Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen gevraagd betreffende reizen met KLM vanaf Antwerpen (1e stuk met de trein)?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: klm vanaf antwerpen

Bericht door Njit »

Goede tip :thumbup: Linda kwam vanmorgen met dit topic aanzetten. En het duurde niet heel lang voordat ik om was.
Inmiddels zijn de vliegtickets geboekt :lol: Deze tickets zijn: 469,74 euro per ticket :shock:
En we moeten eerst nog naar Florida en Dubai alvorens we deze tickets kunnen gebruiken :oops:

Via KLM.nl
Heenreis - woensdag 16 mei 2012
Antwerpen - Schiphol - Minneapolis - Denver

Terugreis - zaterdag 09 juni 2012
Houston - Amsterdam - Antwerpen

Heen gaan we gewoon naar Antwerpen. We mogen dan lekker met de Thalys naar Schiphol. Terug gaan we ook met de trein richting Antwerpen maar ik gok dat we in Den Bosch maar uitstappen :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
lovely_laura
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door lovely_laura »

Weet iemand of deze trein ook in den haag stopt?
Daar moeten wij zijn en als het kan pak ik ook net zo goed de trein tot daar.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Voor de terugweg bedoel je? De Thalys stopt alleen in Rotterdam maar er gaat ook een trein van Schiphol naar Antwerpen via Den Haag.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Er zijn 2 treinen tussen Amsterdam Centraal en Brussel
-Thalys stopt alleen in Schiphol en Rotterdam Centraal
-Benelux Expres stopt in Schiphol, Den Haag HS, Rotterdam Centraal, Dordrecht en Roosendaal
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Afbeelding
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Ik had ook goedkope tickets gevonden. Zag er helemaal goed uit.

Punt is, wij wonen 20/30 min vanaf Schiphol en om nu de kinderen eerst mee te nemen naar Brussel om trek kaartjes op te halen. Dat is echt teveel van het goede op toch al zo'n lange reis.

Nog mast eens een paar nachtjes over slapen :-)
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Van Den Bosch naar Antwerpen is voor ons net zo ver als naar Schiphol (scheelt 4 minuten). Dat maakt de keuze een stuk makkelijker :) We worden ook mooi weggebracht door de ouders van Linda.
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Ja, dat is echt goed geregeld Martijn!

Als wij iedereen inladen en vanaf Antwerpen gaan dan staat onze auto daar ook nog eens te staan. :lol:

Maar ik moet zeggen,.........voor die prijs is het wel een omweg waard, zeker omdat we 4 tickets moeten hebben. We kunnen nu nog niet boeken in onze periode, maar ik sta op scherp!! :mrgreen:
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

RuudB schreef: Vervolgens moet ik op een avond naar Antwerpen rijden (woon half uur vanaf Schiphol) om de treintickets op te halen en te laten stempelen wat mij tijd en extra geld kost (brandstof auto).
Kun je de treintickets gewoon bij afhalen al laten afstempelen?
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
RuudB
Amerikakenner

Bericht door RuudB »

Dat geloof ik niet. Mijn broer heeft gewoon de Thalys genomen en heeft twee kaartjes laten stempelen en is in R'dam uitgestapt. Hij moest nog wel een uur wachten voordat ik er met de auto was :( .

Als je niet van plan bent de reis te maken per trein zou ik gewoon de normale trein boeken via de KLM, als dat mogelijk is. Dat moet niet zo moeilijk zijn om die te stempelen door een conducteur op Schiphol of iemand gaat even met de trein van Leiden naar Schiphol.

Dat laatste hebben wij nog nooit gedaan. Een keer met de Thalys echt naar Schiphol en afgelopen mei hadden wij de Thalys de avond van te voren al. Maar die mogelijkheid zie je bijna nooit via de KLM. Wij hadden ze via Tix geboekt waar je wel de avond van te voren met de trein kon boeken als onderdeel van de reis.
Afbeelding
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Overigens zag ik via Connections ook een mooi aanbod. Brussel / Las Vegas voor 575 euro in juli.

Overstap op Atlanta. Ook niet verkeerd hoor! (en geen treinritje vooraf)
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

@dimple
welke datum is dat dan in juli Brussel-Las Vegas? Ik ze alleen maar prijzen van 1100 euro.....
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
erikh
Amerikafan

Bericht door erikh »

Hou er rekening mee dat als je via Antwerpen (Thalys of andere trein) gaat, je niet van te voren kunt inchecken voor de vlucht en geen plaatsen kunt kiezen. Met als gevolg dat je in Amsterdam aankomt en je doodleuk wordt verteld dat je vlucht overboekt is en er geen plek meer is; zoals bij ons vorig jaar... KLM is echt de grootste bagger maatschappij ooit.
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

pumi1000 schreef:@dimple
welke datum is dat dan in juli Brussel-Las Vegas? Ik ze alleen maar prijzen van 1100 euro.....
Ik had me vergist, was niet helemaal juli.

23 juni heen en op 14 juli terug. Vanaf Brussel. We moeten nog even afstemmen welke weken we kiezen maar ik vond deze ticket prijzen wel aangenaam. We hoeven officeel nog geen rekening te houden met schoolvakanties, maar voor Mika is dat wel zo prettig.

Ik hoop dat die prijzen dan ook laag blijven. :wink:
Dommel
Amerikakenner

Bericht door Dommel »

erikh schreef:Hou er rekening mee dat als je via Antwerpen (Thalys of andere trein) gaat, je niet van te voren kunt inchecken voor de vlucht en geen plaatsen kunt kiezen.
Wij hebben wel plaatsen kunnen kiezen via 'manage mijn boeking' op de site van KLM.
We vertrekken 9 oktober. Ook de plaatsen voor de terugvluchten hebben we zo geselecteerd.

Els
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

erikh schreef:KLM is echt de grootste bagger maatschappij ooit.
Ik weet niet of je nog meer slechte ervaringen hebt gehad, maar voor één misser is dit nogal een boute uitspraak, wij hebben zowel prive als zakelijk veel met KLM gevlogen en er gaat wel eens wat mis, maar in mijn ogen is KLM een uitstekende maatschappij.
RuudB
Amerikakenner

Bericht door RuudB »

Dat je niet kunt inchecken en dus eerder kans maakt buiten de boot te vallen ivm overboeking klopt. Mijn broer en ouders hadden dit vorig jaar ook, ondanks dat ze plaatsen hadden gereserveerd via klm.nl (maar dus nog niet ingecheckd). Maar ze konden gelukkig alsnog mee in de business class.
Afbeelding
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

@dimple

Ik vond het al zo gek datik die prijs van 575 euro niet zag. Op alle sites tot nu toe voor juli boven de 1000 euro.

Wij hebben 1x met KLM/Delta gevlogen en ik vond het een goede vlucht.

Wij hebben ook weleens gehad dat online inchecken gewoon niet lukte......dan kreeg je melding dat je op de luchthaven in moest checken. Heb je dan meer kans met overboeking dat je dan niet mee kunt??? Gelukkig tot nu toe geen ervaring mee gehad.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
erikh
Amerikafan

Bericht door erikh »

Harry schreef:
erikh schreef:KLM is echt de grootste bagger maatschappij ooit.
Ik weet niet of je nog meer slechte ervaringen hebt gehad, maar voor één misser is dit nogal een boute uitspraak, wij hebben zowel prive als zakelijk veel met KLM gevlogen en er gaat wel eens wat mis, maar in mijn ogen is KLM een uitstekende maatschappij.
Sterker nog, ik heb nog nooit een vlucht met hun gehad waar wel alles goed ging.
erikh
Amerikafan

Bericht door erikh »

RuudB schreef:Dat je niet kunt inchecken en dus eerder kans maakt buiten de boot te vallen ivm overboeking klopt. Mijn broer en ouders hadden dit vorig jaar ook, ondanks dat ze plaatsen hadden gereserveerd via klm.nl (maar dus nog niet ingecheckd). Maar ze konden gelukkig alsnog mee in de business class.
Ja dat is mooi idd, er waren op onze vlucht twee mensen die na ons hadden ingechecked, ook op de wachtlijst dus. Uiteindelijk kregen zij business class plaatsen terwijl ik, helaas noodgedwongen, een KLM frequent flyer ben. We spraken even met hen en voor hun was het de eerste keer KLM. Goede manier om je vaste klanten te belonen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer