wij waren er in mei 2005. Het was er absoluut niet eng... Er waren veel autochtone Amerikanen aanwezig... misschien zegt dat wel iets over de kwaliteit en ligging. De zwembaden waren schoon en zeer goed verwarmd. De ligging t.o.v. Seaworld is goed. Wifi verbinding zeer goed.
De Amerikanen zijn wel nadrukkelijk aanwezig in groepen met BBQ's e.d. maar na ca. 22.30 uur werd het heel rustig ondanks het feit dat de hele camping vol was. De politie van San Diego hebben we trouwens wel meerdere keren op de camping waargenomen.
Zoals wij de camping kennen zouden we hem zeker aan iedereen, zeker met kinderen, kunnen aanbevelen.
Mas, bedankt voor de geruststelling . We hadden al de beslissing genomen om het maar te gokken. Het is toch ook weer zo'n gedoe (en misschien kostbaar) om te veranderen. Maar nu denk ik dat we toch wel de juiste beslissing hebben genomen. Bovendien; hoe lang ben je eigenlijk helemaal op zo'n camping. Het grootste deel van de tijd ben je toch weg
Heeft er iemand ervaring met de campground Ruby's Inn in Bryce?
Wij verblijven hiervoor in Zion NP en willen daarna twee nachten bij Bryce overnachten. Graag willen dan een campground met een zwembad en vermaak voor de kinderen, zodat we dat een beetje afwisselen.
Wij hebben in 2004 een cabin gehuurd op de campground. Ik vond het erg leuk daar. Er waren aparte douches (een stuk of 8 geloof ik) bij de receptie, dat was een paar minuutjes lopen. Daar waren ook w.c's en die waren er ook bij het zwembad.
Het zwembad was klein maar schoon en je kon er heerlijk zonnen op ligstoelen.
Wat ik van de campingplekken heb gezien zag er goed uit. Naar de restaurants en winkels bij Ruby's Inn was het ongeveer 5 minuten lopen.
Aan de overkant van Ruby's Inn was de rodeo.
Neem wel een zaklantaarn mee want het is stikdonker's nachts als je naar de w.c. moet.
Als je wat foto's wilt zien kijk dan even op http://community.webshots.com/album/399393995jIbtda
en voor een verslagje op: http://wunnik.web-log.nl/ ( dag 14 en 15 )
Goede mooie campground, je kan er ook je was doen naast de receptie is een laundry.
Het zwembad is binnen in het motel maar wel toegankelijk voor campground gasten.
(Zie verslag 2001)
Rob
Geweldig hoe snel het soms gaat. Op internet is het soms moeilijk te beoordelen. De foto's en jullie reacties geven een goed beeld, dus ik heb direct geboekt via internet!!
Bijna alles is geregeld, alleen een CG bij San Diego kiezen vind ik nog moeilijk...De TL-Directory vertoont bijna slijtage..
Ook wij hebben op deze camping gestaan. Wij hadden een tipi gehuurd. Dit was op zich heel leuk alleen hadden we slecht weer en was het behoorlijk koud. We wilden nog omruilen voor een cabin maar dat ging niet want alles was volgeboekt. Het was er een feestdag (ik geloof ter ere van de eerste pioniers in Utah). We hebben toen wel prachtig vuurwerk gehad. Later klaarde het weer gelukkig op en hebben we toch droog in onze tipi geslapen.
Ook wij zijn naar de rodeo geweest. Leuk om een keer te zien.
Bijna alles is geregeld, alleen een CG bij San Diego kiezen vind ik nog moeilijk...De TL-Directory vertoont bijna slijtage..
Wij hebben voor missionbay RV Park gekozen. http://www.missionbayrvpark.com. Vooral omdat deze dichtbij sea-world ligt, en omdat er zoveel negatieve reacties op campland by the bay zijn. Het was ook één van de goedkopere in San Diego.
vana schreef:
Er is ook een zwembad buiten bij de campground hoor Rob.
Marjon
Zou best kunnen wij waren er in 2001 in april, er lag toen nog volop sneeuw en dan ga ik echt geen zwembad buiten zoeken
Wij waren er in 2002, in een cabin. De cabins liggen heel gunstig bij het zwembad. Het is ons - en de kinderen - goed bevallen. Je kunt vanaf de camping ook de shuttlebus nemen naar Bryce als je ervoor kiest om de auto te laten staan. Het buitenzwembad was er toen al, maar de eerste keer dat wij in Bryce waren was er alleen het binnenzwembad.
Marloes kun jij iets meer vertellen over Mission Bay? Op de websites staan geen foto's of informatie van faciliteiten voor bijv. de kinderen (zwembad o.i.d).
Op zich spreekt deze CG mij wel aan, maar de site laat deze dingen in het midden..
Moet je voor deze campings (vooral die in Bryce) reserveren? Wij gaan namelijk gewoon met een tentje de hort op en weten niet precies wanneer we waar zijn...
(Wij zijn ongeveer half tot eind juli in die "hoek").
Wij zijn met een groep van 3 campers en met 4 kleine kinderen. Vandaar dat we bepaalde zaken tot van te voren hebben geboekt, omdat we niet met de kinderen 's avonds laat nog willen zoeken.
De meeste CG hadden nog volop plaats, behalve in San Diego (Chula Vista Resort) was het vol. Volgens de meeste verhalen en met één tentje zijn er volgens mij nog genoeg mogelijkheden hebt om op de "bonnefooi" te gaan.
Ingrid schreef:Weet iemand misschien wat de beste campinggids is om te gebruiken? Tot nu toe vind ik overal kleine stukjes...
Volgens mij is er geen speciale campinggids voor tenten, wat op het forum veel gebruikt wordt zijn de campgroundboeken (je moet dat echt aan een dik telefoon denken) van Trailer Live en van Woodall.
De TL-Directory is voor heel de USA met ook nog Canada en Mexico er in, de Woodall is te verkrijgen per regio Weet niet welke indeling deze heeft maar daar kunnen andere hopelijk antwoord op geven.
Je zou de topic over campers eens kunnen lezen daar vind je wat meer informatie
Rob
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.