Ik weet niet of je op de vraag van Atlanta reageerde, maar daar rijden geen busjes hoor, er rijd een trein tussen de verschillende terminals. 1 uur en 50 minuten vindt ik redelijk krap, maar wel te doen als er geen vertraging in de eerste vlucht zit.Isis schreef:Ik heb ook dergelijke vluchten gezien en Dimple gaf mij aan dat het daar prima geregeld is met transfer busjes.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ah ik bedoelde een soort treintje. Voor de overstap in Atlanta.
Ik vind veel vluchten met dit soort overstap tijden het is niet ongebruikelijk. En het schijnt prima te doen te zijn.
Ik vind veel vluchten met dit soort overstap tijden het is niet ongebruikelijk. En het schijnt prima te doen te zijn.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
-
- Amerika-ontdekker
Ben ook zeer benieuwd! Al geloof ik er niet veel van.
Die acties zijn altijd zo mager.
Doet bij jullie de site van connections.be ook moeilijk?
Als ik New York selecteer en de juiste data komt hij met een wit scherm.
Kan nooit zien wat het kost. Connections is toch wel vaak 200 euro of meer goedkoper als andere aanbieders.
Of heb ik dit mis? Wil graag naar New York maar wil geen 900/1000 voor 1 ticket betalen.
Mag ik vragen wat jullie ticket naar New York gekost heeft?
Denk niet dat dit hier thuis hoort. Ik zet hem ook bij ticket prijzen. Deze mag weg.
Kan nooit zien wat het kost. Connections is toch wel vaak 200 euro of meer goedkoper als andere aanbieders.
Of heb ik dit mis? Wil graag naar New York maar wil geen 900/1000 voor 1 ticket betalen.
Denk niet dat dit hier thuis hoort. Ik zet hem ook bij ticket prijzen. Deze mag weg.
-
- Amerika-ontdekker
Re: Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!
http://www.telegraaf.nl/reiskrant/10531 ... =reiskrant
Ben zeer benieuwd! Al geloof ik er niet veel van.
Ben zeer benieuwd! Al geloof ik er niet veel van.
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
Op 1 september 2010 boekten wij ons ticket voor juli 2011 bij BA :heen naar Boston en terug vanaf NY voor 540 euro p.p.Margherita schreef:Mag ik vragen wat jullie ticket naar New York gekost heeft?
Vind nu ook enkel hoge prijzen...!
katrien
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
In Januari 2010 geboekt voor mei 2010 --->490 euroMargherita schreef:Mag ik vragen wat jullie ticket naar New York gekost heeft?
Wat betreft de prijs voor ticket New York hebben wij vorig jaar ong. 480 euro betaald voor mei 2010 (bij connections).
Het probleem met het witte scherm heb ik ook dikwijls als ik zoek via Internet explorer. Via de Browser Google Chroom gaat het dan wel weer.
Grt
Het probleem met het witte scherm heb ik ook dikwijls als ik zoek via Internet explorer. Via de Browser Google Chroom gaat het dan wel weer.
Grt
2022 Texas
2019 Zuid-Afrika
2019 Florida
2018 Hong Kong
2017 Rondje Denver
2015 Oost USA
2012 Z.W. USA
2010,2013 NYC
2019 Zuid-Afrika
2019 Florida
2018 Hong Kong
2017 Rondje Denver
2015 Oost USA
2012 Z.W. USA
2010,2013 NYC
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Margherita schreef:Mag ik vragen wat jullie ticket naar New York gekost heeft?
€ 504, voor een vriendin geboekt begin juli 2011 voor vertrek 1 augustus 2011, non-stop met Delta vanaf Brussel geboekt bij KLM.nl
Die KLM werelddealweken schelen altijd redelijk in prijs! Vorig jaar op een ticket naar Kuala Lumpur toch echt een lekkere korting gekregen.
En vrijdag is dé dag, dan zijn de tickets t/m 17 augustus 2012 beschikbaar. Dat is de datum dat we terug willen vliegen uit de VS. Dus eens kijken of ik goede tickets kan zien te krijgen. Al eerder in het topic om tips gevraagd en heb een aantal goede sites opgeslagen die ik dan zeker even nogmaals bezoek!
Trouwens, ik had een site gevonden waar je luchthavens gescheiden door komma's kon invullen, aangezien wij heel flexibel zijn van waar we vertrekken (dusseldorf, amsterdam, brussel, antwerpen) was dit erg handig. De goedkoopste nemen we dan natuurlijk. Ook flexibel in datums opzich. Maar op connections.be kan dit bijvoorbeeld al niet, iemand nog een goede site waar dit wel mogelijk is?
En vrijdag is dé dag, dan zijn de tickets t/m 17 augustus 2012 beschikbaar. Dat is de datum dat we terug willen vliegen uit de VS. Dus eens kijken of ik goede tickets kan zien te krijgen. Al eerder in het topic om tips gevraagd en heb een aantal goede sites opgeslagen die ik dan zeker even nogmaals bezoek!
Trouwens, ik had een site gevonden waar je luchthavens gescheiden door komma's kon invullen, aangezien wij heel flexibel zijn van waar we vertrekken (dusseldorf, amsterdam, brussel, antwerpen) was dit erg handig. De goedkoopste nemen we dan natuurlijk. Ook flexibel in datums opzich. Maar op connections.be kan dit bijvoorbeeld al niet, iemand nog een goede site waar dit wel mogelijk is?
-
- Amerikafan
Wij hebben onze vliegtickets zojuist geboekt, retourtje LA.
14 juli tot en met 8 augustus! Voor 771 eu pp!!
Dat vonden wij een goede deallll!
14 juli tot en met 8 augustus! Voor 771 eu pp!!
Dat vonden wij een goede deallll!
- katrienenluc
- Amerikakenner
Waw!! Leuk voor jullie! Waar hebben jullie dat geboekt?
Nu kan de voorbereiding pas echt goed beginnen he...
Nu kan de voorbereiding pas echt goed beginnen he...

Laatst gewijzigd door Rob op 14 sep 2011, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Groeten, Katrien
-
- Amerikafan
Jaa inderdaad! We hadden al een tijdje dit ticket op het oog bij cheaptickets en vliegwinkel, maar onze einddatum stond er nog niet op.
En twee dagen van tevoren schoten de prijzen ineens naar 1160 eu pp! Dus we baalden flink!
Toen keek ik gister op cheaptickets.com en bleek daar de prijzen wel weer omlaag te zijn gegaan naar 780 eu pp.
Maar we moesten nog 1 dag wachten op onze datum. En toen hebben we dus meteen vandaag geboekt.
En bleek de prijs ook nog 14 dollar pp te zijn gedaald! Haha. Erg fijn altijd!
Hebben jullie ondertussen al een goeie vlucht naar denver gevonden?
En twee dagen van tevoren schoten de prijzen ineens naar 1160 eu pp! Dus we baalden flink!
Toen keek ik gister op cheaptickets.com en bleek daar de prijzen wel weer omlaag te zijn gegaan naar 780 eu pp.
Maar we moesten nog 1 dag wachten op onze datum. En toen hebben we dus meteen vandaag geboekt.
En bleek de prijs ook nog 14 dollar pp te zijn gedaald! Haha. Erg fijn altijd!
Hebben jullie ondertussen al een goeie vlucht naar denver gevonden?
- katrienenluc
- Amerikakenner
Heb niet meer gekeken op cheaptickets en ga dat nu dus direct eens doen! Wie weet! Wij zitten ook al een tijdje flink te balen wegens de prijzen die plots weer gestegen zijn.
Op icelandair heb ik net een goede aanbieding gezien voor 713 euro. Dan zijn we wel 5 weken weg, dus mijn man is nu aan 't kijken op zijn werk of hij dat kan regelen. Ik hoop van wel, dan boeken we vanavond nog. En hopelijk is de promo er dan nog ook
Op icelandair heb ik net een goede aanbieding gezien voor 713 euro. Dan zijn we wel 5 weken weg, dus mijn man is nu aan 't kijken op zijn werk of hij dat kan regelen. Ik hoop van wel, dan boeken we vanavond nog. En hopelijk is de promo er dan nog ook

Laatst gewijzigd door Rob op 14 sep 2011, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Katrien
Ben nog niet super onder de indruk van de KLM prijzen, maar ja, ik moet een ticket hebben voor de kerstvakantie dus dat valt weer net buiten de periode. Wacht nog even af of de prijzen de komende week nog iets zakken bij de lowcost companies anders ga ik voor Aer Lingus retourtje naar Boston voor rond de 500 euro (wat ook mn maximum budget is). Dat hele spelletje van 'nu boeken of wachten , maar gaan de prijzen dan omhoog?' is elke keer weer nervewracking, vooral als je budget al aan de lage kant is. 

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik zit ook te kijken voor een ticket. Keek gisteravond bij de KLM en zag schappelijke prijzen. Vandaag na 10:00 keek ik weer en zag ik dezelfde prijzen maar daarbij een hogere prijs met een streep erdoor, alsof de ticketprijs van nu een aanbieding is. Een wassen neus dus als je het mij vraagt die werelddeal dagen.
Roland

Roland
-
- Amerikafan
@katrienenluc
714 euro is ook wel een goede prijs! Zie op icelandair Amsterdam-Denver voor 684 euro pp. 30 juni t/m 30 juli!
En Brussel-Denver 704 euro van 30 juni t/m 29 juli.
Dus is amsterdam nog goedkoper. Of is brussel dichterbij voor jullie?
714 euro is ook wel een goede prijs! Zie op icelandair Amsterdam-Denver voor 684 euro pp. 30 juni t/m 30 juli!
En Brussel-Denver 704 euro van 30 juni t/m 29 juli.
Dus is amsterdam nog goedkoper. Of is brussel dichterbij voor jullie?
- katrienenluc
- Amerikakenner
Brussel is maar 40 minuutjes rijden van hier, dus veel dichter dan Amsterdam.
Heb die 704 euro ook gevonden, maar dan wordt het iets te krap qua tijd voor onze route.
Heb nog niet veel recensies gezien van Icelandair, maar ja, voor zo'n prijs nemen we een beetje krap zitten zonder er maar bij en zullen we wel wat koeken in de handbagage steken.
Heb die 704 euro ook gevonden, maar dan wordt het iets te krap qua tijd voor onze route.
Heb nog niet veel recensies gezien van Icelandair, maar ja, voor zo'n prijs nemen we een beetje krap zitten zonder er maar bij en zullen we wel wat koeken in de handbagage steken.
Laatst gewijzigd door Rob op 14 sep 2011, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Katrien
-
- Amerikafan
Volgens mij was er laatst een topic over Iceland Air, en de forumleden waren daar wel positief over geloof ik.
Dus dat zal dan vast wel meevallen! En als dat de enige lage prijs is maakt dat inderdaad ook niet erg veel uit.
Dus dat zal dan vast wel meevallen! En als dat de enige lage prijs is maakt dat inderdaad ook niet erg veel uit.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik heb de laatste weken bijna kleurenblind gezocht naar vluchten Seattle of Denver en uiteindelijk uitgekomen op Icelandair.
We gaan van 8 juli tm 2 augustus en betalen € 796 pp.
Van te voren nog een offerte van Tioga ontvangen welke € 277 pp hoger ( met Star Alliance ) lag....
Tja, en als je dan met 3 personen gaat en dus 3 x 277 voordeliger uit bent, dan is het een duidelijke zaak toch ?
We gaan van 8 juli tm 2 augustus en betalen € 796 pp.

Van te voren nog een offerte van Tioga ontvangen welke € 277 pp hoger ( met Star Alliance ) lag....
Tja, en als je dan met 3 personen gaat en dus 3 x 277 voordeliger uit bent, dan is het een duidelijke zaak toch ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2896 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties