Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
havasu falls
-
- Amerika-newbie
Re: havasu falls
Goedemorgen,
Ik heb op 21 juni gebeld en gereserveerd voor 8 september in de lodge. Echter kon zij mij geen reserveringsnummer geven en heb ook nog geen post gehad.
Weet iemand hoe lang het duurt voor de bevestiging komt?
Ik heb al proberen te bellen maar krijg ze niet meer te pakken.
Gr Robin
Ik heb op 21 juni gebeld en gereserveerd voor 8 september in de lodge. Echter kon zij mij geen reserveringsnummer geven en heb ook nog geen post gehad.
Gr Robin
verblijven jullie ook op de camping?
Wij verblijven op de camping en toen ik gebeld had kreeg ik gewoon rap een reservatienummer toegezegd. Heel dat gesprek werd bij mijzo een beetje afgeflatst. Ik had het nummer eerst niet verstaan en gelukkig had hij de hoorn nog niet daal gesmeten voordat ik kon zeggen dat ik er niks van verstond. Post heben wij ook niet gehad. Dat is blijkbaar alleen als je in de lodge verblijft?
Wij verblijven op de camping en toen ik gebeld had kreeg ik gewoon rap een reservatienummer toegezegd. Heel dat gesprek werd bij mijzo een beetje afgeflatst. Ik had het nummer eerst niet verstaan en gelukkig had hij de hoorn nog niet daal gesmeten voordat ik kon zeggen dat ik er niks van verstond. Post heben wij ook niet gehad. Dat is blijkbaar alleen als je in de lodge verblijft?
Wij hebben 21 juli gebeld voor een reservatie in de lodge voor mei volgend jaar. Hebben gevraagd naar een reserveringsnr. maar dat was er nog niet. 6 maanden voor de eigenlijke verblijfsdatum zouden ze een bevestiging per post sturen, dus rond nov/dec. Er werd wel direct naar het nr. van de VISA gevraagd en een deposit wordt direct afgehouden. Aangezien wij dus al een deel betaald hebben, gaan we ervan uit dat de boeking in orde is.robin 3011 schreef:Goedemorgen,
Gr Robin
Werd er bij jullie niet naar een VISAkaartnr. gevraagd dan?
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
wij slapen op de campground, en de man aan de telefooon zei gewoon het bedrag dat we ter plaatse gaan moeten betalen
-
- Amerika-newbie
Bedankt voor alle reacties..
Wij verblijven in de lodge.
Heb net nog een keer gebeld en was wedeorm een apart gesprek en ze zei dat het wel allemaal goed was alleen kon ze nog geen reserveringsnummer geven.
Echter is er ook nog steeds niks van onze credit card afgeschreven ( mastercard), maar ze gaf wekl aan dat ze daar mee bezig waren.
Dus we wachten het wel weer even af.
Gr Robin
Wij verblijven in de lodge.
Heb net nog een keer gebeld en was wedeorm een apart gesprek en ze zei dat het wel allemaal goed was alleen kon ze nog geen reserveringsnummer geven.
Echter is er ook nog steeds niks van onze credit card afgeschreven ( mastercard), maar ze gaf wekl aan dat ze daar mee bezig waren.
Dus we wachten het wel weer even af.
Gr Robin
nog een praktische vraag. Zoals reed sgezegt gaan wij half september de wandeling doen en we overnachten in onze tent. Nu vroeg ik mij af of het snachts echt koud wordt of niet.. Moeten we een dikke slaapzak meenemen of is zo een dun fleece ding warm genoeg ? (zoals dees bv : http://www.walmart.com/ip/Wenzel-Fleece ... t/15111411 )
Want dat scheelt natuurlijk een hoop gesleur !
Want dat scheelt natuurlijk een hoop gesleur !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Wij zijn er ook in september geweest maar sliepen in de lodge, dus of kamperen koud was? Ik vond het behoorlijk warm ,ook snachts in de lodge. Persoonlijk denk ik dat het meevalt, maar anders je slaapzak/tent/bagage door een muilezel laten vervoeren?
heb je toevallig een idee hoe warm het snachts nog was ? En overdag in september ? Ik had daarstraks een weerbericht gevonden en daar voorspelden ze onweer voor de rest van de week..
-
- Amerika-ontdekker
Overdag was het toch zeker 30 graden, geen zuchtje wind of niks.
Snachts tussen de 10 en 15 schat ik???
Word er onweer voorspeld? Dan is het de vraag of het verstandig is om de hike te doen. Eigenlijk bepaald het weer of het toelaatbaar is om veilig de afdaling te gaan doen.
Snachts tussen de 10 en 15 schat ik???
Word er onweer voorspeld? Dan is het de vraag of het verstandig is om de hike te doen. Eigenlijk bepaald het weer of het toelaatbaar is om veilig de afdaling te gaan doen.
een kleine bui zal me niet tegen houden om de wandeling te doen
Tis alleen maar te hope dat er niet opnieuw een flash flood komt tegen dat wij gaan. Dat zou het echt verpesten!
hmm tussen de 10 en 15°, is een fleece slaapzak dan nog genoeg of niet.. dilemma

hmm tussen de 10 en 15°, is een fleece slaapzak dan nog genoeg of niet.. dilemma

-
- Amerika-ontdekker
De hike is zo super, echt een machtig gevoel! Ik ga dit jaar september weer naar amerika en ergens in mijn achterhoofd overweeg ik de hike weer te doen. Een hele tippel maar zo bijzonder. En de watervallen zijn prachtig!!!(wel frisjes haha) Maar houd oog voor het weer/wolken want bij naderende onweerswolken word geadviseerd terug omhoog te klimmen.
-
- Amerika-ontdekker
Wij gingen overigens wel goed voorbereidt van start met de hike ware het niet dat we de avond tevoren in een bikersfeest waren beland. Met een kleine "hangover" hebben we alsnog de hike gedaan 

haha ! super!
dan zal de wandeling zonder kater ook wel heel goed doenbaar zijn! Waar hadden jullie trouwens overnacht , op hualapai hilltop of in een motel?
dan zal de wandeling zonder kater ook wel heel goed doenbaar zijn! Waar hadden jullie trouwens overnacht , op hualapai hilltop of in een motel?
-
- Amerika-ontdekker
Op het bikerfeest, in de auto. Dus de meest waardeloze start wat dat betreft. Maar idd, zonder avondje doorzakken moet de hike helemaal goed te volbrengen zijn 

-
- Amerikakenner
Wij hadden fleece slaapzakken en hebben prima ermee geslapen.
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
bedankt voor de reactie! welke maand zijn jullie toen geweest?
Had nog een vraag ivm de pack mules. Kost het eig geld als je je bagage door de ezels wil laten vervoeren ? En moet je dit op voorhand boeken? Heb liggen googlen enzo maar ik vind nergens echt info hierover
Had nog een vraag ivm de pack mules. Kost het eig geld als je je bagage door de ezels wil laten vervoeren ? En moet je dit op voorhand boeken? Heb liggen googlen enzo maar ik vind nergens echt info hierover
ahja , ik heb nog een vraagje , ivm de wandeling. Is het nodig dat je een routebeschrijving hebt of kompas meenemen ofzo? Of kun je gewoon niet missen en leidt er maar een spoor richting supai ?
-
- Amerikakenner
Wij waren er in juni. Geen idea vwb de pack mules. Dit is wat ik kon vinden (verouderde info vwb de prijzen): http://www.haughey.com/havasupai/brochures/b1.htm Schijnt dat de prijzen voor een pack mule en een rijpaard hetzelfde zijn.
De route is makkelijk vindbaar. Er is eigenlijk maar een pad en op de weinige delen waar je enige twijfel zou kunnen hebben (bij de rivier voordat je bij Supai aankomt): overal rechts houden. Ergens in mijn thread over Havasupai staat een kaartje.
De route is makkelijk vindbaar. Er is eigenlijk maar een pad en op de weinige delen waar je enige twijfel zou kunnen hebben (bij de rivier voordat je bij Supai aankomt): overal rechts houden. Ergens in mijn thread over Havasupai staat een kaartje.
Groetjes, Ilona
-
- Amerika-ontdekker
Misschien kun je op deze site info terugvinden? Er staat iig een telefoonnummer bij over saddle and packhorses.
http://www.havasupaitribe.com/horses.html
De route is eigenlijk heel logisch, van een wijds landschap loop je echt de canyon in/door.
http://www.havasupaitribe.com/horses.html
De route is eigenlijk heel logisch, van een wijds landschap loop je echt de canyon in/door.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 24 Reacties
- 4733 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 7 Reacties