Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Parkeren/Fooien op de Strip LV

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Syllvia
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Parkeren/Fooien op de Strip LV

Bericht door Syllvia »

leuk!! dankje wel voor jullie antwoorden, ik heb er zin in :)
Perry76
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Perry76 »

Anders ik wel....zaterdag is het eindelijk zo ver !!! :)
Afbeelding
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

PeterH schreef:Waarom neem je niet de hop on hop off bus.
Er rijdt geen hop on hop off over de strip.
Ook kun je aan het begin van de strip met de mono rail.
Welke bedoel je er gaat een korte tussen Mandalay en Excalibur (met stop bij Luxor) en de grote tussen MGM en Sahara die laatste gaat achterlangs de strip, is erg duur en je moet er per hotel bijna een mijl lopen om op de strip te komen.
Tegenwoordig gaat er nog een derde monorail namelijk tussen Monto carlo en Bellagio door Aria en Vdara
Emphy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Emphy »

Sylly schreef:Oh dat zou fijn zijn, wij parkeren liever gewoon zelf, uiteindelijk hebben we een huurauto waar volgens mij alleen wij 2 in mogen rijden..
Ik hoop dat bij Tropicana ook 'selfparking'is, weet iemand dat?
Ik kan je gerust stellen :wink: Tropicana heeft een grote parkeergarage ( gewoon bgg) is het vrij parkeren en het dak daarop is Valet parking.

Wij hebben alleen de eerste keer Valet Parking gedaan omdat we zo ontzettend veel bij ons hadden ( we hadden erg veel boodschappen gedaan) We hebben bij aankomst alles uitgeladen, alles op een kar van de Bellboy gezet en de auto laten Valet parkeren. Na inchecken zijn we naar de kamers gegaan (zulke mooie ruime schone frisse kamers!!!) 5 minuten later was de Bell Boy bij ons, die heb ik 5$ gegeven en daar was ie erg blij mee! en het scheelde ons heel veel sjouwen met koffers, tassen, dozen etc etc 8) maar je zult zelf ook gaan zien hoe fraai het Trop is geworden! . Wij hebben in totaal 15 nachten in Tropicana verbleven ( in totaal hebben we 8 kamers gehad en allemaal waren ze super! we willen zeker terug!)

De parkeergarage wijst zich vanzelf je kan er op 2 manieren inrijden. Het makkelijkst is gewoon via de hoofdingang . Van de parkeergarage naar de lift is maximaal 100 a 200 meter lopen en ook nog door een leuke gang!
hier is de parkeergarage->
https://picasaweb.google.com/1064764984 ... 5979592898

De auto's die je ziet staan staan allemaal Valet Parking (op het dak) daaronder is de selfparking. hooguit 2 minuten lopen naar de hoofdingang.

PS Mijn tropicana kamer foto's heb ik apart nu gezet in mijn fotolink.

Advies probeer een kamer te krijgen op een hogere verdieping met zicht op MGM en Paris Paris en de strip richting noord ( in de paradise tower). de andere kant kijkt uit op excalibur, luxor en Mandala Bay ( en het vliegveld)
verdiepingen 19 en 20 is roken de rest is niet roken.. de allerbovenste etage's zijn de suite's.

Toen wij er waren kon je overal goed parkeren op de strip. Wij hadden de auto ook vaak staan bij een Wallgreen. Ook bij de Peppermill was er altijd plaats genoeg.
Als we valet parking deden gaven we meestal 2 of 3 $. maar eigenlijk hebben we dat maar een keer of 3 gedaan.

Owja je zegt Tropicana is helemaal aan de zuidkant van de Strip. Dat klopt maar wees er maar blij om! De noordkant is een behoorlijke bouwput aan het worden :cry:

Vanuit Tropi over de loopbrug ben je binnen 5 minuten in New York New York. Binnen 5 minuten in MGM.
Luxor en Mandala Bay loop je ook zo heen binnendoor maar je moet dan door Excalibur heen en dat vonden wij een waardeloos hotel! Excalibur is het enige hotel waar we werden aangesproken door " tippelaarsters"

van Tropicana naar Flamengo center van de strip) kun je in 10 15 minuten lopen.

De Tropicana ligt daar echt prachtig nu. De strip houd in mijn ogen nu op bij Whynn. ( verder richting noorden wordt het alleen maar slechter). Ow en de mexicanen met hun " 06 nummer dame kaartjes" staan nu dag en nacht te klepperen of de strip overal! daar irriteerden wij ons rot aan! in 2006 was dat alleen na 22.00.. en er zaten veel en veel meer bedelaars nu ( vooral s 'avonds)..

Mocht je nog wat willen weten hoor ik wel ( mag ook via PB of Email),
Groet uit Groningen

Ik moet gaan slapen want zit in de nachtdiensten.
Een probleem wordt alleen maar een probleem als iemand er een probleem van maakt.
Las Vegas->Grand Canyon->Page->las Vegas ( januari/februari 2011)
https://picasaweb.google.com/106476498412935926437" onclick="window.open(this.href);return false;
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Leuk dat je zo enthousiast bent over Tropicana, Emphy. Ze hebben de afgelopen twee jaar een enorme gedaanteverwisseling ondergaan, en zijn getransformeerd van lelijk eendje op de Strip (net als Sahara en Riviera) tot een populair en leuk middenklasse hotel. Heel knap dat ze dat gelukt is, maar weinig mensen geloofden erin dat het ze zou lukken om niet alleen hun hotel te verbeteren, maar ook hun imago.
Emphy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Emphy »

Nou dat is dus 100% gelukt met het Tropicana! niet alleen het hotel de kamers etc, maar ook de mensen die er nu werken , van bellboy tot kamerschoonmaker(sters) , incheck balie medewerkers(sters) Hotel Managers, beveiligers... het is gewoon allemaal 100 % TOP nu ! (dat willen ze ook zijn 1 grote familie die zorgt draagt voor hun gasten!) en zo hoort het.

( enne praat me niet over het Riviera) :lol:
Een probleem wordt alleen maar een probleem als iemand er een probleem van maakt.
Las Vegas->Grand Canyon->Page->las Vegas ( januari/februari 2011)
https://picasaweb.google.com/106476498412935926437" onclick="window.open(this.href);return false;
mrchumse
Amerika-ontdekker

Bericht door mrchumse »

Ik vind geen eenduidig antwoord terug in dit topic op volgende vraag:

Betaal je bij valet parking bij het 'inleveren' van je auto of als je je wagen terugkrijgt? (of beiden?)

Alvast bedankt
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Alleen als je de auto weer ophaalt wordt er een fooi verwacht. Wij geven meestal 2-3 dollar. Er zijn mensen die ook bij het inleveren wat geven, maar dit wordt niet verwacht.
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Ik weet niet of het wel of niet verwacht wordt, heb toch al veel mensen wel een tip zien geven, dus ik denk dat veel het op den duur toch gaan
verwachten. :wink:

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Geloof me, is niet nodig. Het zal uiteraard zeer gewaardeerd worden, maar je hoeft echt maar 1 x fooi te geven bij valet.
Syllvia
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Syllvia »

Bedankt voor de antwoorden, en vooral over Tropicana, wat leuk, ik verheug me er zo op.

Met mijn kies gaat het wat beter, dus ik hoop dat alles goed komt :)
PeterH
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door PeterH »

Hoi,

Mag je ook je camper in/bij het hotel parkeren?
Wij gaan nl in Las Vegas 2 nachten in een Hotel doorbrengen en we twijfelen of de de camper op een camground of bij het hetel gaan neerzetten.

Groet,
Peter
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door laguna62 »

Hoi Peter,
Ik weet niet naar welk hotel je wilt,maar bij circuc circus,luxor en excalibur kun je zowieso je camper kwijt.
Bij circus circus is zelfs een KOA camping,maar kijk ook eens op google maps.
Albert.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

De hotels aan de westkant van de strip hebben parkeermogelijkheid voor campers, wel buiten, de garages zijn te laag.
De meeste hotels aan de oostkant hebben geen parking voor campers.
Reken er wel op dat je een flink stuk moet lopen want de camperplekken liggen meestal op het eind van de parkings.
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

ja zijn best veel hotels die een apparte (open lucht) parkeerplaats hebben waar je de RV kwijt kan.
wel van te voren informeren, want in de parkeergarage past ie alleen met een flinke aanloop :D

mirage & circuscircus & Plaza hebben sowieso parkeerplek voor de camper
Laatst gewijzigd door Bushmaster op 19 okt 2011, 22:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Bij circus circus is zelfs een KOA camping
Die KOA is wel 3 X zo duur als een hotelkamer in Circus-Circus :shock:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties