Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen en opmerkingen AA-meeting 2006

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Sandy schreef:En anders .... misschien heel afgezaagd ... een zaal huren bij een van der Valk Hotel - Het eten is niet verkeerd, Prijzen zijn niet verkeerd, Vergader- of conferentie zalen zijn aanwezig, voldoende locatie mogelijkheden (dus iets wat gunstig en centraal ligt, kun je vast wel vinden)... en vaak kun je gebruik maken van projectie schermen en dergelijke middelen.
Sandy,

bedankt voor het meedenken. Een (aparte) zaal heeft ook onze voorkeur. Na onze vakantie zullen we even zien wat de mogelijkheden hier en daar zijn.

We zouden het leuk vinden als we iets kunnen vinden in "Amerikaanse/Mexicaanse" sferen, net als vorig jaar bij American Roadhouse. Als iemand nog tips heeft, horen we het graag.

Marjan en Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

nieuwenoord schreef:Misschien is de locatie waar wij onze Diabetes Informatiemarkt organiseren ook wel geschikt. Zij bieden geen typisch Amerikaanse omgeving, hoewel de Vijfheerenlandenzaal met zijn Mexicaanse sfeer aardig in de richting komt. Wel hebben ze allerlei mogelijkheden van eenvoudig tot volledige verzorgde en geëntertainde avonden (da's ook buiten het budget hoor).

Maar het is zeer zeker makkelijk te bereiken en vrij centraal. De zaal ligt aan de kruising van de snelwegen A15 en A27 bij Gorinchem, ongeveer een halve kilometer van de snelweg. Er is enorm veel parkeerruimte en ze kunnen veel gezelschappen tegelijk aan.
Site: http://www.remonpartycentrum.nl.

Ik wil eventueel best een keer informeren wat mogelijk is of jullie in contact brengen met de eigenaar. Wij kunnen inmiddels wel een potje breken bij hem :lol: Wij wonen hier natuurlijk heel centraal, dus ik kijk nog even rond in de omgeving.
Hoi Monique,

Zoals jij het omschrijft lijkt het ons wel wat, ook gezien de informatie op hun site. Het is bedoeld voor wat grote gezelschappen, maar misschien is er wat te regelen.

We zouden het heel fijn vinden als jij je licht eens op wil steken wat betreft de mogelijkheden en natuurlijk de kosten. Misschien hebben ze voor ons wel arrangement op maat.

We zijn benieuwd! Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes Roland en Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik ga deze week eens informeren. De eigenaar was voor de Diabetes Informatiemarkt heel inschikkelijk en 'meedenkend'.

Groetjes,
Monique
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Mack schreef:Maar m'n date van vorig jaar neem ik niet meer mee hoor! :wink:
Da's nou erg jammer... :wink:
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Re: AllesAmerika.com meeting 2006

Bericht door GPJ73 »

hekkie schreef:Hallo allemaal,
We willen dan ook graag het volgende van jullie weten:

a. Moet er in 2006 weer een meeting georganiseerd worden?
b. Zo ja, ben je dan ook van plan te komen?
c. Zijn er eventueel anderen die dit willen organiseren?

Graag zien we jullie reacties tegemoet.

Roland en Marjan
a. Zeker weten :!: :!: :!:
b. Ja lijkt me super 8)
c. Liever niet maar een bijdrage leveren aan het geheel is geen enkel probleem :)

Ps net terug van vakantie dus kon niet eerder reageren... 8)
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

GPJ73 schreef:
Mack schreef:Maar m'n date van vorig jaar neem ik niet meer mee hoor! :wink:
Da's nou erg jammer... :wink:
Jij mag d'r wel meenemen hoor, als je dat wilt... :wink:
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
gigatech
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door gigatech »

JA, zekers

JA, met zijn tweeen of met zijn vieren (nog niet zeker)

wij (Alex en Daniel) kunnen wel helpen met opzetten van evt. PC's, netwerk en toebehoren (is jaren ons werkt geweest en nog steeds onze hobby)
Voor ons reisverslag : http://usa2006.alibalex.com
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

Hallo,

Lijkt me erg leuk, zag er gezellig uit vorig jaar

Ja zeker als dat kan ben nog niet zo lang lid van het forum, als het kan komen we met zijn tweeen, mijn vriendje wil ook mee

Als we iets moeten doen dan horen we het graag.

Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

ess schreef:b. Zo ja, ben je dan ook van plan te komen?
Ja zeker als dat kan ben nog niet zo lang lid van het forum, als het kan komen we met zijn tweeen, mijn vriendje wil ook mee
Dat maakt geen moer uit. We zijn met z'n allen Amerika-enthousiast en dan geldt; hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik zou dus zeggen van harte :welcome: en leuk dat je wil komen.
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

gigatech schreef:wij (Alex en Daniel) kunnen wel helpen met opzetten van evt. PC's, netwerk en toebehoren (is jaren ons werkt geweest en nog steeds onze hobby)
Bedankt voor het aanbod. Komen we t.z.t. beslist op terug. Ik zit zelf te denken om ook iets met webcams te doen, zodat onze Nederamerikaanse forumleden eventueel ook mee kunnen kijken.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Coyote schreef:Aangezien niemand zich gemeld heeft om de organisatie op zich te nemen, zullen wij met jullie goedkeuring wederom de meeting organiseren.
Pardon :?: Ik was notabene de eerste met mijn reactie :cry:
Jasmino schreef:c. Zijn er eventueel anderen die dit willen organiseren?
Ja hoor, ik wil graag een steentje bijdragen!
Maar mijn aanbod staat nog steeds, hoor! Als ik terug ben van vakantie zal ik ook eens op zoek gaan naar een leuke lokatie.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Raymond
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raymond »

Ik weet dat er in Eersel (bij Eindhoven in de buurt) ook een Amerikaans restaurant zit. Eagle en ik kunnen eens informeren naar de mogelijkheden aldaar.

Verder ben ik met Anneke in Utrecht geweest in het route 66 restaurant op CS, ook dat vond ik een leuke locatie. Kon er zelf tijdens de meeting van 2 jaar terug niet bij zijn, omdat ik toen in Portugal zat.

Mocht de gelegenheid zich voordoen, dan zullen wij zeker van de partij zijn. Niks is echter zeker op dit moment ivm een toekomstige baan als piloot voor mij en niet wetende waar ik terecht ga komen.

Succes allemaal met de organisatie!
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

Hallo,

Afhankelijk van de datum zijn wij zeker van de partij...

Heb even lopen surfen op internet, misschien is dit iets
http://www.condor.nl/

groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Raymond schreef:Verder ben ik met Anneke in Utrecht geweest in het route 66 restaurant op CS, ook dat vond ik een leuke locatie. Kon er zelf tijdens de meeting van 2 jaar terug niet bij zijn, omdat ik toen in Portugal zat.
Was een leuke lokatie voor de 1ste meeting maar als ik zie wat er op de 2de meeting allemaal gedaan en gepresenteerd werd denk ik niet dat deze lokatie geschikt is wel jammer is echt Amerikaans.
Rob
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Jasmino schreef:
Coyote schreef:Aangezien niemand zich gemeld heeft om de organisatie op zich te nemen, zullen wij met jullie goedkeuring wederom de meeting organiseren.
Pardon :?: Ik was notabene de eerste met mijn reactie :cry:
Jasmino schreef:c. Zijn er eventueel anderen die dit willen organiseren?
Ja hoor, ik wil graag een steentje bijdragen!
Maar mijn aanbod staat nog steeds, hoor! Als ik terug ben van vakantie zal ik ook eens op zoek gaan naar een leuke lokatie.
Dat hadden we ook inderdaad wel gezien Jacqueline. :wink: We hadden echter niet uit jouw woorden begrepen dat je ook echt de organisatie van begin tot eind wilde regelen. :oops: Our mistake! :oops:

Natuurlijk zouden we het ontzettend leuk vinden als ook iemand anders de lokatie regelt, ervoor zorgt dat iedereen op tijd betaalt en voor de aankleding wil zorgen. We begrijpen dat jij dat ook graag wilt doen en dat is ook prima.

Wellicht is het handig als je ons hierover even een mailtje stuurt. (Dit mag ook als wij na 8 juli weer terug zijn van vakantie).

Marjan en Roland

ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

ess schreef:Hallo,

Afhankelijk van de datum zijn wij zeker van de partij...

groetjes ess
De site moet wel met internet explorer bekeken worden, bij mij een ieder geval wel met fire fox werkt de site niet goed
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Coyote schreef:Dat hadden we ook inderdaad wel gezien Jacqueline. :wink: We hadden echter niet uit jouw woorden begrepen dat je ook echt de organisatie van begin tot eind wilde regelen. :oops: Our mistake! :oops:

Natuurlijk zouden we het ontzettend leuk vinden als ook iemand anders de lokatie regelt, ervoor zorgt dat iedereen op tijd betaalt en voor de aankleding wil zorgen. We begrijpen dat jij dat ook graag wilt doen en dat is ook prima.

Wellicht is het handig als je ons hierover even een mailtje stuurt. (Dit mag ook als wij na 8 juli weer terug zijn van vakantie).

Marjan en Roland
Oh sorry, dan was ik misschien niet duidelijk genoeg.... Excuses. Ik wil dus inderdaad graag helpen met de organisatie, maar ik hoop dat ik het dan niet alleen hoef te doen. Met 1 of 2 anderen, lijkt het me prima te doen. Lijkt me ook heel leuk, ik organiseer heel graag! Ik stuur jullie na mijn vakantie wel even een e-mailtje of een en ander even af te stemmen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Jasmino schreef:Oh sorry, dan was ik misschien niet duidelijk genoeg.... Excuses. Ik wil dus inderdaad graag helpen met de organisatie, maar ik hoop dat ik het dan niet alleen hoef te doen. Met 1 of 2 anderen, lijkt het me prima te doen. Lijkt me ook heel leuk, ik organiseer heel graag! Ik stuur jullie na mijn vakantie wel even een e-mailtje of een en ander even af te stemmen.
Hoi Jacqueline,

bedankt voor je aanbod!

Het was ons idee ook om de organisatie door 2 of 3 personen te laten doen. We wachten je mailtje even af en zien dan hoe we e.e.a. oppakken.

Marjan en Roland

hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Raymond schreef:Ik weet dat er in Eersel (bij Eindhoven in de buurt) ook een Amerikaans restaurant zit. Eagle en ik kunnen eens informeren naar de mogelijkheden aldaar.
Raymond, bedankt voor het meedenken. Jullie mogen rustig eens gaan informeren naar de mogelijkheden in Eersel. Je weet wel wat ongeveer de bedoeling is.

De locatie in Utrecht is minder geschikt, zoals Rob al uitgelegd heeft. Hier kun je alleen maar eten en er is verder geen ruimte om wat andere dingen te doen.
ess schreef:Afhankelijk van de datum zijn wij zeker van de partij...

Ess, ook jij bedankt voor het meedenken. We hebben de site even bezocht en volgens ons is hier misschien wel iets te regelen op maat. Het hele "Food en Fun"programma wat ze aanbieden, hoeft dan weer niet van ons en is bovendien te prijzig. Maar wellicht kunnen we een arrangement lospeuteren. Wat ons betreft mag je wel contact opnemen voor verdere informatie.

Roland en ik gaan ons deze laatste dagen voor de vakantie niet meer bezig houden met de meeting. We hebben genoeg aan onze eigen voorbereidingen..... :wink:

Maar we zijn blij met iedereen die alvast mee wil denken en/of hier of daar wil informeren. Alle assistentie is welkom.

Gr. Roland en Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

Roland en ik gaan ons deze laatste dagen voor de vakantie niet meer bezig houden met de meeting. We hebben genoeg aan onze eigen voorbereidingen..... :wink:
Gelijk hebben jullie, jullie vakantie staat al op de stoep en dan moet je genoeg dingen regelen. Ik neem volgende week wel even contact met hun op om te kijken wat ze te bieden hebben.

Groetjes ess
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer