Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NY bij slecht weer

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Lauwchen
Amerika-ontdekker

Re: NY bij slecht weer

Bericht door Lauwchen »

Ok, ik heb een hotel geboekt. 6 minuten van ons eerste hotel vandaan! :thumbup:
Stanford NY via Easytobook :) héél erg bedankt!
Laura2910
Amerika-ontdekker

Bericht door Laura2910 »

Top voor je meid!! Ik wens je heel erg veel plezier!! Voor zover ik heb begrepen is het allemaal meegevallen in NYC :-) Ze hebben toch wel veel geluk gehad zeg...
Lauwchen
Amerika-ontdekker

Bericht door Lauwchen »

Dankje! :D Ja het is minder erg als ze gevreest hadden. Nu hoop ik nog dat de vluchten definitief doorgaan en dan kan ik eindelijk de stad bewonderen (in al zijn glorie hopelijk). :)
Laura2910
Amerika-ontdekker

Bericht door Laura2910 »

Gelukkig is het minder erg geworden ja! Jullie vlucht zal vast wel doorgaan morgen. Als geen (erge) schade is dan zullen ze de vliegvelden waarschijnlijk z.s.m. weer openen om niet nog meer vluchten te hoeven annuleren.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Waarom zou je buurten als Brooklyn of Long Island City overslaan voor een hotel? Omdat je zo graag bij Times Square wilt zitten? Omdat dat het "echte" New York zou zijn?

Mijn broer en zus komen naar een hotel (Days Inn) in Brooklyn (4th Avenue en 39th street), veiliger dan Times Square en met om de hoek een paar treinen van de ondergrondse waarmee je binnen een half uur midden in de Village staat. Tegen een zeer betaalbare prijs. En met een echte 'diner' op de hoek!
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Leuk! ziet er goed uit, vergeet vooral niet even een bezoek te brengen aan Bryant Park, vooral savonds laat....gezellig!!

Bennogr...niet zo snel oordelen, jongen! de reden heb ik er trouwens bij gezet....
Ik zit komende winter weer in LIC, al zit ik in de zomer liefst in de buurt van mijn geliefde park, of in de buurt van Battery Park, Washington Square, die zijn ook wel okee... :lol:

Maar, ik zou niet echt diep in Brooklyn of Queens willen zitten....dat is me te ver van Manhattan...
volgende zomer hoop ik langere tijd te gaan, en dan wil ik eens in Upper West gaan zitten, dat lijkt me ook super gezellig...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

meyem schreef:Leuk! ziet er goed uit, vergeet vooral niet even een bezoek te brengen aan Bryant Park, vooral savonds laat....gezellig!!

Bennogr...niet zo snel oordelen, jongen! de reden heb ik er trouwens bij gezet....
de keuze van jouw broer en zus hebben vast ook iets te maken met het feit dat jij in Brooklyn woont...? (jaloers!!!)
Ik zit komende winter weer in LIC, al zit ik in de zomer liefst in de buurt van mijn geliefde park, of in de buurt van Battery Park, Washington Square, die zijn ook wel okee... :lol:

Maar, ik zou niet echt diep in Brooklyn of Queens willen zitten....dat is me te ver van Manhattan...
volgende zomer hoop ik langere tijd te gaan, en dan wil ik eens in Upper West gaan zitten, dat lijkt me ook super gezellig...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

huh...ik wilde nog iets toevoegen...maar het is een nieuwe post geworden....
zoek het verschil :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer