Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Gerd: Denver - Denver in 23 dagen
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Reis Gerd: Denver - Denver in 23 dagen
Getver de petver dat lijkt me onzettend balen!
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
@ Gerd: wij zetten ook elke dag onze foto's op de laptop, gewoon om zeker te zijn..én omdat we niet zoveel kaartjes moeten meenemen ook.
Is wel helemaal niet leuk voor jou! Vind het heel erg!
@ isis: ik heb net gemerkt dat je ook tickets voor Denver geboekt hebt? Heb je het kunnen regelen met de school van de kinderen dan? We doen voor een deel dezelfde route, dus ik ben van plan jouw blog te volgen zodat we weten wat ons te wachten staat. Wij vertrekken 30 juni. heb je ondertussen al PB gestuurd...
Is wel helemaal niet leuk voor jou! Vind het heel erg!
@ isis: ik heb net gemerkt dat je ook tickets voor Denver geboekt hebt? Heb je het kunnen regelen met de school van de kinderen dan? We doen voor een deel dezelfde route, dus ik ben van plan jouw blog te volgen zodat we weten wat ons te wachten staat. Wij vertrekken 30 juni. heb je ondertussen al PB gestuurd...
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Oh Gerd, het zit je niet mee precies deze reis!!
Je moet maar denken: de herinnering is het belangrijkste he

Je moet maar denken: de herinnering is het belangrijkste he

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Mijn fototoestel heb in ondertussen teruggevonden . Het lag op een plaats waar we beide al wel tien keer gekeken hadden . Wij wisten niet dat er net boven nog een klein vakje zat en daar was mijn smalle toestelletje ingeschoven ? Goed zo toestel terug maar vandaag mijne bril kapot gedaan , ben tegen de buitenspiegel van de camper gelopen .
Het is wel net mijn duurste bril met leesgedeelte in en verdonkerende glazen .
We gaan proberen om het te regelen met de verzekering .
Voor de rest gaat alles goed hoor !
We hebben weer een leuke dag achter de rug .

We gaan proberen om het te regelen met de verzekering .
Voor de rest gaat alles goed hoor !

Tjeetje Gerd, wat een pech allemaal, maar gelukkig van dat fototoestel zeg, die heb je dan toch maar mooi weer terug met alle foto's!! 

- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bril is wel lastig; hopelijk heb je nog een andere bril.
Gelukkig wel de foto's terug.
Gelukkig wel de foto's terug.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Ja ik heb een reservebril bij , maar die heeft geen leesgedeelte en de glazen worden ook niet donker . Ik draag die meestal 's avonds maar oke , het gaat wel . We' leven nog en dat is veel belangrijker . 

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Gerd, wel blijven genieten he ondanks die "ongelukjes"!
Gelukkig heb je je fototoestel terug maar dat van die bril is wel erg jammer. Hopelijk vergoed de verzekering e.e.a.
Have fun!
Gelukkig heb je je fototoestel terug maar dat van die bril is wel erg jammer. Hopelijk vergoed de verzekering e.e.a.
Have fun!
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
We blijven lekker doorgaan hoor .
Vandaag konden we de KOA Campground niet betalen met onze creditkaarten . Gelukkig hadden we nog cash geld bij . We zijn dan aan de overkant in een museum oorringen gaan kopen met onze kaart en die werkte dan weer wel . Mastercard konden we niet verwittigen omdat we moeten bellen tijdens de kantooruren blijkbaar . Is dat mogelijk dat ze zo maar vier kaarten ineens blokkeren ???

Vandaag konden we de KOA Campground niet betalen met onze creditkaarten . Gelukkig hadden we nog cash geld bij . We zijn dan aan de overkant in een museum oorringen gaan kopen met onze kaart en die werkte dan weer wel . Mastercard konden we niet verwittigen omdat we moeten bellen tijdens de kantooruren blijkbaar . Is dat mogelijk dat ze zo maar vier kaarten ineens blokkeren ???

- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Raar verhaal Gerd! Al contact gehad met credit card maatschappij??
Met mastercard contact opnemen lukte ons niet , raar . Dan een mailtje naar ons bankkantoor gedaan en alles zou in orde zijn . Waarschijnlijk lag het aan dat apparaatje bij de dame van de campground .
Is het de moeite dat we Garden of the Gods meepikken we hebben nog een dag over , of kunnen we die dag elders beter benutten ten zuiden van Denver . We zitten in Pueblo en gaan stilaan richting Denver . Ik zou nog graag wel eens shoppen maar we weten niet goed waar we dat best doen . Heeft er iemand een tip ??
he wat een mooie reis maken jullie zie ik nu, ga vanavond je log bij lezen!!! 

- Nici
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik heb gehoord dat Castle Rock (outlet ten zuiden van Denver) wel aardig is. Alhoewel er ook gezegd wordt dat er richting het eind van het seizoen winkels leeg komen te staan.
Nici
Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Garden of the Gods is zeker de moeite waard om te bezoeken, de outlet bij Castle Rock staat voor 30% leeg maar daar kan je jezelf nog best een paar uur vermaken.
We hadden de afrit bij outlet bij Castle Rock gemist door de drukte op de Interstate en hadden beide geen zin meer om om te keren bij de volgende afrit . Geen probleem , ik ben toch geen shop-beest en John al zeker niet . Mijn tassen zitten toch al helemaal vol
Ik ga straks inpakken en morgenvroeg moeten we al voor half elf de camper inleveren .
We hebben een prachtige reis gehad en als we nu nog goed thuis geraken ben ik tevreden .

We hebben een prachtige reis gehad en als we nu nog goed thuis geraken ben ik tevreden .

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Hallo Gerd,
Zijn jullie inmiddels veilig en wel weer thuis? Wij zijn net vanochtend teruggekomen. Helaas had ik onderweg heel weinig tijd, om andere blogs en de diverse fora te checken en heb dus pas nu jullie blog kunnen bekijken. We hadden het gewoon veel te druk met genieten van al het moois daarzo. Ook had ik voor ons vertrek de link naar jullie nieuwe blog gemist en de oude werkt dus niet meer. Inmiddels heb ik jullie nieuwe blog bij mijn favorieten gezet en morgen ga ik er echt voor zitten en ga ik jullie blog in detail bestuderen. Vandaag ben ik daar te moe voor: de jet lag!
Jammer, dat we elkaar niet tegengekomen zijn, maar jullie hebben zo te zien ook zo volop genoten!
Groetjes,
Franziska
Zijn jullie inmiddels veilig en wel weer thuis? Wij zijn net vanochtend teruggekomen. Helaas had ik onderweg heel weinig tijd, om andere blogs en de diverse fora te checken en heb dus pas nu jullie blog kunnen bekijken. We hadden het gewoon veel te druk met genieten van al het moois daarzo. Ook had ik voor ons vertrek de link naar jullie nieuwe blog gemist en de oude werkt dus niet meer. Inmiddels heb ik jullie nieuwe blog bij mijn favorieten gezet en morgen ga ik er echt voor zitten en ga ik jullie blog in detail bestuderen. Vandaag ben ik daar te moe voor: de jet lag!
Jammer, dat we elkaar niet tegengekomen zijn, maar jullie hebben zo te zien ook zo volop genoten!
Groetjes,
Franziska
Ik ben idd moeten veranderen van blog door de problemen bij web-log . Wij hadden een hele leuke tijd daar en ik heb wel mijn blog bijgehouden ook al is het telkens maar een korte tekst ( ik ben niet zo'n schrijver
) . Het is dus meer een fotoverslag geworden
Ik moet uwe blog ook nog lezen , straks misschien . 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 6574 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 22 Reacties