Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel wel of niet op de Strip in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Hotel wel of niet op de Strip in Las Vegas

Bericht door RiverCola »

Maar autorijden is een hel op en rondom de strip (meestal dan). We deden ooit ruim een uur over een ritje van The Mirage naar de luchthaven, midden op de dag. Grote files, zowel op de strip als in de omringende straten. Toen was er ook nog vanalles opgebroken waardoor het verkeer omgeleid moest worden, 1 grote chaos.

Als ik de keuze had zou ik mijn auto in Vegas zoveel mogelijk laten staan. Oftewel; neerzetten als je aankomt en pas weer gebruiken als je vertrekt (okey dan, 1 keer eruit om naar de Premium Outlets te gaan!).
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Als je slim bent, neem je achter MGM de straat die erachter loopt, je kan dan altijd doorrijden en bent zo op de plaats van bestemming. zo doen wij het standaard. Nooit een opstopping.... :)
Sabrina1985
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sabrina1985 »

Ik ben net terug uit Vegas en mijn advies, neem een hotel op de Strip of een hotel net achter een groot hotel op de Strip!

Ik zat eerst in het VDara wat net achter het Bellagio zit en daarna in PH Towers. Beide hotels zitten net iets na een groot hotel op de Strip. Je krijgt dan wel genoeg mee van de drukte, maar kunt je ook (voornamelijk in het VDara) lekker afzonderen wanneer je dat wilt. Daarnaast kies voor een hotel in het midden, want dan hoef je niet ver te lopen.

Zonder auto op reis? Je kunt een buskaart voor 24 uur kopen voor $7 of $5 (andere maatschappij). De bus gaat om de 10-15 minuten en afhankelijk van de lijn, stopt het praktisch gezien voor elk hotel. Binnen 10 minuten zit je op Fremont Street en met pech doe je een uur erover als je de file staat!
IrisArizona
Amerika-ontdekker

Bericht door IrisArizona »

Wat een goede tip is als je niet op de strip wilt zitten is de Holiday Inn Express of één van de Marriot's die zitten net aan de andere kant van de snelweg maar hebben wel een shuttle die of naar Mandalay Bay of naar het MGM Grand rijd tot in de late uurtjes. Ik heb daar gezeten en ik zou er zo weer voor kiezen!
Staten bezocht: AZ, CA, UT, ID, HI, NV
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

"de strip" is op dit moment zeer goed bereidbaar, zijn geen "construction zones",
vrijdagavond ca. 19:00 uur binnen kwartier van vliegveld(autohuur) naar CircusCircus.
trekkingfan
Amerikafan

Re: Hotel op of niet op de strip Las Vegas

Bericht door trekkingfan »

martijn76 schreef: Wedden dat als jij in Wynn bent geweest dat je noooooit meer terug wilt naar de Travelodge?
Ben ik nog niet zo zeker van, Martijn. Maar dat de kids nooit meer terug willen naar de Travelodge, daar ben ik haast zeker van en dan zeker de zoon, na de Wynn is de 2de uitverkorene de MGM ! Ja, ze zijn niet zo eenvoudig als hun mama :)

Heeft er al eens iemand in het Hardrock Hotel in LV gelogeerd ? Ligt ook wel wat van de strip af denk ik.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Hard Rock Hotel is een mooi hotel met heel erg de nadruk op hip zijn, snelle jeugd en vooral feesten (en veel zuipen). Als dat niet je "crowd" is dan is dit hotel misschien minder geschikt. Ik vind het vooral leuk om eens te bezoeken, ook om alle muziek museumstukken te bekijken die door het hele hotel en omgeving zijn tentoongesteld. Ligt inderdaad wat van de Strip af, maar is nog wel te lopen.
jerommeke10
Amerikakenner

Bericht door jerommeke10 »

Location Location Location... als je voldoende hebt aan een eenvoudig hotel is Bill Gambling een aanrader. 35 usd voor een nacht, midden op de strip, ruime maar ouderwetse kamers (waar we alleen waren om te slapen). Wij vroegen en kregen een upgrade en hadden uitzicht op de Belaggiofonteinen. Niet zeker dat dit een upgrade was, onze kids hadden geen upgrade, geen uitzicht maar net dezelfde kamer en veel rustiger snachts. Geen ervaring met Fremont moet ik erbij zeggen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer