Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
welke Amerikaanse webwinkels?
welke Amerikaanse webwinkels?
Hallo,
Ik zit nog niet zo heel lang op dit forum maar het valt me op dat er veel via internet gekocht wordt. Niet alleen vliegtickets maar je kunt het volgens mij zo gek niet bedenken en het wordt wel online gekocht.
Dit boeit me zodanig dat ik me afvraag;
Wat is jullie favoriete Amerikaanse webwinkel?
gr. Boukje
Ik zit nog niet zo heel lang op dit forum maar het valt me op dat er veel via internet gekocht wordt. Niet alleen vliegtickets maar je kunt het volgens mij zo gek niet bedenken en het wordt wel online gekocht.
Dit boeit me zodanig dat ik me afvraag;
Wat is jullie favoriete Amerikaanse webwinkel?
gr. Boukje
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: welke Amerikaanse webwinkels?
Kijk eens op de AllesAmerika-homepage (klik hier) en kijk in de menukolom (links) bij de diverse links in de rubriek 'Amerika-shop'.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
dat bedoelt ze helemaal niet volgens mij.
Gewoon bij welke webwinkel zoals newegg.com bestbuy.com sears.com etc
Ik kom graag op craigslist en ebay. Echte webwinkels kom ik eigenlijk bijna alleen maar beroepsmatig
Gewoon bij welke webwinkel zoals newegg.com bestbuy.com sears.com etc
Ik kom graag op craigslist en ebay. Echte webwinkels kom ik eigenlijk bijna alleen maar beroepsmatig
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Amazon.com, want ik heb een Kindle 

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ook voor mij Amazon en ik heb niet eens een kindle.
Ze hebben zo'n groot aanbod en vaak hele scherpe prijzen, meestal zonder verzendkosten.

Ja, precies dat soort shops.
Zelf koop ik bijvoorbeeld via Hollandse sites best het een en ander op internet, kleding ed. Maar dat is Hollands. Via dit forum heb ik priceline leren kennen. Ik kan me goed voorstellen dat de ervaren Amerika gangers misschien regelmatig spullen vanuit Amerika halen. ben gewoon benieuwd via welke sites.
Als ik op vakantie ben ga ik graag de locale supermarkten in. Hier leer je veel over de cultuur van het land. webshops geeft me een beetje dezelfde kick maar dan op afstand.
Noot, denk niet dat ik koopverslaafd ben, zo erg is het niet hoor haha
Zelf koop ik bijvoorbeeld via Hollandse sites best het een en ander op internet, kleding ed. Maar dat is Hollands. Via dit forum heb ik priceline leren kennen. Ik kan me goed voorstellen dat de ervaren Amerika gangers misschien regelmatig spullen vanuit Amerika halen. ben gewoon benieuwd via welke sites.
Als ik op vakantie ben ga ik graag de locale supermarkten in. Hier leer je veel over de cultuur van het land. webshops geeft me een beetje dezelfde kick maar dan op afstand.
Noot, denk niet dat ik koopverslaafd ben, zo erg is het niet hoor haha
- Color01
- Amerika-expert
ik koop veel via Ebay.com
- girliecathy
- Amerikakenner
Hier nog een fan van ebay.com
Ebay.com maar alleen om producten in China te kopen. Dus of dat nou helemaal Amerikaans is....
Walmart.com, Target.com, speciaal zaken voor grote maten kleding, Amazon.com, Barnes & Nobles.com en gap.com zijn een aantal van onze favoriete winkels die wij voor de vakantie en tijdens de vakantie bezoeken en bestellingen op plaatsen. Vaak zijn er op de sites bepaalde artikelen beter voorhanden dan in de winkels zelf.
- Bandido
- Amerika-expert
Ik koop inderdaad ook veel bij Amazon.com, maar ook Macys.com heeft een mooie selectie en vaak hele goede aanbiedingen. En als je nog eens goedkope schoenen wilt kopen is onlineshoes.com een absolute aanrader. Verzendkosten zijn er niet en passen ze niet, dan kun je kosteloos omruilen.
"Keep Georgia On Your Mind"
Petra/VS schreef:Amazon.com, want ik heb een Kindle

rijocaer
Koop al jaren bij Lands End (landsend.com) omdat ze van die fijne outdoors clothing hebben. Redelijke prijzen en uitstekende kwaliteit. Fijne service ook.
YES!!! Ik ga helemaal los met al die sites die ik nog niet ken 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Amazon, voor mijn papieren en elektronische boeken.
Daar komt ie:
Amazon.com vooral voor dvd 's computerspelletjes
Urban outfitters.com voor leuke kleding en andere gekke dingen
Bloomingdales.com, warenhuis dus voor van alles en nog wat maar vooral kleding
Barnes and Nobles, boeken
Moma store, voor design en ander klein leuk spul voor thuis
Verder nog een hoop stores die ik af en toe maar gebruik... Voor sommige artikelen gebruik ik een Amerikaans adres met suite...
Corcoran.com vind ik heel leuk om rond te kijken en inspiratie op te doen... Iets kopen zal wss niet lukken maar kan me er toch goed mee vermaken.
Amazon.com vooral voor dvd 's computerspelletjes
Urban outfitters.com voor leuke kleding en andere gekke dingen
Bloomingdales.com, warenhuis dus voor van alles en nog wat maar vooral kleding
Barnes and Nobles, boeken
Moma store, voor design en ander klein leuk spul voor thuis
Verder nog een hoop stores die ik af en toe maar gebruik... Voor sommige artikelen gebruik ik een Amerikaans adres met suite...
Corcoran.com vind ik heel leuk om rond te kijken en inspiratie op te doen... Iets kopen zal wss niet lukken maar kan me er toch goed mee vermaken.
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
Adorama voor mijn foto spullen, maar ook regelmatig Amazon.
Mijn Teva's haal ik bij Zappos en bij Foster en Smith mag ik graag neuzen voor onze honden.
Mijn Teva's haal ik bij Zappos en bij Foster en Smith mag ik graag neuzen voor onze honden.
A journey about to start...
http://www.jackandpeet.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/saveagalgoespanol http://petrapostmaphotography.com
http://www.jackandpeet.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/saveagalgoespanol http://petrapostmaphotography.com
Mooie site, met relatief goed geprijsde condos in Manhattan. Hier kan ik nog wat aan hebben bij mijn zoek naar een "vakantie appartement".BibiS schreef:Corcoran.com vind ik heel leuk om rond te kijken en inspiratie op te doen... Iets kopen zal wss niet lukken maar kan me er toch goed mee vermaken.
Bedankt voor de tip!
25 juni t 16 juli --> trip Oostkust!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1362 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv