Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ImportGenius
Re: ImportGenius
Je kan het proberen, maar omdat de documenten door verschillende systemen gehaald zullen worden, waarbij die systemen met name gefocussed zijn op bedrijven, denk ik dat het eindresultaat hetzelfde zal zijn.
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Heeft iemand hetzelfde probleem met dit bedrijf: http://www.greatexportimport.com ?????
En zo ja, heeft iemand al geprobeerd om zijn/ haar gegevens van die site af te krijgen??
Mij lukt het namelijk niet.
Neamyt
En zo ja, heeft iemand al geprobeerd om zijn/ haar gegevens van die site af te krijgen??
Mij lukt het namelijk niet.
Neamyt
Neamyt, welk bedrijf heeft voor jou gediend als Nederlandse exporteur? Misschien kunnen we de exporteurs en importdatabases dan aan elkaar linken.
De import database komt van US customs, dus linken van exporteurs heeft weinig nut. Als US customs privé transporten er niet uit filtert, dan valt er niets tegen te doen.
Bij die laatste site zie ik mijn paspoort nummer ook staan inderdaad.
Bij die laatste site zie ik mijn paspoort nummer ook staan inderdaad.
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Ik sta daar gelukkig niet op. Vond die andere wel genoeg al haha. Echt idioot dat dit gebeurt hoor.
Weet iemand of er ook andere manieren zijn om spullen te verhuizen naar de VS, dan via de geijkte exporteurs?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
In je valies. 

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Je kunt alles per UPS of FedEx laten versturen maar dat gaat je wel goud geld kosten.
Of zoals Elke zegt, meenemen met je bagage als je vliegt en ook dat is behoorlijk duur en volgens mij mag je maar beperkt meenemen.
Of zoals Elke zegt, meenemen met je bagage als je vliegt en ook dat is behoorlijk duur en volgens mij mag je maar beperkt meenemen.