Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van Hotel naar El Monte in Salt lake City.
Van Hotel naar El Monte in Salt lake City.
Heeft iemand ervaring om met public transport of taxi van Baymont Inn & Suites, naar El Monte RV te gaan?
Er is geen pick up service. El Monte schrijft dat er een bus voor de deur stopt.
Dezelfde vraag voor Denver.(drop off en vervoer nodig naar Airport hotel)
Er is geen pick up service. El Monte schrijft dat er een bus voor de deur stopt.
Re: Van Hotel naar El Monte in Salt lake City.
He-Ro. schreef:Heeft iemand ervaring om met public transport of taxi van Baymont Inn & Suites, naar El Monte RV te gaan?
Lieve mensen , ik vraag me toch echt af ... heeft er nou niemand ooit een RV bij El Monte in SLC gehuurd ? De taxi kosten kunnen nogal oplopen begrijp ik, daarom graag een ervarings deskundige

Voor Denver, hetzelfde, de afstand naar de stad is zo'n 80 km... Er gaat een rail verbinding naar Denver airport, ook hier de vraag, hoe kom je daar. Ws wijst alles zich vanzelf als je daaar bent (pakje dollrs bij de hand) maar zou toch leuk zijn om er iets over te horen.
Dank, alvast!
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Geen ervaring met huren bij El Monte en ook niet in Salt lake City. Maar misschien heb je hier iets aan http://www.rideuta.com/
Dank je wel! Ga dat proberen .Ko-Mar schreef:Geen ervaring met huren bij El Monte en ook niet in Salt lake City. Maar misschien heb je hier iets aan http://www.rideuta.com/
PS, houd me nog steeds aanbevolen voor de ervaringsdeskundigen.....
Groet, Hermien.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Hoi Hermien,
Ik heb geen direct antwoord op je vraag welke bus je moet nemen (ik las elders dat de taxikosten vanuit SLC naar El Monte ong. $ 30 was, en dat vind ik wel meevallen), maar ik heb wel ervaring met klantenservice in Amerika en die is over het algemeen erg goed.
Als je van El Monte al weet dat er een bus voor de deur stopt, dan kun je ze best een email sturen waarin je vraagt welke bus er stopt en hoe je vanaf je hotel (even adres er bij zetten) bij hen terecht komt.
Dat zullen ze niet heel vervelend vinden.
.... Of je kunt wachten tot er iemand het juiste antwoord geeft
Ik heb geen direct antwoord op je vraag welke bus je moet nemen (ik las elders dat de taxikosten vanuit SLC naar El Monte ong. $ 30 was, en dat vind ik wel meevallen), maar ik heb wel ervaring met klantenservice in Amerika en die is over het algemeen erg goed.
Als je van El Monte al weet dat er een bus voor de deur stopt, dan kun je ze best een email sturen waarin je vraagt welke bus er stopt en hoe je vanaf je hotel (even adres er bij zetten) bij hen terecht komt.
Dat zullen ze niet heel vervelend vinden.
.... Of je kunt wachten tot er iemand het juiste antwoord geeft

@ Fan-Boy,
ga ik ook nog wel doen deze week, El Monty mailen, maar tja, je weet nooit of iemand het wiel al uitgevondenheeft en dat meldt. Ondertussen werk ik nog een emmer bramen weg.
Dank voor de reactie.
ga ik ook nog wel doen deze week, El Monty mailen, maar tja, je weet nooit of iemand het wiel al uitgevondenheeft en dat meldt. Ondertussen werk ik nog een emmer bramen weg.

Dank voor de reactie.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Voor zo ver ik weet is er nog geen forumlid gestart vanuit SLC met een E-M camper die info kan je dus het beste bij E-M zelf halen, je kan ook een telefoontje plegen met het verhuurstation in SLC, je mailtje gaat namelijk naar het hoofdkantoor (in LA) en het is maar de vraag of ze daar het juiste antwoord weten.
@ Rob,
dank je. Hmmm, kan ik misschien als eerste hier iets over plaatsen tzt .
dank je. Hmmm, kan ik misschien als eerste hier iets over plaatsen tzt .
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
In dit topic had ik iemand gevonden die in Salt Lake City een camper had opgehaald bij El Monte.
Daar kwam ik ook de $ 30 tegen (voor 11 mijl zag ik nu).
Je zou Marloes ook een pb kunnen sturen maar zoals ik het lees hadden zij een shuttle door het hotel laten regelen.
Daar kwam ik ook de $ 30 tegen (voor 11 mijl zag ik nu).
Je zou Marloes ook een pb kunnen sturen maar zoals ik het lees hadden zij een shuttle door het hotel laten regelen.
@ Fanboy,
dank je. voor de moeite! Gaat wel lukken.
Groet.
dank je. voor de moeite! Gaat wel lukken.
Groet.
Om het netjes af te sluiten, we hebben uiteindelijk de makkelijkste oplossing gekozen, een taxi.
Het is idd mogelijk om met de trax en een overstap op een bus bij El Monte te komen. We vonden het gezien de hitte, de jetlag en de bagage niet te vergeten toch een beetje te veel van het goede:)
Het is idd mogelijk om met de trax en een overstap op een bus bij El Monte te komen. We vonden het gezien de hitte, de jetlag en de bagage niet te vergeten toch een beetje te veel van het goede:)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1075 Weergaves
-
Laatste bericht door deurenkletser
-
- 8 Reacties