Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vrijheidsbeeld kaartjes
Vrijheidsbeeld kaartjes
Goedendag Amerikaliefhebbers,
Ik heb een vraag over Vrijheidsbeeld kaartjes. Ik ga 15 oktober naar NY en ik wil tóch nog proberen kaartjes voor het vrijheidsbeeld te krijgen want hij is nog open. Wat is de juiste site die echt kaartjes voor in het vrijheidsbeeld verkoopt want op google heb ik wel wat sites gevonden maar ik vond ze niet allemaal even betrouwbaar.. Graag jullie hulp! (alle andere tips zijn natuurlijk ook welkom haha)
Danku!
Ik heb een vraag over Vrijheidsbeeld kaartjes. Ik ga 15 oktober naar NY en ik wil tóch nog proberen kaartjes voor het vrijheidsbeeld te krijgen want hij is nog open. Wat is de juiste site die echt kaartjes voor in het vrijheidsbeeld verkoopt want op google heb ik wel wat sites gevonden maar ik vond ze niet allemaal even betrouwbaar.. Graag jullie hulp! (alle andere tips zijn natuurlijk ook welkom haha)
Danku!
Re: Vrijheidsbeeld kaartjes
Hartstikke bedankt!!!!!! Heb inmiddels geboekt voor 17 oktober!
En als je een New York pass hebt? Moet je dan ook vantevoren reserveren? Wij willen 21 november naar het vrijheidsbeeld en ellis island.
Hoi,
Volgens mij kan je dan niet van te voren reserveren, maar dit weet ik niet zeker. Je moet in ieder geval met je pass de tickets ophalen in het ronde monument bij de boot. Met de new york pass krijg je alleen een kaartje voor de boot en niet voor de kroon. Wij hebben dit de eerste ochten meteen gedaan, omdat je dan door de jetlag waarschijnlijk toch vroeg wakker bent. Dan kun je mee met de eerste boot en is er waarschijnlijk een minder lange rij.
Veel plezier!
Groetjes Susanne
Volgens mij kan je dan niet van te voren reserveren, maar dit weet ik niet zeker. Je moet in ieder geval met je pass de tickets ophalen in het ronde monument bij de boot. Met de new york pass krijg je alleen een kaartje voor de boot en niet voor de kroon. Wij hebben dit de eerste ochten meteen gedaan, omdat je dan door de jetlag waarschijnlijk toch vroeg wakker bent. Dan kun je mee met de eerste boot en is er waarschijnlijk een minder lange rij.
Veel plezier!
Groetjes Susanne
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Je moet niet op voorhand reserveren. je hebt wel geen toegang tot de voet van het monument met de NY pass, enkel voor de boot.Jaydee84 schreef:En als je een New York pass hebt? Moet je dan ook vantevoren reserveren? Wij willen 21 november naar het vrijheidsbeeld en ellis island.
Je kan de tickets op voorhand afhalen in de kiosk (NIET in de rij wachtenden gaan aanschuiven dus!) en dan op een later tijdstip gebruiken.
Zo hebben wij dat gedaan in juli.
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
Is het vrijheidsbeeld dan niet al dicht?Jaydee84 schreef:En als je een New York pass hebt? Moet je dan ook vantevoren reserveren? Wij willen 21 november naar het vrijheidsbeeld en ellis island.
Ik kan op http://tickets.statuecruises.com voor de hele maand november gewoon tickets aanschaffen, dus neem aan van wel.
Dus als ik het goed begrijp ga je met de New York Pass alleen er langs op een boot? Je komt niet op het eiland?katrienenluc schreef:Je moet niet op voorhand reserveren. je hebt wel geen toegang tot de voet van het monument met de NY pass, enkel voor de boot.Jaydee84 schreef:En als je een New York pass hebt? Moet je dan ook vantevoren reserveren? Wij willen 21 november naar het vrijheidsbeeld en ellis island.
Je kan de tickets op voorhand afhalen in de kiosk (NIET in de rij wachtenden gaan aanschuiven dus!) en dan op een later tijdstip gebruiken.
Zo hebben wij dat gedaan in juli.
Jawel, je kunt gewoon de boot af op Ellis Island en bij het Vrijheidsbeeld. De NY Pass biedt je alleen geen toegang tot het beeld zelf.
Dat is ook raar dat je nog tickets kan aanschaffen?!Jaydee84 schreef:Ik kan op http://tickets.statuecruises.com voor de hele maand november gewoon tickets aanschaffen, dus neem aan van wel.
http://www.reuters.com/article/2011/08/ ... U220110811
'The interior will be open until October 28, the 125th anniversary of Lady Liberty's dedication. The copper-covered statue was a gift to the United States from France. About 3.5 million people visit every year.'
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Als je van te voren tickets besteld, kan je dan ook een rij overslaan?
Hoe druk is het eind oktober daar eigenlijk?
Tot nu toe ben ik er alleen in de zomer geweest en toen waren de rijen echt bizar.
Hoe druk is het eind oktober daar eigenlijk?
Tot nu toe ben ik er alleen in de zomer geweest en toen waren de rijen echt bizar.
Ja, je ticket uitprinten en op juiste tijdstip melden bij onderstaande vlag. Vanaf daar is de rij aanzienlijk korter.Thierry73 schreef:Als je van te voren tickets besteld, kan je dan ook een rij overslaan?

Vrijheidsbeeld is binnenkort dan wel tijdelijk gesloten, maar je kunt dan nog steeds naar Liberty Island, waarop het beeld staat.

Is op dat eiland ook het museum?Emenem schreef:Ja, je ticket uitprinten en op juiste tijdstip melden bij onderstaande vlag. Vanaf daar is de rij aanzienlijk korter.Thierry73 schreef:Als je van te voren tickets besteld, kan je dan ook een rij overslaan?
Vrijheidsbeeld is binnenkort dan wel tijdelijk gesloten, maar je kunt dan nog steeds naar Liberty Island, waarop het beeld staat.
Welk museum bedoel je?Conforms schreef:Is op dat eiland ook het museum?
Als je het Immigration Museum bedoeld, deze zit op Ellis Island.

Of bedoel je het museum/expositie in de voet van het vrijheidsbeeld zelf?
Dat is inderdaad op Liberty Island, maar daar moet je dan wel de Pedestral & Museum Tickets voor hebben.
Weet iemand of het in november (rond de 14de) druk is? Ik dacht er over om op maandag ochtend te gaan, maar ik heb al een paar keer gelezen dat je het beter kan doen op de dag nadat je bent aangekomen omdat je waarschijnlijk vanwege de jetlag vroeg wakker ben. Dat is voor mij dan op zaterdag. Zou het op een zaterdag drukker zijn dan op een maandag? En hoe laat kun je het beste er zijn als je de eerste of tweede boot wil hebben?
- Thierry73
- Amerikakenner
Hmm
zaterdag staan er niet op en de andere dagen dat we zouden kunnen is alles voor 14.00 al uitverkocht
geen goed teken wat betreft de drukte denk ik zo :S
zaterdag staan er niet op en de andere dagen dat we zouden kunnen is alles voor 14.00 al uitverkocht
geen goed teken wat betreft de drukte denk ik zo :S
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
het zal op zaterdag niet beduidend drukker zijn dan op andere dagen, want toeristen doen niet aan weekenden...
pedestal en museumkaartjes zijn niet te krijgen voor die dag, maar gewone kaartjes wel.
Kroonkaartjes kun je wel vergeten...
ik zou iig de eerste boot nemen en niet eentje halverwege de dag...ik heb dat nu steeds gedaan en nooit in de rij hoeven staan....
pedestal en museumkaartjes zijn niet te krijgen voor die dag, maar gewone kaartjes wel.
Kroonkaartjes kun je wel vergeten...
ik zou iig de eerste boot nemen en niet eentje halverwege de dag...ik heb dat nu steeds gedaan en nooit in de rij hoeven staan....
- Thierry73
- Amerikakenner
kroonkaartjes kan ik nu niet eens meer vinden op de site
maar goed tot 2 uur in de middag is toch alles uitverkocht, dus we gaan wel kijken of de rij lang is en zo ja dan laten we het schieten tot april
Het gaat mij ook meer om ellis island om eerlijk te zijn
daar ben ik de eerste keer geweest dat ik in New York was en dat heeft heel veel indruk gemaakt toen.
maar goed tot 2 uur in de middag is toch alles uitverkocht, dus we gaan wel kijken of de rij lang is en zo ja dan laten we het schieten tot april

Het gaat mij ook meer om ellis island om eerlijk te zijn
daar ben ik de eerste keer geweest dat ik in New York was en dat heeft heel veel indruk gemaakt toen.
Is het Pedestal/Museum de moeite waard om te bezoeken?
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Thierry, op welke datum kijk jij dan?
Als je niet per se de pedestal en het museum in hoeft, kun je zeker weten ook nog de vroegste boot boeken.
Ik ben deze zomer naar de kroon geweest en dus ook in de pedestal en het museum, en dat vond ik tegen mijn eigen verwachting in, wel de moeite waard.
Vanaf de pedestal heb je een leuk uitzicht en het museum bestaat vooral uit allerlei info en foto's en zo over de bouw van het beeld...
Als je niet per se de pedestal en het museum in hoeft, kun je zeker weten ook nog de vroegste boot boeken.
Ik ben deze zomer naar de kroon geweest en dus ook in de pedestal en het museum, en dat vond ik tegen mijn eigen verwachting in, wel de moeite waard.
Vanaf de pedestal heb je een leuk uitzicht en het museum bestaat vooral uit allerlei info en foto's en zo over de bouw van het beeld...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 6751 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies
-
- 3 Reacties