Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Soms staan ze ook allemaal op de borden.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Ben op zoek naar tickets 26--05/04 of 05 -06 naar Seattle.
Maar vindt de tickets verschrikkelijk duur dit jaar.
Rechtstreekse vlucht met Delta komt op 873 vanaf Amsterdam.
Exit bood ze me zelfs aan voor 889 dus ook niet goedkoop dit jaar.
Denk dat het via Brussel wordt dan is het met 586 een mooie prijs
met een overstap in Chicago.
Als klm in oktober een actie heeft vallen de tickets in april er dan ook nog onder?
Vindt de rechstreekse vlucht wel prettig en wordt ook op klm aangeboden.
Maar veel te veel geld.
Of zou het te veel risico zijn om te wachten?
Maar vindt de tickets verschrikkelijk duur dit jaar.
Rechtstreekse vlucht met Delta komt op 873 vanaf Amsterdam.
Exit bood ze me zelfs aan voor 889 dus ook niet goedkoop dit jaar.
Denk dat het via Brussel wordt dan is het met 586 een mooie prijs
met een overstap in Chicago.
Als klm in oktober een actie heeft vallen de tickets in april er dan ook nog onder?
Vindt de rechstreekse vlucht wel prettig en wordt ook op klm aangeboden.
Maar veel te veel geld.
Of zou het te veel risico zijn om te wachten?
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik ben bang dat niemand dat weet. Niemand zou nu al tickets kopen, als het (vrij) zeker was dat er over enkele maanden goedkopere tickets op de markt komen. Het is en blijft een gok.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik heb bij de acties van connections in januari nog nooit goedkope tickets voor het hoogseizoen (juli augustus ) gezien.
Wij waren altijd vorrdeliger uit met onze tickets geboekt in oktober/november.
Meestal zijn dat soort acties alleen voordelig als je in het voor of naseizoen vliegt (uitzonderingen daargelaten) Ik zou er zelf in ieder geval niet op gokken als ik met een gezin vloog.
Marjon
Wij waren altijd vorrdeliger uit met onze tickets geboekt in oktober/november.
Meestal zijn dat soort acties alleen voordelig als je in het voor of naseizoen vliegt (uitzonderingen daargelaten) Ik zou er zelf in ieder geval niet op gokken als ik met een gezin vloog.
Marjon
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is voor mij ook handig om te weten Vana dank je. Wij willen toch (als we het geld bijeen krijgen) in okt de camper boeken, dan regel ik ook gelijk de vlucht. Ik zie nu nog erg goedkope vluchten maar de datum 23 juli is nog niet open.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik kreeg net de nieuwsbrief van connections.be, zag zelfs tarieven tot juni.
Misschien is er nog voordeel te halen.
De goedkoopste tickets waren vanaf Antwerpen Centraal met de KLM.
Misschien is er nog voordeel te halen.
De goedkoopste tickets waren vanaf Antwerpen Centraal met de KLM.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is geinig Annie maar ik woon in NL (welliswaar zuiden) dan hoef ik toch niet eerst naar Antwerpen..? Is dat met de trein/ vliegen va Antwerpen.
Je moet dan wel een "gebruikt" treinkaartje hebben van Antwerpen naar Amsterdam. Vanaf daar zit je gewoon op dezelfde vlucht die je bij KLM zou boeken, maar dan waarschijnlijk een heel stuk goedkoper.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Als je een mogelijkheid ziet om bijvoorbeeld 1 persoon met de trien te laten gaan, die kan dan alle treinkaartjes laten afstempelen.
Er is ergens een draadje over dat treinreizen vanaf Antwerpen.
De terug reis hoef je dan niet te doen.
Er is ergens een draadje over dat treinreizen vanaf Antwerpen.
De terug reis hoef je dan niet te doen.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
eigenlijk belachelijk.. of niet?
Dus je koopt een ticket met een kaartje Antwerpen - A'dam... maar die stempel ergens op die zelfde dag...??? ik ga niet even naar Antwerpen En dan vlieg je vanaf A'dam geodkoop.Van de zotten. bijna een belgenmop (ik wil hiermee niemand discrimineren het is gewoon een matter of speaking).
Ik kom nu voroal wat goedkoper tegen vanaf Düsseldorf (maakt voor ons niks uit). En ik kreeg van Tioga een offerte met prijs van €2820 voor 4 pers naar Denevr met Star Alliance Maar officieel is voor 23 juli nog niks gepland (330 dagen).
Dus je koopt een ticket met een kaartje Antwerpen - A'dam... maar die stempel ergens op die zelfde dag...??? ik ga niet even naar Antwerpen En dan vlieg je vanaf A'dam geodkoop.Van de zotten. bijna een belgenmop (ik wil hiermee niemand discrimineren het is gewoon een matter of speaking).
Ik kom nu voroal wat goedkoper tegen vanaf Düsseldorf (maakt voor ons niks uit). En ik kreeg van Tioga een offerte met prijs van €2820 voor 4 pers naar Denevr met Star Alliance Maar officieel is voor 23 juli nog niks gepland (330 dagen).
Vluchten: Star Alliance (AC CO UA LH)
4 personen
Amsterdam - Denver op 25-06-2012
Denver - Amsterdam op 23-07-2012
Tarief p.p.: EURO 380,00
Excl tax/toeslagen:
- volw: 325,00 euro p.p.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Hé, de moppen over gierigheid en overal de laaste cent uithalen zijn toch voor Nederlanders? Ik geloof dat belgenmoppen meestal gaan over domme Belgen. (correct me if i'm wrong)
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- Nici
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
En wat als er dan geen conducteur langs is geweest?Je moet dan wel een "gebruikt" treinkaartje hebben van Antwerpen naar Amsterdam
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gestempeld is dat er een datum op staat denk ik. Ik neem aan dat je een blanco kaartje krijgt dat je moet stempelen. Ik vraag me dus af hoe ik een stempel krijg. Maar goed we zien eerst wel nog een paar dagen wachten voor de vluchten er zijn voor eind juli.
He Gobien ik bedoelde het als zijnde dat de KLM en 'grap' uithaalt met mensen .. je moet eerst naar België dan is de vlucht goedkoper. Ja en goedkoopste zoeken doen wij ook.. ik ben echte Hollander. 

- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Zie viewtopic.php?f=30&t=21070Annie schreef:Er is ergens een draadje over dat treinreizen vanaf Antwerpen.
Wordt meen ik ook besproken in bovenstaand topic.Nici schreef:En wat als er dan geen conducteur langs is geweest?Je moet dan wel een "gebruikt" treinkaartje hebben van Antwerpen naar Amsterdam
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Helaas niet voor mij
maar misschien heeft iemand er iets aan... Vliegen van AMS naar Vancouver in augustus/september dit jaar voor 478 euro. Mooie deal lijkt me!
Meer info op cheaptickets.nl (air transat)

Meer info op cheaptickets.nl (air transat)
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Gewoon de conducteur opzoeken en vragen om een stempel. Simpeler kan het niet. Zijn er eigenlijk voorbeelden van mensen die dat niet deden en daarom geweigerd werden op Schiphol?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Niet hier op het forum maar er heeft wel een keer een stuk over in de krant gestaan en ook een van de consumentenprogramma's (Kassa of Radar) heeft er een keer aandacht aan besteed.
Er zijn dus mensen geweigerd voor de (daadwerkelijke) vlucht omdat ze rechtstreeks naar schiphol gingen en geen gebruik hadden gemaakt van de trein vanuit Antwerpen, je wordt namelik als een no-show voor je eerste vlucht (de treinreis) aangemerkt en om die reden op schiphol geweigerd als passagier voor de (tweede) vlucht.
Er zijn dus mensen geweigerd voor de (daadwerkelijke) vlucht omdat ze rechtstreeks naar schiphol gingen en geen gebruik hadden gemaakt van de trein vanuit Antwerpen, je wordt namelik als een no-show voor je eerste vlucht (de treinreis) aangemerkt en om die reden op schiphol geweigerd als passagier voor de (tweede) vlucht.
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb eergisteren geboekt bij Connections.be, van 2 tot 23 November met de KLM naar Miami voor €399,34.
Dit ticket is natuurlijk ook weer met een treinreis vanaf station Brussel-Midi naar Schiphol, maar dat neem ik maar voor lief.
Bij de terugreis zit ook een treinreis van Schiphol naar Brussel-Midi, maar dan ga ik natuurlijk rechtstreeks naar huis vanaf Schiphol.
Tickets vanaf Amsterdam in dezelfde periode zag ik niet goedkoper als €517 (met TAP, overstap in Lissabon), die €117 spaar ik dan weer uit.
Bij de aanbiedingen van Connections moet je wel goed uitkijken bij de vertrekdatums!, er staan verscheidene heenvluchten bij waar je op de ene dag s`avonds aankomt op Schiphol (met de trein dus) en pas de volgende dag vertrekt met het vliegtuig vanaf Schiphol.
Dit ticket is natuurlijk ook weer met een treinreis vanaf station Brussel-Midi naar Schiphol, maar dat neem ik maar voor lief.
Bij de terugreis zit ook een treinreis van Schiphol naar Brussel-Midi, maar dan ga ik natuurlijk rechtstreeks naar huis vanaf Schiphol.
Tickets vanaf Amsterdam in dezelfde periode zag ik niet goedkoper als €517 (met TAP, overstap in Lissabon), die €117 spaar ik dan weer uit.
Bij de aanbiedingen van Connections moet je wel goed uitkijken bij de vertrekdatums!, er staan verscheidene heenvluchten bij waar je op de ene dag s`avonds aankomt op Schiphol (met de trein dus) en pas de volgende dag vertrekt met het vliegtuig vanaf Schiphol.
Crisis ? What Crisis ?
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij gaan eens kijken of we 25 juni 2012 heen en 23 juli terug kunnen vlieg naar Denver. Vanaf A'dam, Brussel of Düsseldorf of enige andere hanidge plek in de buurt. We hebben eens gekeken een dag eerder vliegen is al goedkoper... dus misschien doen we dat. Per persoon scheelt dat soms 2-300 euro nou dat x 4 dan kun je wel een dagje in Hotel zitten.
Depart ↓
Sat 6/23 $1200
Sun 6/24 $1203
Mon 6/25 $1390 Dat scheelt dus bijna $200. Dat lijkt niet veel maar met 4 pers wel te overbruggen. 3 nachten hotel.. ? Wie heet leuke tips in Denver?

Depart ↓
Sat 6/23 $1200
Sun 6/24 $1203
Mon 6/25 $1390 Dat scheelt dus bijna $200. Dat lijkt niet veel maar met 4 pers wel te overbruggen. 3 nachten hotel.. ? Wie heet leuke tips in Denver?
Bijna 3 uur overstaptijd in Chicago is dat genoeg???? En in hoeverre kan dat veranderen? Hoe zit je dan als je de aansluiting mist..? Ik ben geen ervaren vlieger dat zie je zo.Depart Sat, Jun 23 DUS to DEN – 1 stop 14h 41m
Lufthansa – Flight 9h 10m Take-off Sat 11:55a DUS Duesseldorf, Germany
Landing Sat 2:05p ORD Chicago, IL
Connection ORD Chicago, IL
2h 55m
Lufthansa – Flight 9104 Operated by United 2h 36m
Take-off Sat 5:00p ORD Chicago, IL
Landing Sat 6:36p DEN Denver, CO

Laatst gewijzigd door Isis op 20 aug 2011, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Nici
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
ik was net aan het kijken voor tickets van half juni tot half juli (op SLC, LV of Denver) en die op Denver zijn veruit de goedkoopste (heb nog niet verder gekeken of het redelelijk vluchttijden zijn)!Isis schreef:
Wij gaan eens kijken of we 25 juni 2012 heen en 23 juli terug kunnen vlieg naar Denver
p.s. ik kijk wel alleen vanaf BRU
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2859 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties