Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegveld LV naar hotel en evt. tips

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Arianne33
Amerika-newbie

Vliegveld LV naar hotel en evt. tips

Bericht door Arianne33 »

Hallo allemaal!

Allereerst al bedankt voor de eerdere tips en gewoon voor dit handige forum. Nog 1,5 nachtje en dan vertrek ik naar Austin om zo naar Las Vegas te vliegen. Ik kan een dag van Las Vegas genieten voor ik met een tour meega richting de Grand Canyon, Monument Valley enz. Voor mij bleek dat toch uiteindelijk goedkoper dan zelf rond gaan rijden met een huurauto omdat ik nog geen 25 ben. Ik kom na 10 dagen weer terug in Las Vegas. Uiteindelijk slaap ik de eerste nacht in het Excalibur en de laatste in het Hard Rock Hotel. Ik neem aan dat het het handigste is om met de taxi van en naar het vliegveld te gaan of zijn er nog meer opties? Aangezien ik maar een goeie twee dagen in LV heb zijn alle tips over must-see attracties altijd welkom. Bedankt! :thumbup:

Arianne
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Vliegveld LV naar hotel en evt. tips

Bericht door DVDGuy »

Ik zou in elk geval de Freemont Experience gaan zien
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Als het je eerste keer Las Vegas is, dan zal alles even leuk zijn1
Freemontstreet moet je niet missen, maar de fonteinen van de Bellagio ook niet. Loop ook even het Venetian binnen en bekijk de kanalen en de gondeliers. Ook de leeuwen in het MGM zijn erg leuk om te zien. Een bezoekje aan de outlet is ook niet verkeerd :)
In Las Vegas kan je wel een week rondlopen en nog niet alles zien, maar ik wens je heel veel plezier!
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Arianne33 schreef:Hallo allemaal!
...Ik neem aan dat het het handigste is om met de taxi van en naar het vliegveld te gaan of zijn er nog meer opties?
Arianne
Je zou kunnen lopen :)

Taxichauffeurs in Vegas hebben er een handje van, door de tunnel onder het vliegveld te rijden, bijna altijd een omweg.

Ze zijn echter verplicht om je routeaanwijzing te volgen, zeg daarom dat je via Swenson en Tropicana ave wilt rijden.

Take Swenson and turn left on Tropicana

No tunneling
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
anss
Amerika-ontdekker

Bericht door anss »

Arianne,
Als je in Las Vegas aankomt en je koffer hebt gepakt, ga je door deur 10 naar buiten. Daar heb je een kiosk van de taxicentrale. Koop je een ticket voor $ 7,-- en je wordt door een busje (gedeelde taxi) naar je hotel gebracht. Dit hebben wij 3 weken geleden ook gedaan. Boeken via internet kost je 7,80, maar was achteraf helemaal niet nodig. Ter plekke betaal je maar $ 7,--. Ging supersnel.

Ans
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Die shuttlebus zou ik echt iedereen afraden, voor een paar dollar meer heb je met 2 personen een taxi en met 3 personen is een taxi zelfs goedkoper.
Een paar jaar geleden werd onze vlucht op het laatste moment afgelast( we zaten al in het vliegtuig) en hadden we natuurlijk de auto al ingeleverd, een nachtje extra Las Vegas is natuurlijk mooi meegenomen :D , we zijn toen met de shuttlebus naar Caesars Palace gegaan, eerst wachten tot de bus helemaal vol was, en toen begon de rit langs alle hotels, het duurde 2 uur :shock: voor we in het hotel waren, echt zonde van de tijd.
De volgende dag met een limo naar het vliegveld gegaan en dat feestje koste ons 15 dollar, met fooi 20 dollar.
Barbara75
Amerika-ontdekker

Bericht door Barbara75 »

Wij overnachten in Exalibur en ons is verteld dat er een busje op het vliegveld staat om ons naar het hotel te brengen. Omdat ik dit niet lees van anderen vraag ik me af of dit werkelijk zo is.. maar goed, zo niet dan pakken we gewoon een taxi en ben ik blij dit topic gelezen te hebben, no tunneling mistah!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Dat busje kan je wel vergeten, Excalibur heeft geen shuttleservice, bijna geen een hotel in LV trouwens.
ralfbosz
Amerikafan

Bericht door ralfbosz »

Ik sluit me aan bij Harry, neem een Taxi. Kost je 20 dollar (met tip) en is VEEEL sneller dan dat busje. Tijdens mijn stay gehoord van anderen die ook een shuttlebus hadden en ook over 1 à 2 uur rijden hadden. Als je aan het begin van de strip zit is het misschien snel, maar sinds het gedeeld is moet je ALLE hotels af waar mensen afgezet moeten worden. Dan kun je nog beter lopen...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer