Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Twee weken omgeving Yellowstone en Rocky Mountains
-
- Amerika-ontdekker
Re: Twee weken omgeving Yellowstone en Rocky Mountains
Inmiddels hebben we ook een hotel voor het weekend in Yellowstone gevonden.
Yellowstone Lodge in West Yellowstone.
En in cody gaan we overnachten in het Irma hotel
Vanaf hier moet nog alles geboekt worden.
Zou op de bonnefooi gaan een goede keuze zijn, of beter boeken ?
Yellowstone Lodge in West Yellowstone.
En in cody gaan we overnachten in het Irma hotel
Vanaf hier moet nog alles geboekt worden.
Zou op de bonnefooi gaan een goede keuze zijn, of beter boeken ?
-
- Amerika-ontdekker
De definitieve route;
Do 08 Sept Aankomst in Salt Lake city
Vr 09 Sept Salt Lake city -> Grand Teton NP
Za 10 Sept Grand Teton NP -> Yellowstone NP
Zo 11 Sept Yellowstone NP
Ma 12 Sept Yellowstone NP
Di 13 Sept Yellowstone NP
Wo 14 Sept Yellowstone NP -> Cody
Do 15 Sept Cody -> Big horn
Vr 16 Sept Big Horn -> Custer
Za 17 Sept Custer -> Badlands NP
Zo 18 Sept Badlands NP -> Hotsprings
Ma 19 Sept Hotsprings -> Estes park
Di 20 Sept Estes park
Wo 21 Sept Estes park -> Denver
Do 22 Sept Denver -> terugreis
Do 08 Sept Aankomst in Salt Lake city
Vr 09 Sept Salt Lake city -> Grand Teton NP
Za 10 Sept Grand Teton NP -> Yellowstone NP
Zo 11 Sept Yellowstone NP
Ma 12 Sept Yellowstone NP
Di 13 Sept Yellowstone NP
Wo 14 Sept Yellowstone NP -> Cody
Do 15 Sept Cody -> Big horn
Vr 16 Sept Big Horn -> Custer
Za 17 Sept Custer -> Badlands NP
Zo 18 Sept Badlands NP -> Hotsprings
Ma 19 Sept Hotsprings -> Estes park
Di 20 Sept Estes park
Wo 21 Sept Estes park -> Denver
Do 22 Sept Denver -> terugreis
-
- Amerika-ontdekker
Weet iemand toevallig een goed hotel/motel/lodge in de omgeving van Big horn national forest/Big horn canyon ?
We rijden hierheen vanuit Cody en willen daar ergens overnachten om deze parken te bezichtigen en dan door te rijden naar Custer
We rijden hierheen vanuit Cody en willen daar ergens overnachten om deze parken te bezichtigen en dan door te rijden naar Custer
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
In Bighorn Recreation Area zijn geen hotels of cabins. Verder zul je ook niet veel daar vlakbij vinden ben ik bang. Wij kwamen van de andere kant en het eerste hotel dat we vonden was in Lovell , maar dat is een heel klein gehuchtje ) Wij hebben uiteindelijk overnacht in de Super 8 in Powell. De andere kant op zal het eerste hotel denk ik in Ranchester of Sheridan zijn.
Marjon
Marjon
-
- Amerika-ontdekker
Oke , dan gaat dat Sheridan worden.
Alleen vraag ik me nu af, als we daarna naar Custer gaan - Blackhills,Crazy horse,Mt Rushmore (Devils Tower) - en daarna naar Badlands NP (Wall),
kunnen we dan niet beter Hot springs overslaan en meteen vanuit Badlands doorrijden richting Estes park.
Of is er in de omgeving van de Black hills zoveel te zien dat Hot Springs erbij wel handig is ?
Alleen vraag ik me nu af, als we daarna naar Custer gaan - Blackhills,Crazy horse,Mt Rushmore (Devils Tower) - en daarna naar Badlands NP (Wall),
kunnen we dan niet beter Hot springs overslaan en meteen vanuit Badlands doorrijden richting Estes park.
Of is er in de omgeving van de Black hills zoveel te zien dat Hot Springs erbij wel handig is ?
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
In Black Hills is veel te zien en doen. Zoek maar een op google op black hills.
Jewel Cave NM, Wind Cave NP, Mnt Rushmore, Crazy Horse, de Needles, tja en heel veel mooie wegen en hikes. Je kunt er ook pannen... met een zeef 'goud zoeken'. Ik las het in verslag van Michelly.
http://www.blackhillsbadlands.com/
Jewel Cave NM, Wind Cave NP, Mnt Rushmore, Crazy Horse, de Needles, tja en heel veel mooie wegen en hikes. Je kunt er ook pannen... met een zeef 'goud zoeken'. Ik las het in verslag van Michelly.
http://www.blackhillsbadlands.com/
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Sheridan lijkt me een goede overnachtingsplaats. Je hebt dan zelfs nog tijd om 's morgens bijvoorbeeld een (tweede) bezoek aan het Buffalo Bill Historical Center te brengen. Een bezoek aan Big Horn N.R.A. is weliswaar zeer de moeite waard, maar hoeft niet veel tijd in beslag te nemen.
Ik zou Devils Tower onderweg bezoeken van Sheridan naar South Dakota. Ik zou dan ook eerst naar Wall rijden, de volgende dag Badlands N.P. bezoeken en dan voor twee overnachtingen naar Custer rijden.
Alternatief is drie overnachtingen op een centrale plaats in South Dakota, bijvoorbeeld in Rapid City. Wij logeerden drie nachten in Custer in de Calamity Peak Lodge en dat beviel goed, hoewel het op een neer rijden naar Badlands N.P. van daaruit wel een heel eind was.
Succes en veel plezier bij de voorbereidingen.
Ik zou Devils Tower onderweg bezoeken van Sheridan naar South Dakota. Ik zou dan ook eerst naar Wall rijden, de volgende dag Badlands N.P. bezoeken en dan voor twee overnachtingen naar Custer rijden.
Alternatief is drie overnachtingen op een centrale plaats in South Dakota, bijvoorbeeld in Rapid City. Wij logeerden drie nachten in Custer in de Calamity Peak Lodge en dat beviel goed, hoewel het op een neer rijden naar Badlands N.P. van daaruit wel een heel eind was.
Succes en veel plezier bij de voorbereidingen.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-ontdekker
Big horn -
custer (bv Hil city) -
Hot sptings
Is dat een goed volgorde om overal zo'n beetje alles te kunnen bekijken.
3 nachten op dezelfde plaats betekent waarschijnlijk ook meer op en neer crossen overal heen?
custer (bv Hil city) -
Hot sptings
Is dat een goed volgorde om overal zo'n beetje alles te kunnen bekijken.
3 nachten op dezelfde plaats betekent waarschijnlijk ook meer op en neer crossen overal heen?
-
- Amerika-ontdekker
We zijn nu nog op zoek naar slaapplaatsen in de omgeving van;
Big horn
Custer (bv Hill city)
Badlands NP (bv Wall)
Hot springs
Estes park
Alle ideeen zijn welkom.
We zijn op zoek naar niet al te duur en lekker midden in de natuur
Hotel / Motel of Lodge , wat me ook erg leuk lijkt
Big horn
Custer (bv Hill city)
Badlands NP (bv Wall)
Hot springs
Estes park
Alle ideeen zijn welkom.
We zijn op zoek naar niet al te duur en lekker midden in de natuur
Hotel / Motel of Lodge , wat me ook erg leuk lijkt
-
- Amerika-ontdekker
Big horn is geworden Best Western in Sheridan.
Custer het Comfort Inn in Hill city
En bij Badlands Np zitten we bij Days Inn in Wall
Hotsprings in het Super8
Alleen ben ik nu nog op zoek naar een verblijf in Estes park
we zitten daar in principe twee nachten, maar misschien is het handig om dan niet in hetzelfde stuk te overnachten beide nachten
We zouden graag in een leuke cabin/cottage zitten met een mooi uitzicht.
(helaas is dat dan wel vaak voor minimaal 2 nachten maargoed..)
Iemand nog een leuk adresje ??
...ik heb gisteren volgens mij ook iets gezien met een kamer, waar naast het bed een whirlpool stond onder het raam, met een mooi uitzicht.
kan het alleen niet meer terug vinden (als het al in Estes park was)
Custer het Comfort Inn in Hill city
En bij Badlands Np zitten we bij Days Inn in Wall
Hotsprings in het Super8
Alleen ben ik nu nog op zoek naar een verblijf in Estes park
we zitten daar in principe twee nachten, maar misschien is het handig om dan niet in hetzelfde stuk te overnachten beide nachten
We zouden graag in een leuke cabin/cottage zitten met een mooi uitzicht.
(helaas is dat dan wel vaak voor minimaal 2 nachten maargoed..)
Iemand nog een leuk adresje ??
...ik heb gisteren volgens mij ook iets gezien met een kamer, waar naast het bed een whirlpool stond onder het raam, met een mooi uitzicht.
kan het alleen niet meer terug vinden (als het al in Estes park was)
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik heb in Estes Park geen ervaring met een cabin/cottage, wel met motels. Vorig jaar de Alpine Trail Ridge Inn.
Kijk ook eens bij de AllesAmerikabeoordelingen. Link bovenaan het forum, en voor het gemak ook hier: http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... k&staat=CO
En kijk bij Tripadvisor: klik hier.
Estes Park is niet zo groot. Als je daar twee overnachtingen wil doen, doe dat dan voor het gemak op één adres.
Kijk ook eens bij de AllesAmerikabeoordelingen. Link bovenaan het forum, en voor het gemak ook hier: http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... k&staat=CO
En kijk bij Tripadvisor: klik hier.
Estes Park is niet zo groot. Als je daar twee overnachtingen wil doen, doe dat dan voor het gemak op één adres.
Wij verbleven twee keer in Estes Park. Beide keren naar ons zin. Op beide adressen mogelijkheid om te BBQ'en.
In 2009: Riverview Pines. Erg mooi gelegen aan de rivier. Wij sliepen in de family room, maar ze hebben ook cabins.
In 2011: Colorado Cottages. Allemaal verschillende cottages. Niet een heel mooi uitzicht, maar wel leuke schone cottages, heel dicht bij de ingang van RMNP. Iedere avond kampvuur voor de gasten. Aardige mensen.
In 2009: Riverview Pines. Erg mooi gelegen aan de rivier. Wij sliepen in de family room, maar ze hebben ook cabins.
In 2011: Colorado Cottages. Allemaal verschillende cottages. Niet een heel mooi uitzicht, maar wel leuke schone cottages, heel dicht bij de ingang van RMNP. Iedere avond kampvuur voor de gasten. Aardige mensen.
- Nici
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
@Felicitas: wat is het verschil tussen: Room on the river of een Old Man Mountain lodge in Riverview Pines?
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
Met Rooms on the River bedoelen ze kamers met uitzicht op de rivier in een gebouw met meerdere kamers (twee verdiepingen). Een Old Man Mountain Lodge is een houten cottage aan de rivier. Die zagen er ook mooi uit. Je kunt beide kort zien op ons eerste videofilmpje (vanaf 0:50 min) op deze pagina
O, ik zie dat ik het fout heb. De Old Man Mountain Lodge is weer wat anders. Die heb ik toen dan niet goed gezien, maar op hun website zie ik dat dit weer een ander gebouw is met wat luxere kamers. Had toch nog wat beter het terrein moeten verkennen... wij vonden het bij Riverview Pines wel heel leuk. Wij hadden unit 26 (3 queen bedden).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht