Hallo allemaal,
Ben weer terug na een tijdje afwezigheid. Ondertussen vele jaren verder waar een hoop gebeurd is. Uiteindelijk zijn we in augustus 2009 voor 3 weken naar Amerika geweest. Niet met z'n tweeën, maar met 1 meer. Ik was destijds 3 maanden zwanger van mijn dochter. Wij boekten de reis in oktober 2009. Bij Jan Doets reizen. We hadden alleen de vlucht, 1 hotel en auto geboekt en de vlucht van San Francisco naar Memphis.
Wat een ongelooflijke mooie reis was dit. Nog steeds 1tje waar ik nog volop van geniet. Regelmatig pak ik het foto album met de mooiste momenten van onze reis en dan herbeleef ik de reis weer.
Ik weet dat ik destijds een blog bij hield. Online, maar ik kan het niet meer vinden. Heeft iemand een tip hoe ik er achter kan komen?
In al die jaren is het toch blijven kriebelen om weer terug te gaan. Komen dan wel weer op dezelfde reis uit, maar kunnen nu wel een paar dingen overslaan. Bij mij ging het destijds over het bezoeken van Alcatraz en Memphis. Die hoeven nu niet meer. Wel wil ik nog een keer naar the Gand Canyon, maar dan de andere kant. En verder blijft de route een beetje gelijk.
We zitten nog eigenlijk in dubio. De vorige keer besloten een dag van te voren waar we naar heen zouden rijden, en boekte dan een hotelkamer in die plaats of buurt. Bij sommige hotels kregen we het gevoel dat we in een aflevering van CSI waren beland waar net een moord had plaats gevonden. Dat was iets minder. Maar we hadden ook mooie hotels.
We gaan weer terug. Dit keer gaat onze dochter van (dan) 15 ook mee. De planning staat voor volgend jaar juli/augustus.
Het voorbereiden is begonnen.
Als bijlage de plattegrond bijgevoegd van onze reis in 2009