Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat gaan zien in San Diego?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Orangedevil
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Wat gaan zien in San Diego?

Bericht door Orangedevil »

Ik heb er ook over na zitten denken , maar wij slaan dit toch over. Het is wel een mooi uitzicht maar het is helemaal aan de andere kant van de stad.
Holiday video's!
Orangedevil life4travel
https://youtube.com/user/orangedevilke1

Florida 2000,2002,2004,2005,2007,2008,2009,2010,2012,2013,
2015,2016,2018, 2022
Zuidwesten
2001,2006,2011,2023
Las Vegas
2003/2004
Noord oosten
2003, 2014(2x)
Zuidoost 2022
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wij zijn er pas geweest, je kan even ons reisverslag lezen van die dagen en de foto's bekijken, zie je misschien iets wat je leuk vindt.
ArMau
Amerika-ontdekker

Bericht door ArMau »

Tipsy_1 schreef:- grootste aanrader, voor ons echt één van de hoogtepunten van onze reis: http://speedboatadventures.com/. met een eigen speedboatje achter de gids aan door de baai van san diego tussen grote marine schepen en langs de zeeleeuwen. Echt magnifiek en erg kicken!
Haha tof! Die speedbootjes hebben wij net geboekt voor 3 september :thumbup:
Laatst gewijzigd door markro op 01 aug 2011, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote ingekort, alleen de relevante tekst laten staan.
vnvmouse
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door vnvmouse »

Hoi, wij hebben onze enige dag San Diego vorige week gespendeerd in Sea World (zoon van 7j). Viel ons wat tegen, 2 jaar geleden de Sea World in Orlando gedaan, was vééél beter ! Sea World San Diego ook veel kleiner dan die van Orlando, hadden wij de indruk. Een gedeelte van SW San Diego is nu bovendien een bouwwerf voor de nieuwe Manta-attractie die opent in 2012 en die 1.5 jaar geleden in Orlando al in bedrijf was. Maar : zoonlief vond het allemaal weer prachtig dus ok voor ons. vnvmouse
Kerst-Nieuwjaar 2009-2010 : Florida
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
Iselca
Amerika-ontdekker

Bericht door Iselca »

iemand nog goede tips om in SD te overnachten?
Wilde eerst naar Seaworld maar ga nu toch voor de Zoo. De trolleytour lijkt me ook wel wat.
Denk dat we twee dagen in SD blijven voordat we door gaan naar Palm Springs.
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

wij verbleven in de Best Western Bayside Inn, prima kamer, er was parking, en ontbijt is inbegrepen.
het ligt tussen gaslamp quarter en little italy, handig om 's avonds uit eten te gaan
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wij zaten in Sheraton, mooie kamer en hotel, goede ligging op loopafstand van Gaslamp en Little Italy, wel prijzig, valet parking en geen ontbijt inbegrepen. foto's staan op mijn weblog.
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

En wij hadden Motel 6, ook in dezelfde buurt als die hierboven genoemd, dichtbij de gaslamp quarter en Little Italy. Ook heel goed geprijsd, en met gratis parkeerplaats.

http://www.motel6.com/reservations/mote ... x?num=1419
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
lovely_laura
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door lovely_laura »

Ik zoek via hotwire een goed hotel in san diego,maar ik heb geen idee wat de goede buurten zijn. Ik zie nu een leuk hotel in het gebied SeaWorld - Mission Bay - Shelter Island. Is dit qua ligging een goede buurt om te slapen? We zijn met 2 kleine kinderen en wil daar voor 5 dagen een beetje de stad verkennen en een dagje naar sea world.
Iemand trouwens enig idee of legoland leuk is? Op de site ziet het er leuk uit maar ik hoor er nooit wat over.

Gr Laura
Orangedevil
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Orangedevil »

Wij gaan dit jaar ook naar Legoland en niet naar Seaworld en de Zoo. Daar zijn we overigens al wel ooit geweest dat wel.
We hebben ooit geslapen vlakbij Seaworld en komende keer ergens in het noorden in 4 Points by Sheraton.
Holiday video's!
Orangedevil life4travel
https://youtube.com/user/orangedevilke1

Florida 2000,2002,2004,2005,2007,2008,2009,2010,2012,2013,
2015,2016,2018, 2022
Zuidwesten
2001,2006,2011,2023
Las Vegas
2003/2004
Noord oosten
2003, 2014(2x)
Zuidoost 2022
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Legoland ken ik niet in USA, maar wel in Duitsland..met kinderen FANTASTISCH!
Jo usalover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Jo usalover »

Wij hebben in 2000 Sea World gedaan, geweldig vonden we het; dolfijnen voeren, orca show en dolfijnenshow.
Verder hebben we rondgelopen in Old Town, was wel okay. Daar heerlijk Mexicaans gegeten op terras, er was live muziek, erg gezellig daar.
Wat ook leuk was was 's avonds naar het strand, veel families die lekker aan t picknicken waren, vuurtje stoken, heel relaxed was dat, American way of life.
Dit was wel in het weekend denk ik.
1991 au-pair Chicago
2000 TX, CA,NV, IL
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
2024 UT, ID, WY, MT, SD, NE, CO
lovely_laura
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door lovely_laura »

Ik ben nog steeds op zoek naar een hotel in san diego en ik vind het heel moeilijk. Ik wil graag een hotel met zwembad omdat ik hier een paar dagen blijf met 2 kinderen. Ook wil ik liever geen auto gebruiken dus het moet wel een beetje centraal zijn. Ik ben vooral bang dat ik dalijk boek en in een hele slechte wijk terecht kom. Dus waar moet ik vooral niet zitten.

Ik ben erg benieuwd naar legoland. Ik zag dat er ookeen groot zwembad bij zit en mijn zoontje is een echte bob de bouwer dus die moet zich wel vermaken :thumbup:

Gr Laura
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

Best western bayside inn die ik hierboven al noemde heeft EN parking, EN centrale ligging, EN (eenvoudig) zwembad, EN goede prijs-kwaliteit. niets voor jullie?
Naearea
Amerika-ontdekker

Bericht door Naearea »

Voor ons was La Jolla het hoogtepunt van San Diego. We hebben ook Seaworld bezocht, maar naast de show van Shamu viel dat ons een beetje tegen.
Wij verbleven ook in het Best Western Bayside Inn, het is een prima hotel. Het heeft alles wat je van een BW verwacht.
meijdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door meijdj »

Wij zijn deze zomer een dagje in San Diego geweest.
Vanuit Los Angeles reden we naar Carlsbad, waar we naar Legoland zijn geweest. In Carlsbad hebben we overnacht, waarop we de volgende dag via San Diego weer terug naar LA zijn gereden. In San Diego hebben we de trolley genomen en met de USS Midway en Old Town SP was onze dag wel gevuld.
Legoland was leuk, maar het is wel echt iets voor kleinere kinderen. Ik weet niet hoe oud die van jou zijn, maar voor die van ons (10 en 14 en gek op lego) waren de attracties in het park eigenlijk iets te simpel. Het zijn erg leuke dingen voor iets jongere kinderen. Een paar jaar geleden zijn we ook in Legoland in Denemarken geweest en toen vonden ze het echt helemaal supergeweldig. De attracties in Legoland California zijn qua 'heftigheid' wel met die in Denemarken te vergelijken. Het mooiste vonden onze kinderen dit keer miniland (zagen ze veel in het klein terug wat we tijdens onze vakantie in het echt hadden gezien) en het waterpark.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer