Ok, thanks, zal er op gaan zoeken.
We zitten tijdelijk gehuurd en hebben alleen het nodigste uit de container gehaald.
De inboedel hebben we niet verzekerd, vandaar dat we het niet wisten!
Ja dit vind ik ook zo apart. Ik vroeg datzelfde aan mijn lief en hij zei ook "home owner insurance will cover that".
Maar toen zei ik, wat nou als je gezellig door een dure winkel wandelt en per ongeluk een Ming vaas omstoot ofzo. Of kinderen zijn aan het spelen op straat en het ene kind maakt per ongeluk kleren van een ander kind kapot. Wie betaalt dat dan?
Ik ben er nog steeds niet helemaal achter maar heb zo ongeveer begrepen dat een winkel daarvoor zelf verzekerd is en hoe het zit met de kids weet ik niet
Volgens mij kan je anders ook een aparte aansprakelijkheidsverzekering bij OOM nemen, ben je toch op de Nederlandse manier verzekerd
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Tja ik verzeker me liever op de Amerikaanse manier natuurlijk en vraag me werkelijk af of OOM dan wel uitkeerd als er zoiets gebeurt anders heeft het weinig nut denk ik.
Wij hebben al jaren een zogenaamde 'paraplu' (umbrella) polis. Die neem je bij je huis, inboedel-, inbraak-, auto en alle andere verzekeringen die je neemt. Die umbrella dekt ons voor $ 2 miljoen aan aansprakelijkheid en zou dus genoeg moeten zijn voor als er echt iets heel ergs gebeurt.
Stap binnen bij een verzekeringsagent in de VS (liefst 1 van de grote verzekeringen -- Allstate, Geico, State Farm, enz.) en laat je alles uitleggen (NIET: aansmeren). Maar die paraplu heeft ons altijd wel een wat zekerder gevoel gegeven. Net zoals een verzekering voor je huurhuis (renters' insurance).
Bennogr schreef:Wij hebben al jaren een zogenaamde 'paraplu' (umbrella) polis. Die neem je bij je huis, inboedel-, inbraak-, auto en alle andere verzekeringen die je neemt. Die umbrella dekt ons voor $ 2 miljoen aan aansprakelijkheid en zou dus genoeg moeten zijn voor als er echt iets heel ergs gebeurt.
Hebben wij ook. Een 'umbrella'-verzekering is niet eens zo duur, waarschijnlijk omdat die pas in werking treedt boven op andere verzekeringen. Maar het geeft wel een gerust gevoel, zeker in de V.S.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.