Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Blad AmericA
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Blad AmericA
Vanochtend lag het blad America bij me in de bus.
Er staat een schitterende reportage in over Havasu Canyon en Havasu Falls!
Ook staan er uitgebreide artikelen in over Denver en omgeving
en over kamperen in Amerika.
Er staat ook veel in over de vakantiebeurs in Utrecht. Als ik het zo lees zijn er dit keer aardig wat stands over Amerika aanwezig. Misschien leuk om heen te gaan?
Marjon
Er staat een schitterende reportage in over Havasu Canyon en Havasu Falls!
Ook staan er uitgebreide artikelen in over Denver en omgeving
en over kamperen in Amerika.
Er staat ook veel in over de vakantiebeurs in Utrecht. Als ik het zo lees zijn er dit keer aardig wat stands over Amerika aanwezig. Misschien leuk om heen te gaan?
Marjon
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Leuk, klinkt goed! Ik ben al een tijdje geabonneerd op het blad, maar het ligt nu waarschijnlijk in de brievenbus in Limburg, ben vergeten om het abonnement om te zetten....... Nog een weekje wachten, kan ik het ook lezen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
bij welke winkel koop je het blad dan? Ik heb het nog nooit ergens zien liggen. Hoe duur is het ongeveer? En hoevaak komt het blad per jaar eigenlijk uit?Ik koop het altijd gewoon in de winkel
And this be our motto: "In God is our trust."
And the star-spangled banner forever shall wave
O'er the land of the free and the home of the brave!
And the star-spangled banner forever shall wave
O'er the land of the free and the home of the brave!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Vakantiebeurs
Ik heb een abonnement genomen op het blad op de vakantiebeurs.
Monique
Monique
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Vakantiebeurs
Leuk Monique.nieuwenoord schreef:Ik heb een abonnement genomen op het blad op de vakantiebeurs.
Monique

Hoe was het op de beurs. Heb je nog veel informatie over Canada kunnen vinden?
Marjon
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Canada
Ja, dat stukje was wel gaaf! Weinig Amerikanieuws, wel véél folders. Canada was leuk, zelfs nog een mevrouw ontmoet die eigenaresse is van de campground in Vancouver die we al geboekt hadden. En overláden met tips en leuke documentatie over Canada!
Groetjes,
Monique
Groetjes,
Monique
-
- Amerikakenner
Ik koop het altijd bij de Bruna, maar niet alle Bruna's hebben het geloof ik. Het kost geloof ik 4.75 of 5 euro ofzo...prs schreef:bij welke winkel koop je het blad dan? Ik heb het nog nooit ergens zien liggen. Hoe duur is het ongeveer? En hoevaak komt het blad per jaar eigenlijk uit?Ik koop het altijd gewoon in de winkel
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik heb net de laatste 2 nummers gelezen. Het blad is mooi, ziet er verzorgd uit en op prachtig papier gedrukt. Ik mag er altijd graag even in kijken en af en toe koop ik hem ook wel eens. Toch moet ik zeggen dat ik het inhoudelijk niet zo heel erg sterk vind. Weinig echte vernieuwende informatie en de meeste artikelen houden bij een vrij algemeen en oppervlakkig verhaaltje toch wel op. Misschien komt het wel omdat je toch al relatief veel die kant op bent geweest.
Ik heb soms behoefte aan wat nieuwe en verrassende informatie en bezienswaardigheden over bepaalde streken, zoals bijv. die Fly Geyser van Jacqueline. Die had ik nog nooit op foto gezien en ook nog nooit van gehoord. Over het algemeen is het altijd hetzelfde verhaaltje en dezelfde routes.
Waarschijnlijk ben ik "verwend" op dit gebied......
Marjan
Ik heb soms behoefte aan wat nieuwe en verrassende informatie en bezienswaardigheden over bepaalde streken, zoals bijv. die Fly Geyser van Jacqueline. Die had ik nog nooit op foto gezien en ook nog nooit van gehoord. Over het algemeen is het altijd hetzelfde verhaaltje en dezelfde routes.
Waarschijnlijk ben ik "verwend" op dit gebied......

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Is dit in België ook te verkrijgen? 

http://web.me.com/eric.katja/Site/Welkom.html
under construction
under construction
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Ik vond in de laatste uitgave ook staan dat bij het artikel over kamperen een stukje stond over autohuur, daarin stond dat ze de eerste 48 uur geen auto mochten huren.
Waar dat verhaal vandaan komt en bij welke maatschappij dat is heb ik niet kunnen achterhalen,maar ik had er nog nooit van gehoord wel de eerste nacht met een camper maar niet met een rental car.
Groetjes Erika
Waar dat verhaal vandaan komt en bij welke maatschappij dat is heb ik niet kunnen achterhalen,maar ik had er nog nooit van gehoord wel de eerste nacht met een camper maar niet met een rental car.
Groetjes Erika
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2090 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA
-