reis nog even uit als
dag 1 A'dam - SF
dag 2 SF
dag 3 SF
dag 4 SF - Yosemite 400 km, xx uur
etc
Dat geeft een beter overzicht welke dagen je rijdt (en hoeveel) en waar je rust hebt. Overigens is de rijdag van Bryce naar Capitol reef (met Staircase Escalante) niet veel km maar je doet er best een tijdje over. Stopje hier en daar en in Kiva Koffee house (even googlen).

Tsja Beatty vanuit Lee Vinning kan misschien wel. WIj kwamen uit Yosemite valley die dag dus dat was niet te doen. Ik gebruikte voor dat soort dingen vaak Google maps om een idee te krijgen of iets haalbaar is. Wij vonden 450 km op een dag met nog iets aan uitstapjes wel meer dan genoeg. Dat is persoonlijk maar het is vakantie. Ter vergelijking: In Europa rijden we ook wel eens (met caravan) 900-1000km maar dat is dan alleen om naar huis te gaan. Verder is het ook vakantie en rijden we dan ook max 650 km.
En Grand Canyon moet je niet laten vallen.. ik zou 1 dagje Fruita inleveren dat is voro de kids minder leuk (wel voor volw en natuur- wandel liefhebbers) dan Moab 1 dag opschuiven naar voren en dan dus toch Page meenemen en GC! Ik zou eerder een dag Disney laten vallen maar goed wie ben ik. Disney kun je ook in Europa doen, nee het is geen kopie maar lijkt wel stikveel op elkaar en de sfeer in Paris is behoorlijk amerikaans. Enfin ik snap wel dat disney in Amerika trekt hoor. Sea Wolrd is echt leuk voor kids! en Zoo vast ook (die schijnt erg mooi te zijn).
Als je kaart koopt.. Rand McNally is prima daar staan zo goed als alle gewone wegen op en je kunt er goed mee uit de voeten. Er is ook een National Park uitvoering van, ook leuk.
Tipje:
Schrijf je reis nog even uit als
dag 1 A'dam - SF
dag 2 SF
dag 3 SF
dag 4 SF - Yosemite 400 km, xx uur
etc
Dat geeft een beter overzicht welke dagen je rijdt (en hoeveel) en waar je rust hebt. Overigens is de rijdag van Bryce naar Capitol reef (met Staircase Escalante) niet veel km maar je doet er best een tijdje over. Stopje hier en daar en in Kiva Koffee house (even googlen).
Hoe ga je naar LV? En in de zomer?
Als je nog door DV mag, dus globaal voor juni, kun je ook in de buurt van Lone Pine verblijven. Aan de voet van de Sierra Nevada ( veel wildwest films opgenomen) bv bij Indepence. Altijd plek.
En ik blijf lekker eigenwijs Isis,
een dagje doorzakken op Fruita is toch niet erg. Zoveel gewandeld hebben wij daar niet de tweede keer. Vond het juist wel een lekkere plek om onderuit te gaan en dat grasveld is juist lekker met kleine kinderen lijkt me......
Voor pubers weet ik het niet zo goed trouwens, je mag er geen kampvuurtjes maken enzo.
Als je nog door DV mag, dus globaal voor juni, kun je ook in de buurt van Lone Pine verblijven. Aan de voet van de Sierra Nevada ( veel wildwest films opgenomen) bv bij Indepence. Altijd plek.
En ik blijf lekker eigenwijs Isis,

Voor pubers weet ik het niet zo goed trouwens, je mag er geen kampvuurtjes maken enzo.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Haha (Thuul) ja die pubers hadden de stenen wel gezien "boeiu". En wij konden niks in die rivier was modder. Vandaar dat ik dan zeg door rijden en tijd ergens ander gebruiken. Je kunt altijd ter plekke beslissen. Wij kwamen in middag aan en hebben toen al wat dingen gedaan (rotstekeningen en Hickmann's B) de volgende vertrokken na 10mi scenic drive en taart! Die taart mag Dide beslist niet overslaan lekker ter plekke met 4 vorken opgegeten! Wij namen er ook 2 mee. Ze hebben ook ijsjes.
He Thuul ze gaan al bijna weg (september).
He Thuul ze gaan al bijna weg (september).

Vakanties met pubers heb ik ver achter me gelaten ( vond ik trouwens niet altijd de makkelijkste) maar met kleintjes lijkt wel weer wat op die van ons, wat langzameraan, niet zo ver wandelen enzo

Onze vriend had een deuk in een andermans auto gereden, dus we moesten ook wel blijven, maar echt we hebben ons geen moment verveeld. heerlijk daar.
Oh maar als ze al bijna weggaan dan kunnen ze toch gewoon door DV?? Doen!!! En ik vond die campground bij Independence destijds prima, maar ja dat is al jaren terug. En anders in DV zelf als het niet al te heet is? Mooie zonsonder en opgangen .
Bedankt voor jullie reacties, morgen zet ik mijn route erop.
Heb ik vanavond ook al gedaan (echt zowat de hele avond over gedaan) maar ik drukte straks m'n pagina per ongeluk weg
dus nu heb ik er geen zin meer in.
Ik ben in ieder geval wel druk bezig met alle tips, enne Grand Canyon was ik niet van plan er uit te laten hoor. Misschien kwam dit zo over. Ik wil natuurlijk niet mijn kinderen later op m'n dak krijgen
Ook al een stukje van jouw topic gelezen Isis. Daar staat veel in, pff heb nog best veel te doen
Heb ik vanavond ook al gedaan (echt zowat de hele avond over gedaan) maar ik drukte straks m'n pagina per ongeluk weg

Ik ben in ieder geval wel druk bezig met alle tips, enne Grand Canyon was ik niet van plan er uit te laten hoor. Misschien kwam dit zo over. Ik wil natuurlijk niet mijn kinderen later op m'n dak krijgen

Ook al een stukje van jouw topic gelezen Isis. Daar staat veel in, pff heb nog best veel te doen

Zo nieuwe poging:
dag 1: vlucht AMS-SFO, ik ga vandaag toch maar een airporthotel boeken
we moeten nl. ook nog het Esta-form invullen
dag 2:SFO- shuttle naar hotel holiday inn SFO (gereserveerd)
dag 3:SFO
dag 4:SFO
dag 5:SFO-Gilroy camper ophalen en naar walmart en supermarkt rijden, daarna naar Gilroy (90km ong 1 uur rijden) Gilroy Garlic RVpark
dag 6:Gilroy-Yosemite Northpines cg. gereserveerd (264km ong. 3u rijden)
dag 7:Yosemite
dag 8:Yosemite
dag 9:Yosemite
dag 10:Yosemite-Bishop/Mammoth lakes/lee vining (bishop=224 km bijna 3 u)
dag 11:Bishop-Las Vegas (439 km, 5 en half uur) Sams town RV park
dag 12:Las Vegas
dag 13:Las Vegas
dag 14:Las Vegas-Zion NP, Watchman cg. geboekt (267km ong 3 uur)
dag 15:Zion
dag 16:Zion-Bryce, North cg. geres. (140km,ong 2uur)
dag 17:Bryce-Capitol reef, Fruita cg (first come..) 202km bijna 3 uur
dag 18:Capitol reef
dag 19:Capitol reef-Moab, Canyonlands cg. geres. (206km, 2u 15min.)
dag 20:Moab
dag 21:Moab
dag 22:Moab-Monument Valley, gouldings cg. (267 km, 3u 15min)
dag 23:Monument Valley-Page Wahweap/lake powell cg. (197km, 2u15min)
dag 24:Page
dag 25:Page-Grand Canyon,Mather cg. (223km bijna 3 uur)
dag 26:Grand Canyon-Needles(381km, bijna 4uur)
dag 27:Needles- Yoshua Tree/San Diego (207-2.35u/ 595km 5.35)
we willen proberen in 1 dag naar San Diego te rijden
dag 28:San Diego (Koa cg. chula Vista)
dag 29:San Diego
dag 30:San Diego-Anaheim (102 mijl 2uur) Anaheim RV park
dag 31:Anaheim Disney
dag 32:Anaheim camper inleveren, BW raffles inn geboekt
dag 33:Anaheim Disney
dag 34:Anaheim-LA airport naar huis..
Dit is vast de route, maar nu moet ik me even met de kids gaan bezighouden.
dag 1: vlucht AMS-SFO, ik ga vandaag toch maar een airporthotel boeken
we moeten nl. ook nog het Esta-form invullen
dag 2:SFO- shuttle naar hotel holiday inn SFO (gereserveerd)
dag 3:SFO
dag 4:SFO
dag 5:SFO-Gilroy camper ophalen en naar walmart en supermarkt rijden, daarna naar Gilroy (90km ong 1 uur rijden) Gilroy Garlic RVpark
dag 6:Gilroy-Yosemite Northpines cg. gereserveerd (264km ong. 3u rijden)
dag 7:Yosemite
dag 8:Yosemite
dag 9:Yosemite
dag 10:Yosemite-Bishop/Mammoth lakes/lee vining (bishop=224 km bijna 3 u)
dag 11:Bishop-Las Vegas (439 km, 5 en half uur) Sams town RV park
dag 12:Las Vegas
dag 13:Las Vegas
dag 14:Las Vegas-Zion NP, Watchman cg. geboekt (267km ong 3 uur)
dag 15:Zion
dag 16:Zion-Bryce, North cg. geres. (140km,ong 2uur)
dag 17:Bryce-Capitol reef, Fruita cg (first come..) 202km bijna 3 uur
dag 18:Capitol reef
dag 19:Capitol reef-Moab, Canyonlands cg. geres. (206km, 2u 15min.)
dag 20:Moab
dag 21:Moab
dag 22:Moab-Monument Valley, gouldings cg. (267 km, 3u 15min)
dag 23:Monument Valley-Page Wahweap/lake powell cg. (197km, 2u15min)
dag 24:Page
dag 25:Page-Grand Canyon,Mather cg. (223km bijna 3 uur)
dag 26:Grand Canyon-Needles(381km, bijna 4uur)
dag 27:Needles- Yoshua Tree/San Diego (207-2.35u/ 595km 5.35)
we willen proberen in 1 dag naar San Diego te rijden
dag 28:San Diego (Koa cg. chula Vista)
dag 29:San Diego
dag 30:San Diego-Anaheim (102 mijl 2uur) Anaheim RV park
dag 31:Anaheim Disney
dag 32:Anaheim camper inleveren, BW raffles inn geboekt
dag 33:Anaheim Disney
dag 34:Anaheim-LA airport naar huis..
Dit is vast de route, maar nu moet ik me even met de kids gaan bezighouden.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Al vast een hele goede en leuke reis gewenst.
We zitten gelijk met jullie in Yosemite, Las Vegas en Zion
We zitten gelijk met jullie in Yosemite, Las Vegas en Zion

Ik denk dat je een mooie en niet te volle reis hebt, zeker gezien de laatste dagen, daar heb je dus best veel ruimte in zitten. Lekker toch zo'n soort reserve
heel veel plezier en je kinderen zullen, misschien pas over 20 jaar ( haha die van mij doen dat dus nu zo langzamerhand over ea) vast zeggen dat ze het geweldig vonden dat pa en ma dit met ze gedaan hebben!!

heel veel plezier en je kinderen zullen, misschien pas over 20 jaar ( haha die van mij doen dat dus nu zo langzamerhand over ea) vast zeggen dat ze het geweldig vonden dat pa en ma dit met ze gedaan hebben!!
@thuul klinkt super! hertjes, applepie enzo. Ik heb er al helemaal zin in
Helaas kunnen we niet door DV (tot 15 sept. niet van Roadbear), en we vertrekken 6 sept.
Ik heb in de reisgidsen niks gelezen over petroglyphen en een schooltje, wat is daar te zien/doen?
Goblin valley zet ik erbij op mijn lijstje, ik was bang dat dat te veel natuur zou zijn voor de kids. Maar het klinkt echt heel leuk
@Isis ik heb effe heel je topic doorgespit er staat veel handige informatie op. Mbt Disney, dat lijkt me gewoon geweldig voor de kinderen -en mijn man, die is wat attracties betreft ook net een klein kind (single rider lines
).
Verder hoop ik toch met de kinderen wat te kunnen gaan wandelen. Voor de oudste heb ik al bergschoentjes gekocht. De jongste mag in de buggy, want die loopt nog niet zo hard.
De nintendo is ook compatibel aan ned. spelletjes trouwens.
@Ko-mar Insgelijks! Wie weet komen we elkaar wel tegen
Verder heb ik nog wat mustsees opgeschreven voor Yosemite:
Wat is leuk (in gedachten houdend dat de kids 3&4 zijn)
Breidalveil fall, tunnelview, lower yosemite fall, tuolumne grove, happy isles, vernan fall footbridge?

Helaas kunnen we niet door DV (tot 15 sept. niet van Roadbear), en we vertrekken 6 sept.
Ik heb in de reisgidsen niks gelezen over petroglyphen en een schooltje, wat is daar te zien/doen?
Goblin valley zet ik erbij op mijn lijstje, ik was bang dat dat te veel natuur zou zijn voor de kids. Maar het klinkt echt heel leuk
@Isis ik heb effe heel je topic doorgespit er staat veel handige informatie op. Mbt Disney, dat lijkt me gewoon geweldig voor de kinderen -en mijn man, die is wat attracties betreft ook net een klein kind (single rider lines

Verder hoop ik toch met de kinderen wat te kunnen gaan wandelen. Voor de oudste heb ik al bergschoentjes gekocht. De jongste mag in de buggy, want die loopt nog niet zo hard.
De nintendo is ook compatibel aan ned. spelletjes trouwens.
@Ko-mar Insgelijks! Wie weet komen we elkaar wel tegen
Verder heb ik nog wat mustsees opgeschreven voor Yosemite:
Wat is leuk (in gedachten houdend dat de kids 3&4 zijn)
Breidalveil fall, tunnelview, lower yosemite fall, tuolumne grove, happy isles, vernan fall footbridge?
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Yosemite .. Glacier Point dat is makkie .. wel eindje trijden maar lopen is eitje. Kijk wel uit als ze gaan klauteren...
De petroglyfen enzo in Capitol Reef staan op de website van NPS ook genoemd. Kijk ook op website http://www.ontdek-amerkia.nl GEWELDIGE site van Henriëtte en Hanz! Met prachtige foto's veel info ook!
Lollig dat je met Komar er bent.. ze hebben een Road Bear camper.
ALvast veel plezier.
things to do Cap Reef
De petroglyfen enzo in Capitol Reef staan op de website van NPS ook genoemd. Kijk ook op website http://www.ontdek-amerkia.nl GEWELDIGE site van Henriëtte en Hanz! Met prachtige foto's veel info ook!
Lollig dat je met Komar er bent.. ze hebben een Road Bear camper.
ALvast veel plezier.
things to do Cap Reef
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 2658 Weergaves
-
Laatste bericht door Luckieloes
-
- 28 Reacties