Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Central park fiets of te voet

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Xurk
Amerikafan

Re: Central park fiets of te voet

Bericht door Xurk »

Dat lijkt me ook erg gaaf :thumbup: Ik denk echter wel dat je dan een vrij geofende skeeleraar moet zijn... met die steile hellingen omhoog (uitputtend), maar vooral omlaag - je moet goed weten hoe je kunt remmen met die snelheden haha :D
1985 - 1990 Naperville, Illinois
1990 - 1995 Hopewell Junction, New York
Zomer 2008 NYC, Las Vegas, Hawaï
Zomer 2010 Rondreis Florida
Maart 2011 New York City
Zomer 2012 NYC + Southwest
marcel1712
Amerika-ontdekker

Bericht door marcel1712 »

"Wij hebben vorig jaar fietsen gehuurd bij ingang park. Zijn lekker gaan fietsen, aangezien iedereen op de fiets ook wandelpaden op ging ben ik eens gaan informeren bij een "parkgids".
Hij zei dat hun het door de vingers zien mits je langzaam fiets en voorzichtig doet!
Overigens heel leuk zo'n man want ik heerlijk 45 minuten met hem over alles en nog wat gepraat. Deze mensen doen dit vrijwillig dus helemaal leuk want ze zijn dolenthousiast om hun verhaal te doen en toeristen te helpen
RR2USA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door RR2USA »

Wij hebben flink wat gelopen in Central Park, achteraf gezien was het park zo ontzettend groot, dat ik het liever per fiets had gedaan!
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer