Cyber-Alien schreef:
weer dag new york en eind van d emiddag naar amsterdam
Maar ja dan sla ik dus een nacht over ik vraag me af of dat niet beetje teveel van het goede is. Jez it maar kort in vliegtuig [vanwege tijdsverschil is 22.30-6.30 niet evenveel als 7 uur], dus..
wat zouden jullie doen?
Vergeet niet dat je dan hier weer een nachtje overslaat op weg naar huis, want dan zit je weer in het vliegtuig.
Hangt ervan af hoelang je nog kunt bekomen na aankomst, maar in oostelijke richting vliegen is zowiezo nogal jetlag gevoelig.
Maar in elk geval sla je 2 nachtrusten over op 3 dagen...
tja is dus niet zo best... jeetje... moet ik dus even oplossing voor bedenken... zou jammer zijn om helemaal niet via new york te vliegen! nou ben ik er en misschien hierna niet meer..
Ik begrijp je punt, zal inderdaad wel zwaar kunnen zijn, zeker als je al een vermoeiende (!) vakantie achter de rug hebt. Daarom zou ik de sightseeing bus nemen, kun je lekker op het open dak zitten en vanaf je luie stoel heel New York bekijken, in principe hoef je die bus niet uit, en vanaf het dak kun je prima foto's maken, en op de bus heb je ook een gids die vanalles verteld over je straat en buurt waar je rijdt.
jha misschien kan ik nog beetje puzzelen. Ik heb niet echt tijd om me voor 1 dag in new york eventueel helemaal in new york te verdiepen, ha dnet boekje en vroeg me af; ál die wijken! waar kan je noui best een hotel hebben/ [als je bijv op new york newark vliegt]?
en er zal toch wel tourist offcie zijn waravan uit je sightseeingtours kan regelen? Als ik op internet kijk lijkt he tnet alsof je vante voren moet reserveren.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.