Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Ivo80: 22 dagen Utah, Nevada, Colorado vanuit Vegas

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Joycee
Amerikakenner

Re: Reis Ivo80: 22 dagen Utah, Nevada, Colorado vanuit Vegas

Bericht door Joycee »

ivo80 schreef:4 sept: Kanab -> North Rim -> Page
Ik zou toch kijken of je hier een overnachting kan plannen. Het is een redelijk eindje rijden naar de North Rim en je kunt er geweldige wandelingen maken vooral Cape Final Trail was er leuk. Daarna zijn er nog allerlei kortere wandelingen met prachtige uitzichtpunten met oa de rivier. Als je wil kamperen kun je of binnen het park kamperen maar dan moet je wel reserveren. Wij stonden net buiten het park op DeMotte in het National Forest. Mooie camping, ruime plekken voor maar $ 10,-.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

4 september was vorige week :roll:
ivo80
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door ivo80 »

Dani voor de tips, na een goede nachtrust gehad te hebben, denken we toch hier in moab wqt langer te bpijven. Misschien een boottochtje of iets dergelijks doen. Dan kunnen we natuurlijk nog steeds azaiken en via bridges etc. Rijden.. later meer,!

Ps. Internet is beroerd hier, telkens als ik probeer te posten verdwijnt mijn verbinding, zodat ik steeds alles opnieuw in moet typen.. berichtjes worden hiereoor steeds kortel
Joycee
Amerikakenner

Bericht door Joycee »

thuul schreef:4 september was vorige week :roll:
ik zit lekker op te letten :oops:
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

ach ja kan gebeuren. :wink:

Ivo: Moab is een prima plek om te blijven en je te vermaken, op wat voor manier dan ook. Veel plezier :D
ivo80
Amerika-ontdekker

Bericht door ivo80 »

Thuul, waar ligt little egypt precies, ik zie het niet op de ontdek amerika website. Misschien ben ik blind, ik internet vanaf mijn telefoon
:(
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

DAt ligt aan de 95 tussen Hite en Hanksville, links van de weg. 6 miles ten noorden van de kruising met de UT276, North Wash/Eagle Creek sign moet je naar uitkijken. Het is dan ongeveer 1,5 mile verder. Er is een parkeerplaats.

http://climb-utah.com/Powell/littleegypt.htm
ivo80
Amerika-ontdekker

Bericht door ivo80 »

Dank je! Kans wordt groot dat we er langs gaan. We zijn vandaag verhuisd jaar monticello.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

veel plezier!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer