Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hoteltips San Francisco gevraagd
hoteltips San Francisco gevraagd
Wij vertrekken op 23 juli aanstaande al !! YES !!
Aankomst op LA alwaar we de eerste 2 nachten een hotel geboekt hebben omdat we er pas 's avonds laat aankomen. Verder zien we het wel waar we belanden en hebben we dus niets geboekt.
We vliegen terug vanaf San Francisco en ik vroeg me of er bepaalde wijken zijn die aan te raden zijn of die we juist moeten mijden?
Heeft er iemand tips voor een goed middenklasse hotel, liefst met free parking want ik weet dat dat anders erg kan oplopen?
Alvast bedankt !
Groetjes,
Laura
NOG 8 NACHTJES SLAPEN !!!!!
Aankomst op LA alwaar we de eerste 2 nachten een hotel geboekt hebben omdat we er pas 's avonds laat aankomen. Verder zien we het wel waar we belanden en hebben we dus niets geboekt.
We vliegen terug vanaf San Francisco en ik vroeg me of er bepaalde wijken zijn die aan te raden zijn of die we juist moeten mijden?
Heeft er iemand tips voor een goed middenklasse hotel, liefst met free parking want ik weet dat dat anders erg kan oplopen?
Alvast bedankt !
Groetjes,
Laura
NOG 8 NACHTJES SLAPEN !!!!!
-
- Amerikafan
Bij aankomst in SF hebben wij van de makkelijke gedaan en zijn bij de Motel 6 bij de airport de parking opgedraaid. Afstanden in Amerika zijn echt anders dan in NL. Om bij de attracties te komen is geen enkel probleem. We waren van plan om 's ochtends te verkassen, dit bleek voor ons niet nodig. Zeker als je van SF vertrekt is het lekker om dicht bij het vliegveld te zitten. De buurt is niet echt gezellig, maar daar hadden we verder toch niets te zoeken en het eerstvolgende dorp ligt om de hoek.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij logeerden bij de Courtyard by Marriott Fisherman's Wharf, wel wat duurder misschien, maar echt vlakbij alles en het beginstation van de cable car echt naast de deur, handig om dat 's ochtends vroeg te doen als er nog geen rijen staan te wachten.
Die zwervers heb je trouwens overal in San Francisco, wij waren er eigenlijk wel verbaasd over hoeveel meer er daar waren, dan hier in Washington. Op zich doen ze niets en het maakt een buurt niet bij uitstek gevaarlijker.
Die zwervers heb je trouwens overal in San Francisco, wij waren er eigenlijk wel verbaasd over hoeveel meer er daar waren, dan hier in Washington. Op zich doen ze niets en het maakt een buurt niet bij uitstek gevaarlijker.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1481 Weergaves
-
Laatste bericht door Bianca_miranda
-
- 32 Reacties