Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Blah had geen zin meer om te wachten of de prijzen gingen zakken of stijgen. 529 euro retourtje Amsterdam- Dublin- Boston voor de kerstvakantie met exit row seats op heen en terug. Dat is me de extra 20 euro wel waard. Mn knieen zullen blij zijn.
Voor mij helaas niet handig.
Tot 31 maart reizen.En wij willen in april naar Miami.
En precies in de kerst en voorjaars vakantie niet te boeken.
Hoop dat klm de tickets zowiezo laat zakken.
Vindt 1289 per persoon voor een rechtstreekse vlucht flink aan de prijs.
Voor een rechtstreekse vlucht op 23 juni naar Seattle.
Moet je perse met KLM vliegen?
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Onze tickets naar Denver net geboekt!
Via Icelandair gaan we 5 weken naar The States, van 30 juni tem 4 augustus, voor 732 € p.p., seats zelfs al gratis vastgelegd.
I'm so happy!

Via Icelandair gaan we 5 weken naar The States, van 30 juni tem 4 augustus, voor 732 € p.p., seats zelfs al gratis vastgelegd.

I'm so happy!

Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
YESS ook vliegtickets geregeld Brussel - Atlanta - Denver en terug via NY 25 juni -22 juli (23 juli thuis) €643,-
Hoe leg jij al seats vast? ik wil dat ook wel een beetje voorin ivm overstap.
Hoe leg jij al seats vast? ik wil dat ook wel een beetje voorin ivm overstap.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
@katrienenluc
Wat leuk dat jullie hebben geboekt! En zelfs 5 weken! Hoe heerlijk!!
Veel plezier met de voorbereidingen!
@Isis
Wat leukk! Jullie hebben ook voor een mooie prijs geboekt!
Wat leuk dat jullie hebben geboekt! En zelfs 5 weken! Hoe heerlijk!!
Veel plezier met de voorbereidingen!
@Isis
Wat leukk! Jullie hebben ook voor een mooie prijs geboekt!
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb voor de heenreis de stoelen ook al vastgelegd... helaas kon het niet voorin snik. Pas rij 32 en 33. Dat wordt even duwen voor de overstap
Hallo,
Afhankelijk van de ticket prijzen overweeg ik om in de zomer 2012 weer naar de US te gaan.
Het plan is dit keer vliegen op New York en dan een "roadtrip" in het noordoosten maken, eventueel gecombineerd met vriendenbezoek.
Maar ik schrok me een hoedje van de prijzen van de tickets.
Vind geen tickets onder de € 700,=, waarbij dit ook nog tickets zijn met in mijn ogen onpraktische overstappen en lay-overs die erg lang zijn.
Aangezien ik reis met 13-jarige zoon, wil ik ons dit niet aandoen.
Moet ik mijn verwachtingen bijstellen, wachten op betere prijzen (wanneer komen die dan?) of, iemand tips??
De reistijd ligt ongeveer tussen 15 juli en 5 augustus, ik was van plan om ca. 3 weken te gaan. Hoogseizoen, ik weet het. Maar ben nu nog gebonden aan schooltijden en jaarlijkse scoutingkamp dat de eerste week van de zomervakantie plaatsvindt.
Ben benieuwd naar jullie advies, alvast hartelijk dank in ieder geval!
Groetjes, Esther
Afhankelijk van de ticket prijzen overweeg ik om in de zomer 2012 weer naar de US te gaan.
Het plan is dit keer vliegen op New York en dan een "roadtrip" in het noordoosten maken, eventueel gecombineerd met vriendenbezoek.
Maar ik schrok me een hoedje van de prijzen van de tickets.

Vind geen tickets onder de € 700,=, waarbij dit ook nog tickets zijn met in mijn ogen onpraktische overstappen en lay-overs die erg lang zijn.
Moet ik mijn verwachtingen bijstellen, wachten op betere prijzen (wanneer komen die dan?) of, iemand tips??
De reistijd ligt ongeveer tussen 15 juli en 5 augustus, ik was van plan om ca. 3 weken te gaan. Hoogseizoen, ik weet het. Maar ben nu nog gebonden aan schooltijden en jaarlijkse scoutingkamp dat de eerste week van de zomervakantie plaatsvindt.
Groetjes, Esther
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Ik kan alleen maar aanbevelen om te prijzen in het oog te blijven houden .Zelf verwacht ik maar pas tegen december maar hoogstwaarschijnlijk zelfs januari gunstiger prijzen te zien .
Gr,
Gr,
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hi Essepes,
Ik ben bang dat juli - aug geen goedkopere tickets zal opleveren. Je ziet overal dat de prijs per 17/25 juni enorm de lucht ingaan. Soms kun je op vliegwinkel wel vragen naar andere tijden (mogelijkheden) op eenzelfde vlucht. Want zo hebben wij onze combi gemaakt. Omdat wij voor 25 juni heen gaan is ons tickte goedkoper (vanaf Brussel dan). Maar juli is gewoon duur! En schijnbaar is het in 2012 duurder dan dit jaar.
Succes
Ik ben bang dat juli - aug geen goedkopere tickets zal opleveren. Je ziet overal dat de prijs per 17/25 juni enorm de lucht ingaan. Soms kun je op vliegwinkel wel vragen naar andere tijden (mogelijkheden) op eenzelfde vlucht. Want zo hebben wij onze combi gemaakt. Omdat wij voor 25 juni heen gaan is ons tickte goedkoper (vanaf Brussel dan). Maar juli is gewoon duur! En schijnbaar is het in 2012 duurder dan dit jaar.
Succes
- Knabbeltje
- Amerikakenner
De prijzen voor juli zijn nu nog maar pas beschikbaar en vroegboeken is niet iets wat nog voordeel opleverd .
Om nu al te speken dat tickets voor juli 2012 duurder gaan zijn ,is koffiedik kijken .
Voor sommige bestemmingen vind je niet eens de beste reistijden terug ,daarvoor moet je nog even geduld tonen .
Kijken en zoals sommige toch een goeie prijs tegenkomen ,meteen boeken . Maar het is niet dat men moet wanhopen want er is tijd genoeg om nog leukere aanbiedingen te krijgen .
Voor december tickets komen nu pas leuke prijzen beschikbaar ,ondanks dat die al een hele tijd aangeboden worden aan soms waanzinnige prijzen .
Gr,
Om nu al te speken dat tickets voor juli 2012 duurder gaan zijn ,is koffiedik kijken .
Voor sommige bestemmingen vind je niet eens de beste reistijden terug ,daarvoor moet je nog even geduld tonen .
Kijken en zoals sommige toch een goeie prijs tegenkomen ,meteen boeken . Maar het is niet dat men moet wanhopen want er is tijd genoeg om nog leukere aanbiedingen te krijgen .
Voor december tickets komen nu pas leuke prijzen beschikbaar ,ondanks dat die al een hele tijd aangeboden worden aan soms waanzinnige prijzen .
Gr,
Nu tickets gevonden voor €885 DUS - NY (20 juli 2012) en terug SFO - DUS (17 aug). En nog een enkeltje voor €187 om van New York naar San Francisco te komen. Goede deal of niet? Geen overstap trouwens, allemaal directe vluchten.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
€ 762,- AMS-Denver met Icelandair 14 juli-5 augustus . Lijkt mij een goede deal. Het blijft koffiedik kijken, maar verwachten jullie lagere prijzen via connections rond de kerst?
- Knabbeltje
- Amerikakenner
Neen ,dat lijkt me een hele mooie prijs !
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik heb dit jaar voor een vriendin een ticket geboekt bij KLM.nl naar New York voor € 504 met vertrek vanaf Brussel non-stop met Delta.Essepes schreef:Hallo,
Maar ik schrok me een hoedje van de prijzen van de tickets.![]()
Groetjes, Esther
Geboekt begin juli vertrek 1 augustus, als je niets hoeft te plannen en gewoon kunt wachten met boeken zijn er zelfs midden hoogseizoen wel mogelijkheden om een gunstig geprijsd ticket te boeken.
Dank jullie voor de reacties. Harry, ik had jouw prijs inderdaad ook gelezen in een ander topic en dat vind ik een zeer acceptabel bedrag.
Weet niet of ik het aan durf om het ticket zo laat pas te boeken, daar word ik onrustig van - zeker als ik ook moet besluiten of we überhaupt gaan en als ik een route ga uitstippelen inclusief hotels en huurauto.
Maar dat kan volgens mij ook best nog wel in januari - ben nu misschien ook nog wel erg vroeg met rondkijken.
Ik zal in ieder geval de sites in de gaten houden en toehappen als de prijs in mijn ogen acceptabel is.
Het is alleen lastig met het grote aanbod van sites op internet om niet neurotisch te worden (zegt iets over mij
) ...ik blijf meelezen hier!
Groet, Esther
Weet niet of ik het aan durf om het ticket zo laat pas te boeken, daar word ik onrustig van - zeker als ik ook moet besluiten of we überhaupt gaan en als ik een route ga uitstippelen inclusief hotels en huurauto.
Maar dat kan volgens mij ook best nog wel in januari - ben nu misschien ook nog wel erg vroeg met rondkijken.
Ik zal in ieder geval de sites in de gaten houden en toehappen als de prijs in mijn ogen acceptabel is.
Het is alleen lastig met het grote aanbod van sites op internet om niet neurotisch te worden (zegt iets over mij

Groet, Esther
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ik heb dit jaar 5 dagen voor we vertrokken geboekt, 650 euro retour A'dam-Las Vegas, vertrek 27 juni tot 17 juli. Ik twijfelde een paar dagen dus had nog iets goedkoper gekunt, ook bijv. 611 euro een mooie vlucht naar Denver, heen overstap in Dusseldorf, terug rechtsreeks naar A'dam. Ik kijk nu alvast voor volgend jaar maar ben ook geschrokken van de prijzen, ruim 1000 euro voor dezelfde vlucht. Ik wacht nog wel even, hotels hoef je niet vast te leggen, de reis kan je vast plannen.
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Eergisteren geboekt (eigelijk een dag te laat voor de Connections vroegboekacties):
Bsl Centraal Station - Schiphol -Miami, 14 tem 31 mei
980 euro (2pers., annulatieverzekering + dossierkosten)
via cheaptickets.be
Nu hopen dat er met de november USA-deals niets goedkopers komt, maar ach, gaan doen we sowieso!!
Bsl Centraal Station - Schiphol -Miami, 14 tem 31 mei
980 euro (2pers., annulatieverzekering + dossierkosten)
via cheaptickets.be
Nu hopen dat er met de november USA-deals niets goedkopers komt, maar ach, gaan doen we sowieso!!
Heb inmiddels toch al geboekt, rechtstreeks bij Icelandair. We vliegen nu op 15 juli naar Washington DC vanuit Amsterdam via Reykjavik.
Prijs was € 516,- per persoon. Terugreis is op 6 augustus, weer via Reykjavik. Vond het een mooie deal voor het hoogseizoen en ik heb ook weer (even) rust voordat ik aan het reisschema begin...
Bij Icelandair kon je overigens heel goed zien wanneer het goedkoper was om te vliegen omdat ze de prijzen laten zien van minimaal een hele week in die periode. Dus ik heb wat data aangepast en zo deze (in mijn ogen) gunstige prijs verkregen.
Groet, Esther
Prijs was € 516,- per persoon. Terugreis is op 6 augustus, weer via Reykjavik. Vond het een mooie deal voor het hoogseizoen en ik heb ook weer (even) rust voordat ik aan het reisschema begin...
Bij Icelandair kon je overigens heel goed zien wanneer het goedkoper was om te vliegen omdat ze de prijzen laten zien van minimaal een hele week in die periode. Dus ik heb wat data aangepast en zo deze (in mijn ogen) gunstige prijs verkregen.
Groet, Esther
Gewoon niet meer kijken dan, je hebt nu een leuke prijs en gaat lekker naar AmerikaFreya* schreef:Nu hopen dat er met de november USA-deals niets goedkopers komt, maar ach, gaan doen we sowieso!!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2890 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties