Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

~~> Tijdens WK in NYC, nederlandse cafe's?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Sander Beekmans
Amerika-newbie

~~> Tijdens WK in NYC, nederlandse cafe's?

Bericht door Sander Beekmans »

Hallo!

Tijdens het WK zit ik in New York (ik ga er half juni voor een maand heen)
Weet iemand toevallig Nederlandse cafe's waar ze deze wedstrijden zullen uitzenden? Het is natuurlijk wel heel erg leuk om met andere Nederlanders hiernaar te gaan kijken!!

Alvast hartelijk dank!

Sander
Afbeelding
Maikel_
Amerika-ontdekker

Bericht door Maikel_ »

Yep zelfde hier
Zit er als de 1e wedstrijd wordt gespeeld
Zou wel leuk zijn als er een cafe is dat om 9 am open is die NL uitzend
Afbeelding
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

die zullen er zeker zijn, zeker omdat er op dat tijdstip geen andere wedstrijden zijn. ik heb in 98 vaak lange en vroege lunches moeten nemen om wedstrijden te kunnen zien. toen was er maar een bar in de buurt die de wedstrijden uiztond. in de tussentijd is soccer steeds bekender en populairder geworden en is het amerikaanse team ook beter geworden dus er zal meer aandacht zijn. google iets van sportsbar en world cup, dan krijg je vast wel wat hits, maar waarschijnlijk pas dichter bij de tijd.

have fun in NY!!!
SEEING IS BELIEVING
marloesusa
Amerika-ontdekker

Bericht door marloesusa »

Volgens mij kun je ook de Ierse pubs binnenwandelen... die zijn er in Amerika in overvloed en ik geloof dat zij die wedstrijden in ieder geval wel uitzenden! Maar je zoekt natuurlijk nederlanders... daar kan ik je niet bij helpen!
dora
Amerikakenner

Bericht door dora »

Wij zijn in 2004 (EURO04) hier geweest: http://www.thetonicbar.com/media/tonicbarnointro.html georganiseerd door http://www.NLborrels.com. De wedstrijd tegen Zweden. De Zweedse New Yorkers zaten in dezelfde bar te kijken op een andere verdieping, erg komisch. Wij staan ook ergens op deze foto's http://pix.nlborrels.com/2004/newyork/040626/ ;)

We hebben ook een keer gekeken in een Franse bar in NYC, maar toen zaten we dus tussen Fransen....

Dora
Maikel_
Amerika-ontdekker

Bericht door Maikel_ »

Het is niet Nederlands, Maar ESPN zone zend alle wedstrijden uit
Dus je kunt het ook gaan kijken in de ESPN zone in NY
Als er smorgens een wedstrijd om 9 uur wordt gespeeld gaan ze om 8:30 open 8)
Volgende week zondag lekker Nederland kijken in NY
Afbeelding
Sander Beekmans
Amerika-newbie

Bericht door Sander Beekmans »

Bedankt, zo te zien dus genoeg mogelijkheden om te kijken!

Veel plezier in NY!
Afbeelding
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Bij het consulaat in New York moeten ze weten of de Nederlandse gemeenschap ergens gezamenlijk gaat kijken. Of probeer de Belgische vertegenwoordiging.

Vlamingen in de wereld heeft een web site (ergens) die activiteiten meldt en er is in NY ook een Netherlands club, die wellicht ook een web site en/of activiteiten heeft.

Een tijdje zoeken (dutch soccer new york) zou volgens mij ook best wat op kunnen leveren. Er was ooit een Nederlandse voetbalclub in NY, als die nog steeds bestaat, zou dat ook mogelijkheden kunnen bieden.

Sorry, ik ben geen echte voetballiefhebber, ik ga alleen kijken als Nederland het verder brengt dan de kwart finale.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ik hou dit topic een beetje in de gaten; wij zitten in New York als de finale van het WK gespeeld wordt.
In het zeer onwaarschijnlijke geval dat Nederland de finale bereikt, willen we dat natuurlijk wel zien... :)
rkoppelman
Amerika-newbie

Re: ~~> Tijdens WK in NYC, nederlandse cafe's?

Bericht door rkoppelman »

Ik ben in New York op zaterdag 9 juni en ben inderdaad ook op zoek naar een bar waar veel nederlanders zullen zijn voor de wedstrijd Nederland Denemarken. Als we nu op dit forum melden waar iedereen naar toe gaat dan hebben we in ieder geval een bar met zoals ik het nu lees zo'n 10 nederlanders :) :) :lol:
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Aangezien dit pas je eerste post is moeten we het je maar niet kwalijk nemen.....maarre.....dit topic is uit 2006! Op die andere 9 zou ik dus niet al te hard rekenen :lol:
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ik ben er inderdaad (helaas ;)) niet bij hoor! :D
Nootje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Nootje »

RiverCola schreef:Aangezien dit pas je eerste post is moeten we het je maar niet kwalijk nemen.....maarre.....dit topic is uit 2006! Op die andere 9 zou ik dus niet al te hard rekenen :lol:
haha, ik dacht al dat er iemand in de war was met WK en EK...

@rkoppelman Wie weet kan deze website je verder helpen: http://www.worldsoccerbars.com
vanAd
Amerika-ontdekker

Bericht door vanAd »

Wij zijn ook in NY vanaf 15 juni 2012 en zijn dus zeker benieuwd waar we op 17 juni 2012 de wedstrijd tegen Portugal kunnen gaan kijken! Als je een leuke plek gevonden hebt, post hem hier...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer