Op 1 september gaan wij alweer voor onze 4e reis de oceaan over, wij houden ontzettend van de de prachtige landschappen en het vele wildlife in Amerika (de buffel/bizon is mijn absolute favoriet). Nou heb ik gezien dat hier op het forum iedereen boordevol ideeën en tips zit. Dus graag hoor ik wat jullie van onze reis vinden. We gaan met zijn 2en (beide 30 jaar oud, geen kinderen) en hebben een standard size SUV gehuurd. We vliegen op Vegas, eerst twee nachtjes in een suite in "TheHotel at the Mandalay Bay" welke we redelijk goedkoop op de kop getikt hebben. Verder enkel nog een globaal reisschema (alhoewel er misschien wel aardig wat detail in lijkt te zitten

Op onze vorige drie reizen hebben we altijd in hotels geslapen, of in een cabin in national parks (bijv.in Yellowstone), dit keer zitten we er over te denken om misschien een tentje te kopen in de US en daar af en toe eens te camperen.
1 sept: Utrecht -> Las Vegas.
2 sept: Las Vegas
3 sept: Las Vegas -> Valley of Fire State Park -> Kanab
4 sept: Kanab -> North Rim -> Page
5 sept: Page - antelope canyon, waterholes slot canyon -> Page
6 sept: Page -> Monument Valley -> Kayente
7 sept: Kayente -> Canyon de Chelly -> Chinle
8 sept: Chinle -> mesa Verde NP -> Durango
9 sept: Durango -> mesa verde NP -> Durango
10 sept: Durango -> great sand dunes NP -> Alamosa
11 sept: Alamosa -> Black Canyon of the Gunnison -> Montrose
12 sept: Montrose -> Black Canyon of the Gunnison -> Moab
13 sept: Moab. Arches NP
14 sept: Moab. Canyonlands NP
15 sept: Moab. Canyonlands NP /Arches NP
16 sept: Moab -> Goblin Valley SP -> Hanksville
17 sept: Hanksville ->Capitol Reef NP -> Torey
18 sept: Torey. Capitol Reef
19 sept: Torey -> Boulder
20 sept: Boulder -> Las Vegas
21 sept: Las Vegas
22 sept: Las Vegas -> Utrecht
Misschien denkt jullie dat Zion en Bryce canyon missen in deze route, maar hier zijn we in 2006 al eens geweest. Misschien gaan we er nog een keer terug, maar misschien ook niet.
Als jullie denken dat er iets mist, of dat jullie tips hebben voor de plaatsen waar we langs gaan hoor ik het graag!
alvast bedankt,
Ivo