Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Naar een football-wedstrijd?
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Naar een football-wedstrijd?
Kan iemand me wat meer vertellen over de activiteiten rondom een NFL-wedstrijd? Is er vantevoren wat te doen buiten het stadion? En in het stadion? Zijn er etenskraampjes (zoals bij een honkbalwedstrijd)? Ik denk dat het voor ons de Jets worden, want alle andere wedstrijden lopen we precies mis...
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Uiteraard heb je buiten het stadion het beroemde tailgating. Maar er zijn ook wel andere aktiviteiten. Je kan rustig anderhalf tot twee uur voor de wedstrijd komen om wat sfeer rondom het stadion op te snuiven.
- Lezolas
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hoe werkt dat tailgaten precies?
Ik ga op m'n eentje naar zo'n wedstrijden kijken, en ik dacht dat Tailgaten eigenlijk meer voor vrienden en familie bij elkaar was.
Wellicht ga ik naar het stadion met public transport of een taxi, dus TG'en aan m'n eigen wagen zal er niet in zitten!
Ik ga op m'n eentje naar zo'n wedstrijden kijken, en ik dacht dat Tailgaten eigenlijk meer voor vrienden en familie bij elkaar was.
Wellicht ga ik naar het stadion met public transport of een taxi, dus TG'en aan m'n eigen wagen zal er niet in zitten!
juli 2010: NY, San 'cisco, Y'mite, D. Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Monument V., Grand Cnyn, Kingman (+Glendale, Phoenix), Joshua Tr., LA
dec - feb 2011: Australië (NSW, VIC, SA, NT, QLD)
sept 2011: NY, Washington DC, Philly
nov 2011: NY, Boston
- Jostravels
- Amerikakenner
Via deze omweg zou het inderdaad een keer kunnen voorkomen dat je ticket niet werkt, maar zoals je zelf al zegt krijg je dan wel je geld terug. Ik heb zelf al meerdere keren (stuk of 10x) tickets via StubHub gekocht, en dit is altijd goed gegaan.Lezolas schreef:
Ik zal even antwoorden met het antwoord dat ik kreeg vanop het forum van de Arizona Cardinals:
(n.b. stubhub is een website waar je tickets kan kopen)
StubHub is Cardinals Season ticket holders re-selling their tickets. When it comes to determining sellouts, the tickets on StubHub are counted as SOLD whether they are sold or not. If you purchase a ticket on stub hub, there is a chance that you will not be admitted into the stadium. Plain and simple. I personally know people who bought their tickets off of stub hub and were denied entry because the scanned tickets had "already" been used. The person who "owned" the seats, sent the people the cardstock tickets, deactivated them and then printed out theirs from the feature that season ticket holders have access to in our account manager. My friends tried to talk to the Cardinals but they were referred to Stub Hub to deal with it. Had they purchased them on ticket masters site, the Cardinals would have been more then willing to let them into the stadium.
The only LEGIT way to get a ticket is through the Cardinals official sale source, ticketmaster. Ticketmaster are the tickets that the team holds back to sell to the general public....typically 10% of the capacity (could be more if the team had a lot of churn from season ticket holders that did not renew). In that list, there are some re-sell tickets from season ticket holders that cannot attend that particular game, but that number is pretty small.
Alleen tijdens onze laatste reis hebben we een klein probleempje gehad. Wij hadden tickets voor een Yankees game in april (voor mijn ouders) en voor een wedstrijd in juli (voor onszelf). De wedstrijd in april ging niet door vanwege de regen en werd verplaatst naar september. Je kon je ticket gebruiken voor die wedstrijd of weer verkopen via StubHub. Dit kon helaas alleen voor personen die in de VS wonen. We hebben contact opgenomen met StubHub en zij hebben het tegoed toen teruggestort op ons account zodat we er iets anders van konden kopen en de kaarten gedeactiveerd. Dit vond ik heel netjes, omdat zij dit niet hoefden te doen en wij nu naar een extra wedstrijd van de Red Sox geweest.
Helaas toen we bij bij "onze" wedstrijd van de Yankees kwamen (bij de Mets), werden onze kaartjes geweigerd. Bij de klantenbalie gingen ze uitzoeken wat er aan de hand was en toen bleek dat StubHub de kaarten van de verkeerde wedstrijd gedeactiveerd had. Lang verhaal, maar uiteindelijk gaf StubHub akkoord voor andere kaarten en zaten we zelfs op een beter plekje dan de kaarten die we hadden aangeschaft

Kortom, naar mijn mening kun je prima via StubHub kaarten aanschaffen.
- Jostravels
- Amerikakenner
@ Lezolas: ik zag in een ander topic dat je inmiddels kaarten gekocht hebt voor de Jets. Heb je ze uiteindelijk via nfl.com aangeschaft of toch via StubHub? Is het nog gelukt om mooie plaatsen voor een redelijke prijs te vinden?
- Lezolas
- Amerikafan
Ik heb ze via nfl.com gekocht. En ik heb euhm 280dollar betaald voor 1 seat achter de redzone op de 31e rij ofzo.
Vrij duur vind ik.
Ter vergelijking mijn kaartje voor de Cardinals@Redskins kostte 205dollar, aan de 40 yard line (visitors side) 7e rij, de zelfde plaats 'ongeveer' in de wedstrijd Dallas cowboys@Jets kost 1200dollar!!!
Nuja, Cowboys@Jets is een speciale wedstrijd wel:
Home opener voor de jets + season opener + belangrijke match = op Nine Eleven (= 10e verjaardag en ze plannen een grote memorial show) + de Ryan broertjes (= headcoach van Jets én Dallas zijn broers) gaan een speciale schaakwedstrijd spelen voor de match.
Volgens de Arizona fans zijn geld wel waard als neutrale supporter en een goede wedstrijd om als toerist te volgen, dankzij de extratjes.
Maar dus, via NFL.com/tickets!
Vrij duur vind ik.
Ter vergelijking mijn kaartje voor de Cardinals@Redskins kostte 205dollar, aan de 40 yard line (visitors side) 7e rij, de zelfde plaats 'ongeveer' in de wedstrijd Dallas cowboys@Jets kost 1200dollar!!!
Nuja, Cowboys@Jets is een speciale wedstrijd wel:
Home opener voor de jets + season opener + belangrijke match = op Nine Eleven (= 10e verjaardag en ze plannen een grote memorial show) + de Ryan broertjes (= headcoach van Jets én Dallas zijn broers) gaan een speciale schaakwedstrijd spelen voor de match.
Volgens de Arizona fans zijn geld wel waard als neutrale supporter en een goede wedstrijd om als toerist te volgen, dankzij de extratjes.
Maar dus, via NFL.com/tickets!
juli 2010: NY, San 'cisco, Y'mite, D. Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Monument V., Grand Cnyn, Kingman (+Glendale, Phoenix), Joshua Tr., LA
- Lezolas
- Amerikafan
Indien je de kans krijgt, gewoon tickets bestellen op nfl.com met je visa en gaan kijken!!!!
Ge-ni-ale a-dem-be-nem-en-de ERVARING!!!
Ik was al verkocht aan NFL, maar nu nog meer! WOW!
Ik ben een Cardinalsfan, maar als dat na de Cowboys@Jets wedstrijd niet zo was.. had ik wss nu een jets fan geweest!!
WAUW!!!!!
Nu zaterdag naar de Cardinals@Redskins kijken en de week nadien naar de Giants@Eagles!!

Ge-ni-ale a-dem-be-nem-en-de ERVARING!!!
Ik was al verkocht aan NFL, maar nu nog meer! WOW!
Ik ben een Cardinalsfan, maar als dat na de Cowboys@Jets wedstrijd niet zo was.. had ik wss nu een jets fan geweest!!
WAUW!!!!!
Nu zaterdag naar de Cardinals@Redskins kijken en de week nadien naar de Giants@Eagles!!

Ben jaren terug wel een paar keer bij de Seahawks gaan kijken (en Mariners voor baseball) was wel leuk. In TN hebben we de Titans, nog nooit geweest, wel de Predators (hockey) en sphl- Ice Bears (ook hockey). Vind ik persoonlijk leuker. Het enige wat ik nu nog te doen heb met football is mijn judo/teakwondo coach. Was in de late 90 jaren pro bij de Colts, Lions en 49-ers .
rijocaer
Oké, dan zal ik dit topic maar eens bumpen. Wij gaan dit jaar naar Phoenix, AZ, dus dat leek ons een uitgelezen kans om eens een NFL-wedstrijd bij te wonen. Zeker omdat we allebei fans zijn van de Cardinals. Maar nu lopen we toch tegen enkele probleempjes aan, en ik zie dat onder andere Lezolas al wat praktische ervaring heeft. Ik laat me dus graag geholpen worden 
Het zou gaan om een wedstrijd halfweg september, Bills@Phoenix. Via Stubhub zijn de kaarten al te koop, maar ik wou eigenlijk liever via Ticketmaster gaan. Niet alleen voor de zekerheid, maar ook omdat het team/de NFL niks krijgt van die Stubhub-verkoop. Maar via Ticketmaster zijn die tickets nog helemaal niet te koop. En voor andere wedstrijden wel al... Weet er iemand wanneer die te koop komen, en hoe lang je hebt voor alles uitverkocht is ?
De precieze plaats maakt ons eigenlijk niet veel uit, en het moet ook niet te duur worden, maar helemaal niks zien zou ik toch ook jammer vinden.

Het zou gaan om een wedstrijd halfweg september, Bills@Phoenix. Via Stubhub zijn de kaarten al te koop, maar ik wou eigenlijk liever via Ticketmaster gaan. Niet alleen voor de zekerheid, maar ook omdat het team/de NFL niks krijgt van die Stubhub-verkoop. Maar via Ticketmaster zijn die tickets nog helemaal niet te koop. En voor andere wedstrijden wel al... Weet er iemand wanneer die te koop komen, en hoe lang je hebt voor alles uitverkocht is ?
De precieze plaats maakt ons eigenlijk niet veel uit, en het moet ook niet te duur worden, maar helemaal niks zien zou ik toch ook jammer vinden.
Er zijn 2 mogelijkheden: het is uitverkocht of de verkoop moet nog beginnen. Ik denk zelf het laatste. Hou ticketmaster en de Cardinals website regelmatig in de gaten. De Cardinals spelen trouwens niet in Phoenix maar in Glendale.
Het kaartje is initieel door de ploeg verkocht. Dus de waarde die het kaartje heeft is bij de club terecht gekomen. Op Stubhub verkoopt gewoon iemand anders het door (en voor welke prijs dat is is natuurlijk afhankelijk van vraag en aanbod).M Kactus schreef:Niet alleen voor de zekerheid, maar ook omdat het team/de NFL niks krijgt van die Stubhub-verkoop.
Ja, uitverkocht lijkt me niet. Het is een relatief onbelangrijke wedstrijd, en ik ben al aan het kijken van toen het speelschema werd voorgesteld. Op de site van Ticketmaster staat gewoon dat er geen aangekondigde evenementen zijn voor die periode, op die plek. Vandaar dat ik me afvroeg of iemand wist vanaf welke datum de tickets ongeveer te koop komen te staan.mtl schreef:Er zijn 2 mogelijkheden: het is uitverkocht of de verkoop moet nog beginnen. Ik denk zelf het laatste. Hou ticketmaster en de Cardinals website regelmatig in de gaten. De Cardinals spelen trouwens niet in Phoenix maar in Glendale.
Dat is natuurlijk wel zo, maar van de verkoop via Stubhub krijgen de club en de NFL niks te zien. Via Ticketmaster/TicketExchange wel. Niet dat dat zo belangrijk is, maar ik vind het prettiger. Vooral omdat je met een eigen ticket er zeker van bent dat je binnen zult mogentosca schreef:Het kaartje is initieel door de ploeg verkocht. Dus de waarde die het kaartje heeft is bij de club terecht gekomen. Op Stubhub verkoopt gewoon iemand anders het door (en voor welke prijs dat is is natuurlijk afhankelijk van vraag en aanbod).

En dan maar even een update op m'n eigen bericht
.
Er was blijkbaar een probleempje met de single game tickets van de Arizona Cardinals, maar ondertussen is alles al opgelost. De tickets zijn dan ook besteld (via Ticketmaster) en op de site van de Cardinals kun je kijken wat het uitzicht is van elk stoeltje. We zitten in een hoog vak, maar wel redelijk vooraan in dat vak. Het zag er allemaal nog prima uit, en het rode pluimenpak kan dus in de reiskoffer!

Er was blijkbaar een probleempje met de single game tickets van de Arizona Cardinals, maar ondertussen is alles al opgelost. De tickets zijn dan ook besteld (via Ticketmaster) en op de site van de Cardinals kun je kijken wat het uitzicht is van elk stoeltje. We zitten in een hoog vak, maar wel redelijk vooraan in dat vak. Het zag er allemaal nog prima uit, en het rode pluimenpak kan dus in de reiskoffer!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 6442 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies
-
- 12 Reacties