Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rockies september 2011

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
swissdutchie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Rockies september 2011

Bericht door swissdutchie »

Hallo Jacqueline,
Bedankt voor jouw leuke post. Jullie verslag van 2011 had ik inderdaad gevolgd, maar die van 2004 kende ik nog niet. Als ik morgen de tijd heb, ga ik er eens goed voor zitten. Jullie verslagen zijn namelijk meestal wel zo uitgebreid, dat je even een paar uur zoet bent met lezen :lol: . Dat geeft echter niets, want ik lees ze heel graag en haal er ook altijd een hele hoop goede tips uit.
Groetjes,
Franziska
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik ben inderdaad lang van stof...... :oops:
Maar ik hoop dat je er nog iets aan hebt!

Mocht je trouwens nog ons roadbook willen hebben van 2011 (Yellowstone en Grand Teton) geef dan even een gil. Helaas heb ik van onze trip in 2004 niet zo'n fijn roadbook.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
swissdutchie
Amerikakenner
Contacteer:

Dat je een beetje lang van stof bent vind ik helemaal niet erg hoor! Ik geniet juist altijd heel erg van je gedetailleerde berichten, alleen moet ik er echt wel even de tijd voor nemen.
Ik zal trouwens heel graag je roadbook ontvangen. Ik heb weliswaar zelf ook al een samengesteld, maar jij hebt er vast weer andere dingen instaan dan ik. Kan ik je mijn e-mailadres in een persoonlijk berichtje toesturen? Ik zet mijn e-mailadres namelijk liever niet op het forum. Alvast bedankt!
Groetjes,
Franziska
plume
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door plume »

Jasmino,

Mag ik zo brutaal zijn om ook een copie van jouw roadbook op te vragen??
Groetjes,
Marianne
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Tuurlijk mag je een kopie hebben! Laat je dan via pb even je mailadres weten, dan stuur ik je met Transfer Big Files een link waar je het kunt downloaden!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
swissdutchie
Amerikakenner
Contacteer:

Hoi Jacqueline,
Ik heb inmiddels je roadbook bestudeert. Echt top! Nogmaals heel erg bedankt voor het toesturen. Ook jullie verslag van 2004 heb ik inmiddels voor meer dan de helft gelezen. Ook hier heb ik nog weer een hoop goede tips en ideeën kunnen uithalen. Wat me vooral opviel is, hoe veel dingen je op een dag kunt zien en doen. Ik was namelijk al bang, dat we op verschillende plekken veel te weinig tijd zullen hebben, om alles te doen wat we graag willen. Maar na het lezen van jullie verslag ben ik weer enigszins gerustgesteld, al zullen we natuurlijk alsnog tijd tekort komen. Er is simpelweg nooit genoeg tijd om al onze reiswensen te vervullen.
Groetjes,
Franziska
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

:thumbup: Altijd als je anderen kunt helpen met ervaringen en informatie!
Winston Churchill

plume
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door plume »

Jasmino,

Ik heb de pagina's van jouw roadbook van Grand Teton en Yellowstone even uitgeprint en bekeken, wat een werk heb je hier aan gehad. Ik ga het dit weekend even uitgebreid bekijken.
Heel hartelijk bedankt,
Marianne
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Graag gedaan!
Winston Churchill

swissdutchie
Amerikakenner
Contacteer:

Hallo allemaal!
Over een paar uurtjes is het dan zover. We vertrekken richting Schiphol, waar we nog een nachtje in een hotel door zullen brengen, alvorens morgen vroeg naar de States te vliegen. Ook deze keer houden we weer een weblog bij, waar jullie kunnen meegenieten van onze belevenissen:
http://franziskaenklaas.waarbenjij.nu/
Ik wou nogmaals iedereen bedanken hier op dit forum, die ons geholpen heeft met de planning van deze reis! Ik heb hier echt heel veel goede tips gekregen. Super bedankt!
Groetjes en voor iedereen die nog mag een goede reis,
Franziska
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Hoi Franziska, Heel veel plezier en een goede reis. Wie weet komen we elkaar morgen nog tegen!
swissdutchie
Amerikakenner
Contacteer:

Ja, wie weet! Ook jullie natuurlijk heel veel plezier toegewenst! Goede reis!
Franziska
Gerd
Amerikakenner

Bericht door Gerd »

Nog een heel goeie reis en wie weet zien we mekaar wel :thumbup:
swissdutchie
Amerikakenner
Contacteer:

Helaas, onze vakantie is al weer voorbij. Gisteren zijn we teruggekeerd naar Nederland. Inmiddels hebben we de klok rondgeslapen, nadat we gisteren meer of minder succesvol geprobeerd hebben, de tijd voor het slapen gaan zo lang mogelijk te rekken, om zo snel mogelijk weer aan de Nederlandse tijd te wennen.
We hebben een fantastische reis achter de rug, al ging de tijd weer veel te snel voorbij. Eigenlijk dachten we, dat we voor een drieweekse reis en redelijk korte route hadden gekozen. Achteraf bleek ze echter toch nog te lang. Graag hadden we nog minstens een week meer gehad, om nog meer tijd te hebben om te wandelen in de parken, rustig op zoek naar wildlife te gaan of ook gewoon een keer een dagje helemaal niets te doen. Maar ja, er moet ook nog wat te wensen overblijven voor een volgende keer. Wat mij betreft komt die volgende keer liever vroeger dan later.
Als jullie geïnteresseerd zijn in een meer gedetailleerd bericht over onze belevenissen in de States, dan kunnen jullie die nalezen op ons eerder genoemde weblog. Daar vinden jullie ook alvast een selectie van onze foto's. Het adres van onze blog staat ondermeer in de handtekeningsbalk hieronder.
Groetjes,
Franziska
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Franziska, heel herkenbaar wat je zegt over te weinig tijd. Ik had precies hetzelfde en dat nog wel op een stuk wat ik al eens eerder gedaan heb. Binnenkort ga ik je verslag lezen, eerst mijn eigen verslag nog afmaken.

Marianne
FerryM
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door FerryM »

Dag Franziska,

Welkom terug. Had vanochtend al een berichtje achter gelaten op jullie blog. Succes met de jetlag, morgen weer aan het werk?
Ja, jullie hebben best een stevig rondje gedaan, zo te lezen. Wij vonden 3 weken Grand Teton + Yellowstone al heel wat, nog niet eens alles gezien, dus we komen daar wel weer terug over aantal jaar. Mooi wandelgebied hè? Met meer dan 1.500 km aan wandelpaden kan dat ook niet anders.

Ik ben net een week klaar met m'n website, ben nu bezig met een digitaal fotoboek, ook altijd leuk om later door te bladeren.

Groet,
Ferry
swissdutchie
Amerikakenner
Contacteer:

@ Marianne:
Ja, zo kort we onze rondes ook maken, we komen gewoon altijd tijd tekort. Het gekke is, dat je daar blijkbaar niet echt wijzer van wordt, maar de volgende keer gewoon weer dezelfde fout maakt.
Ik ben al heel benieuwd naar jullie reisverslag. Heb inmiddels veel van jouw vorige verslagen gelezen en vond ze allemaal heel leuk.

@ Ferry:
Bedankt voor je berichtje hier en de reactie op onze website. Ik zal je binnenkort nog eens een beetje meer vertellen over onze tijd in Grand Teton en Yellowstone. Zoveel vooraf: We hebben veel gehad aan jouw wandeltips, al konden we met zo 'weinig' tijd uiteraard niet alles doen, wat je ons hebt aanbevolen. Ook moet ik de rest van jouw verslag nog lezen, want daar ben ik tijdens onze reis niet meer aan toe gekomen. Ik meld me t.z.t. weer bij jou. Nu moet ich echter naar bed, want morgen moet ik vroeg weer op (gelukkig echter nog niet aan het werk).
john1969
Amerikafan

Bericht door john1969 »

FerryM schreef:
Ik ben net een week klaar met m'n website, ben nu bezig met een digitaal fotoboek, ook altijd leuk om later door te bladeren.

Groet,
Ferry

Hallo,

Staan op die website de reis die je gemaakt hebt of wandelingen in Yellowstone/teton anders zou ik die graag een keer inzien

groeten John
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Je kunt het hier zien.
Groet,

Old Faithful
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik heb je verslag inmiddels gelezen Franziska! Leuk, veel bekende maar ook wat onbekende dingen. Jullie hebben heel veel van RMNP geizen, daar hadden wij toen te weinig tijd voor.
Mijn plannen (Martin weet nog van niets) voor een volgende reis beginnen al steeds vastere vormen aan te nemen als ik dit zo lees; ik wil heel graag wat meer van Colorado zien, en dan in combinatie met Badlands, en wellicht ook weer Yellowstone.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer