Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ervaring met reserveringen New York Pass
- coralie1976
- Amerika-ontdekker
ervaring met reserveringen New York Pass
Mijn vriendin en ik denken er sterk over om een New York Pass aan te schaffen, aangezien er toch wel een aantal dingen op staan die we sowieso willen doen en dat is totaal al meer dan de kosten van de Pass.
Maar als ik die Pass nu online koop, krijg ik dan wel al het pass-nummer, zodat ik bepaalde dingen kan reserveren? Ik denk bijvoorbeeld aan de rondleiding door lower manhattan met gids of de food on foot-tours, die zul je toch echt van te voren moeten boeken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Maar als ik die Pass nu online koop, krijg ik dan wel al het pass-nummer, zodat ik bepaalde dingen kan reserveren? Ik denk bijvoorbeeld aan de rondleiding door lower manhattan met gids of de food on foot-tours, die zul je toch echt van te voren moeten boeken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: ervaring met reserveringen New York Pass
Volgens mij kun je helemaal niets reserveren met de NY pass....
wat had je in gedachten?...o, ik lees het, de food tour...je kunt die mensen het beste even direct mailen, denk ik...
wat had je in gedachten?...o, ik lees het, de food tour...je kunt die mensen het beste even direct mailen, denk ik...
Heb onlangs ook de NY Pass vooraf besteld en kort na onze aankomst opgehaald bij Planet Hollywood. Ophalen ging heel snel en gemakkelijk (balie in de shop van PH), de pas gaat pas in zodra je deze bij de eerste attractie gebruikt. Je kunt dus ophalen op dag 1 en bijvoorbeeld 2 dagen later beginnen met gebruiken.
Geen ervaring met jouw voorbeelden, maar wij hebben vooraf alleen de On Location Movie Tour gereserveerd. Zij vroegen om het reserveringsnummer die we hadden gekregen bij het bestellen van de passen en onze creditcard gegevens (voor als je niet op komt dagen). Ging allemaal prima en zij hadden dus aan het bestelnummer (+cc) voldoende, geen pas(nummer) nodig.
Pas is absoluut een aanrader, met 2 a 3 attracties per dag (gemakkelijk te doen) haal je het er snel uit.
Geen ervaring met jouw voorbeelden, maar wij hebben vooraf alleen de On Location Movie Tour gereserveerd. Zij vroegen om het reserveringsnummer die we hadden gekregen bij het bestellen van de passen en onze creditcard gegevens (voor als je niet op komt dagen). Ging allemaal prima en zij hadden dus aan het bestelnummer (+cc) voldoende, geen pas(nummer) nodig.
Pas is absoluut een aanrader, met 2 a 3 attracties per dag (gemakkelijk te doen) haal je het er snel uit.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Op de site van food on foor staat dat je moet reserveren met je nummer en let op zij rekenen een NO SHOW fee aan op je credit card mocht je niet opdagen.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Je kan de pas wel van te voren aanschaffen maar je weet het nummer niet meteen. Die weet je pas als je de kaart ophaalt in NY city. Je kan wel reseveren op de site van food on food tours (hebben wij ook gedaan). Als je op de dag van de tour je new york pass laat zien dan noteren ze het pas nummer en verrekenen ze de kosten met de pas, als je geen pas hebt, dan verrekenen ze het met je credit card. Wij hebben er in ieder geval geen problemen mee ondervonden en vonden de tour erg leuk.
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb gisteren ook een New York pass gereserveerd voor 7 dagen.
Wat zijn echte aanraders, waarvan je het misschien niet zou verwachten...
Wat zijn echte aanraders, waarvan je het misschien niet zou verwachten...
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij vonden Madamme Tusseaud een aanrader. We hadden dat nog niet gedaan en dachten enkele statische wassen beelden te zien. Er waren ook levende bij 
Als tussendoortje 's avonds laat vonden wij dat best te doen.
WTC tribute vonden wij ook de moeite.
Door de orkaan Irene vaarde de taxi boot niet. Spijtig, want die stond ook op ons programma.

WTC tribute vonden wij ook de moeite.
Door de orkaan Irene vaarde de taxi boot niet. Spijtig, want die stond ook op ons programma.
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerika-ontdekker
Wat zijn jullie ervaringen met de food on foot tour?
Heeft er ook iemand ervaring met de Shearwater Sailing cruise tickets?
Heeft er ook iemand ervaring met de Shearwater Sailing cruise tickets?
Maar inderdaad wel alleen als je toegang bij je NY Pass zit want, 30 á 36 dollar per ticket vond ik het niet waard! Wij hebben het ook met de Pass gedaan en in een verloren uurtje vond ik het leuk om er doorheen te wandelen, maar ik zou er nooit die entreegelden voor betalen!sachasenne schreef:Wij vonden Madamme Tusseaud een aanrader. We hadden dat nog niet gedaan en dachten enkele statische wassen beelden te zien. Er waren ook levende bij
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nee, maar wel met Clipper city Tall Ship Cruises, Manhattan By Sail. Erg leuk en er is ook een bar aan boord dus je kan lekker even relaxed wat te drinken bestellen, maar van mij had ie wel verder mogen varen...de tijd ging zo snel voorbij. Ik weet nog dat er bij terugkomst iemand moest kotsen...de beste man was zeeziek geworden. En dat van zo'n klein stukje! Het leuke is dat dit schip aanmeert bij Pier 17 en dat is ook een attractie op zich met zeer goed zicht op de Brooklyn Bridge.Robbie1983 schreef: Heeft er ook iemand ervaring met de Shearwater Sailing cruise tickets?
Ik plaats nog 2 filmpjes die ik heb gemaakt met mijn Nokia 5800 x-press music gsm:
NY Clipper part 1
NY Clipper part 2
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben ook de NY PASS gebruikt en vonden het ideaal. Sowieso is het handig dat je niet overal hoeft te betalen. Bovendien hebben we het geld er volgens mij makkelijk uitgehaald. We hebben de pass thuis laten bezorgen, was er binnen een week. Dan heb je ook gelijk alvast het pasnummer.
Do I have to make reservations for Attractions?
Advance reservations are not required at most of our attractions (i.e.: Circle Line Sightseeing cruise, Statue of Liberty, Empire State Building, all major museums, etc). If you are looking to do one of the Behind the Scenes Tours you can contact the tour to inquire if an advance reservation is possible, or necessary. We do encourage customers to check availability for attractions they wish to visit. If an attraction recommends advance reservations, you can pre-book your tour with the pass number
Advance reservations are not required at most of our attractions (i.e.: Circle Line Sightseeing cruise, Statue of Liberty, Empire State Building, all major museums, etc). If you are looking to do one of the Behind the Scenes Tours you can contact the tour to inquire if an advance reservation is possible, or necessary. We do encourage customers to check availability for attractions they wish to visit. If an attraction recommends advance reservations, you can pre-book your tour with the pass number
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3241 Weergaves
-
Laatste bericht door MartijnL
-
- 11 Reacties