Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikaanse Tv-series

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Clint
Amerika-expert

Re: Amerikaanse Tv-series

Bericht door Clint »

Jasmino schreef: Ik vraag me trouwens af waarom ze van White Collar en Royal Pains een aantal afleveringen in de zomer uitzenden, en daarna weer een hele tijd stoppen. Weet iemand waarom dat wordt onderbroken?
USA, het netwerk waar deze series worden uitgezonden, vindt dat het beste uitzendschema voor die series ;) Maar even serieus. De kunnen niet alle bestelde afleveringen in het zomerseizoen kwijt. In de fall beginnen de series die enigszins kunnen concurreren met de 'network shows', dus bewaren ze de resterende afleveringen voor de eerst volgende 'rustigere' periode. In het geval van White Collar is dat januari meestal.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Amerikanist
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Amerikanist »

Ik ben een grote fan van verschillende Amerikaanse series. Helaas heb ik er tegenwoordig niet meer zoveel tijd voor, maar ik probeer momenteel Breaking bad en The Sons of Anarchy bij te houden. En de meeste populaire (geanimeerde) komedies.

Bij mijn all-time favorites zijn:
X-Files
Lost
Rescue Me
The West Wing
ER
The Shield
24
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Vannacht tot diep in de nacht, Game of Thrones afgekeken. Ik ben groot liefhebber van dit genre! Geweldige serie!!
Kan niet wachten tot seizoen 2 komt...
Sandy
basboshuizen
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door basboshuizen »

Een nieuw seizoen is begonnen!
Naast nieuwe afleveringen van Big Bang Theory, How I Met Your Mother, Community, Two and a Half Men zijn er ook twee nieuwe series in dit genre: 2 Broke Girls en Whitney, waarvan de eerste zeker de moeite waard is om te bekijken als de eerdere series je aanspreken.
http://visitingmissouri.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

The Amazing Race is weer begonnen! Zitten een aantal leuke teams tussen deze keer!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Net terug van vakantie en ik zie dat er weer een hoop leuks begonnen is. Heb er weer zin in!
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Clint schreef:The Amazing Race is weer begonnen! Zitten een aantal leuke teams tussen deze keer!
Kijk daar zo naar uit! Zijn nu op vakantie en konden de eerste aflevering niet zien, maar begrijp dat er een team van Survivor in zit?
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Ja, de Amazing Race is weer helemaal leuk! Ik zat er weer meteen helemaal in. Verder vorige week naar "Revenge" gekeken, daar was veel om te doen in de VS, of in ieder geval veel interviews en promo's en ik moet zeggen dat het me niets tegenviel. En gisteravond dan de langverwachte eerste aflevering van "Pan Am" gezien. Maar wat een teleurstelling! Zo traag. Aangezien mijn halve vriendenkring voor de airlines werkt was ik bepaald niet de enige die gekeken heeft. En als ik de reacties op FB mag geloven, waren er meer die het niet de moeite waard vonden.
"Keep Georgia On Your Mind"
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Staceybeesie schreef: maar begrijp dat er een team van Survivor in zit?
Jup :) Ethan en Jenna, de winnaars van resp. Survivor: Africa en Survivor: The Amazon
Bandido schreef:En gisteravond dan de langverwachte eerste aflevering van "Pan Am" gezien. Maar wat een teleurstelling! Zo traag. Aangezien mijn halve vriendenkring voor de airlines werkt was ik bepaald niet de enige die gekeken heeft. En als ik de reacties op FB mag geloven, waren er meer die het niet de moeite waard vonden.
Ik was er al bang voor. Zowel ABC en NBC proberen het nu met hun eigen 'Sixties Drama' (Pan Am en the Playboy Club), omdat Mad Men zo'n succes is. Totaal niet mijn ding vrees ik. Maar goed, er moeten altijd wat series floppen, want anders kunnen we geen leuke mid-season replacements krijgen ;)
Clint's Thoughts
AnnInBC
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door AnnInBC »

Clint schreef:The Amazing Race is weer begonnen! Zitten een aantal leuke teams tussen deze keer!
Ja, dat vind ik ook altijd een super show om te volgen! Ik zal online moeten kijken of ik de eerste aflevering kan vinden, ik moest gisteren werken! :cry: Ik zal het volgende zondag zeker weer kijken.

Verder volgen wij eigenlijk maar weinig series, geen tijd...hihihi. The X-Files is 1 van mijn favoriete series ooit, als er zoiets weer op TV zou komen dan zou ik zeker kijken. :wink:
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Wellicht dat de Fringe of Supernatural dan wel wat vind. Gaan beiden iets verder in het genre dan X-files denk ik, maar zeker series om aan te raden!
Clint's Thoughts
AnnInBC
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door AnnInBC »

Clint schreef:Wellicht dat de Fringe of Supernatural dan wel wat vind. Gaan beiden iets verder in het genre dan X-files denk ik, maar zeker series om aan te raden!
Dank je voor de tips! Supernatural al een paar keer gezien en dat bevalt me wel, maar ik vergeet altijd te kijken :roll: Voor die serie is er bij ons in de buurt al regelmatige gefilmd. En Fringe heb ik nog niet gezien.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Fringe wordt sinds seizoen 2 ook opgenomen in Vancouver :)
Clint's Thoughts
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Bandido schreef:Ja, de Amazing Race is weer helemaal leuk! Ik zat er weer meteen helemaal in.
Ja, een erg leuke aflevering en Petra, inderdaad een team van Survivor.
En gisteravond dan de langverwachte eerste aflevering van "Pan Am" gezien. Maar wat een teleurstelling! Zo traag. Aangezien mijn halve vriendenkring voor de airlines werkt was ik bepaald niet de enige die gekeken heeft. En als ik de reacties op FB mag geloven, waren er meer die het niet de moeite waard vonden.
Blij dit te lezen, want dat vond ik dus ook, maar Rick niet. Bovendien vond ik het verhaal moeilijk te volgen (maar dat kan ook aan mijn moeheid hebben gelegen). Ik hoop, dat het boeiender wordt. Pan Am is de luchtvaartmaatschappij waarmee ik eerste klas naar Nederland mocht vliegen als reisagente, dus ik zag erg naar deze serie uit.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
donut

Bericht door donut »

Bandido schreef:Ja, de Amazing Race is weer helemaal leuk! Ik zat er weer meteen helemaal in. Verder vorige week naar "Revenge" gekeken, daar was veel om te doen in de VS, of in ieder geval veel interviews en promo's en ik moet zeggen dat het me niets tegenviel. En gisteravond dan de langverwachte eerste aflevering van "Pan Am" gezien. Maar wat een teleurstelling! Zo traag. Aangezien mijn halve vriendenkring voor de airlines werkt was ik bepaald niet de enige die gekeken heeft. En als ik de reacties op FB mag geloven, waren er meer die het niet de moeite waard vonden.
Hmm ik hoop toch dat ik het leuk ga vinden, Pan Am. Ik heb een weakness for alles avation. Vanavond on demand kijken. Ook wil ik the Gifted Man gaan 'proberen'. Iemand die gezien? De nieuwe Boardwalk moet ik ook nog kijken, hopelijk een goede kick off van het 2e seizoen!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoe vonden jullie trouwens Ashton in Two and a Half Men? Ik vond het een leuke aflevering, it has potential, zoals we hier zeggen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Absoluut. Ik was al voordat dat hele gedoe met Sheen begon, Charlie moe in TahM. Vers bloed is zeer welkom. Al had ik ook wat gezien in het originele plan om Hugh Grant de rol te geven.

@ Donut: Gifted Man lijkt me niets eigenlijk. Dan wacht ik liever op de mid-season show 'Awake' die mij hier een beetje aan doet denken.

Ik vond de premiere van 2 Broke Girls ook grappig, vandaag is aflevering 2 aan de beurt. En vandaag starten Terra Nova (FOX) en Hart of Dixie (CW).
Clint's Thoughts
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Petra/VS schreef:Hoe vonden jullie trouwens Ashton in Two and a Half Men?
Ik vind het een ontzettende goede vervanging. Soms is het niet zo'n goede chemie als een acteur wordt vervangen, maar hier klopte het gewoon. En Ashton heeft een leuke uitstraling vind ik, en met Charlie Sheen had ik persoonlijk toch al nooit zoveel.
Clint schreef:Ik vond de premiere van 2 Broke Girls ook grappig, vandaag is aflevering 2 aan de beurt.
Dat is voor mij tot nu toe DE verrassing van dit seizoen, onverwacht heel erg komisch!
"Keep Georgia On Your Mind"
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Petra/VS schreef:Hoe vonden jullie trouwens Ashton in Two and a Half Men? Ik vond het een leuke aflevering, it has potential, zoals we hier zeggen.
Ben erg benieuwd ... ik ben groot liefhebber van two and a half men, en ik vroeg me af hoe dat moest zonder Charlie Sheen... Voor mij hoort hij er toch bij.. net zoals Angus T. Jones onmisbaar zou zijn. Ik zag gisteravond overigens nog de 'Roast of Charlie Sheen' waar veel de draak werd gestoken met zijn vertrek bij deze serie.
Sandy
Lanni
Amerikafan

Bericht door Lanni »

Alsof ik naar 2,5 man aan het kijken ben met Kelso, nogal apart. De eerste 2 afleveringen waren nog niet echt denderend.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer