Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NBA wedstrijd meemaken
- coralie1976
- Amerika-ontdekker
Re: NBA wedstrijd meemaken
Ik heb ook eens op de NBA-site gekeken en als wij in NY zijn, zijn er 3 pre-seasongames.
Op maandag en woensdag spelen de KNicks thuis in Madison Suqare Garden en op woensdag spelen de New Jersey Nets thuis in Brooklyn.
Ik neem aan, dat ik daar nog geen kaartjes voor kan kopen, omdat de CAO-onderhandelingen nog lopen? In het schedule is nl niks door te klikken.
iemand enig idee hoe duur zulke kaartjes zouden zijn (niet helemaal in de bleachers, gaat meer om het meemaken van de sfeer). Zijn preseasonkaartjes goedkoper (oefenwedstrijden?)
Op maandag en woensdag spelen de KNicks thuis in Madison Suqare Garden en op woensdag spelen de New Jersey Nets thuis in Brooklyn.
Ik neem aan, dat ik daar nog geen kaartjes voor kan kopen, omdat de CAO-onderhandelingen nog lopen? In het schedule is nl niks door te klikken.
iemand enig idee hoe duur zulke kaartjes zouden zijn (niet helemaal in de bleachers, gaat meer om het meemaken van de sfeer). Zijn preseasonkaartjes goedkoper (oefenwedstrijden?)
Preseason kaartjes zijn inderdaad goedkoper dan regular season kaartjes. En ook makkelijker te verkrijgen.
Maar nogmaals: het is de vraag of ze nog doorgaan!
Maar nogmaals: het is de vraag of ze nog doorgaan!
- Nici
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Er is nog geen doorbraak
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
Als er de komende week tot 10 dagen geen besluit valt, zal de start van het NBA-seizoen sowieso vertragen en niets wijst erop dat partijen elkaar op korte termijn zullen vinden 

nog niet panikeren zou ik zeggen. NFL lockout is ook net voor de ultieme deadline opgelost geraakt.
Volgens CBS sports zijn de owners nu ook intern aan het bekijken om een degelijke voorstel uit te werken.
Veel zal afhangen van de komende 2 weken. Indien er dan geen oplossing is dan zie ik alles vastzitten tot eind dit jaar....
ik ga zelf naar New York van 15 tot 22 december en ik zou 3 wedstrijden van de Knicks kunnen zien.
ik hoop natuurlijk dat de lockout snel over is dat ik mijn tickets kan kopen
Volgens CBS sports zijn de owners nu ook intern aan het bekijken om een degelijke voorstel uit te werken.
Veel zal afhangen van de komende 2 weken. Indien er dan geen oplossing is dan zie ik alles vastzitten tot eind dit jaar....
ik ga zelf naar New York van 15 tot 22 december en ik zou 3 wedstrijden van de Knicks kunnen zien.
ik hoop natuurlijk dat de lockout snel over is dat ik mijn tickets kan kopen

Training camp is uitgesteld en preseason games tot en met 15 oktober zijn sowieso al afgelast...
Er wordt gesproken over een seizoen van 60 wedstrijden in plaats van 82 dit jaar.
Als redelijke kenner op dit gebied verwacht ik in 2011 helaas geen NBA wedstrijden.
Er wordt gesproken over een seizoen van 60 wedstrijden in plaats van 82 dit jaar.
Als redelijke kenner op dit gebied verwacht ik in 2011 helaas geen NBA wedstrijden.
25 juni t 16 juli --> trip Oostkust!!
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Hmmz
dat is wel heel zonde zeg.
Gedoe allemaal.
Heb toch al weinig geluk met sport dit keer
wij zijn van 19 tot en met 23 oktober in NYC en de enige sportwedstrijd die ik kon vinden was een bokswedstrijd in de MSG.
Beide ijshockey teams spelen uit en NBA ston ook nog niet in de planning (zie nu waarom).
Helaas kan ik ook geen Giants wedstrijd vinden in die tijd en ik weet ook niet of effe op en neer naar new jersey zo handig is.
Oh well
maybe next year
dat is wel heel zonde zeg.
Gedoe allemaal.
Heb toch al weinig geluk met sport dit keer

wij zijn van 19 tot en met 23 oktober in NYC en de enige sportwedstrijd die ik kon vinden was een bokswedstrijd in de MSG.
Beide ijshockey teams spelen uit en NBA ston ook nog niet in de planning (zie nu waarom).
Helaas kan ik ook geen Giants wedstrijd vinden in die tijd en ik weet ook niet of effe op en neer naar new jersey zo handig is.
Oh well
maybe next year

Je kan toch op 21 oktober naar New Jersey Devils-San Jose Sharks in de NHL gaan? Is per OV heel goed te doen vanuit New York. Vanuit Penn station 20 minuten per trein en daarna 10 minuten lopen.
ze hebben nog tot 14 oktober vooraleer er effectie competitiewedstrijden zullen afgelast worden.
sommige preaseason games zijn idd afgelast maar dat is nog niet zo erg.
morgen en woensdag zitten ze allemaal terug samen in new york om te onderhandelen.
de verhalen op http://www.cbssports.com/nba zijn veel positiever dan maand geleden. Dan zat het inderdaad muurvast maar NBA is stilaan uit een diep dal gekropen en ze kunnen zich geen lockout veroorloven.
de sport is sinds vorig jaar terug aan populariteit aan het winnen en een lockout zou dit terug doen kelderen.
geloof me het zal niet zo erg zijn als in 1999 waar men maar 58 ipv 82 wedstijden heeft gespeeld.
sommige preaseason games zijn idd afgelast maar dat is nog niet zo erg.
morgen en woensdag zitten ze allemaal terug samen in new york om te onderhandelen.
de verhalen op http://www.cbssports.com/nba zijn veel positiever dan maand geleden. Dan zat het inderdaad muurvast maar NBA is stilaan uit een diep dal gekropen en ze kunnen zich geen lockout veroorloven.
de sport is sinds vorig jaar terug aan populariteit aan het winnen en een lockout zou dit terug doen kelderen.
geloof me het zal niet zo erg zijn als in 1999 waar men maar 58 ipv 82 wedstijden heeft gespeeld.
Ik ben bang dat ik de Lakers wedstrijd (begin November) zal moeten missen!
Gelukkig krijg ik wel mijn geld terug maar het is hoe dan ook erg sonde om het te moeten missen!
Ik hoop nog op een klein wonder

Ik hoop nog op een klein wonder

6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
De Nets zullen trouwens pas vanaf het 2012-2013 seizoen in Brooklyn spelen... 2011-2012 zijn de wedstrijden nog gewoon in Prudential Center in Newark.coralie1976 schreef:Ik heb ook eens op de NBA-site gekeken en als wij in NY zijn, zijn er 3 pre-seasongames.
25 juni t 16 juli --> trip Oostkust!!
- Thierry73
- Amerikakenner
Ik zit er aan te twijfelen.mtl schreef:Je kan toch op 21 oktober naar New Jersey Devils-San Jose Sharks in de NHL gaan? Is per OV heel goed te doen vanuit New York. Vanuit Penn station 20 minuten per trein en daarna 10 minuten lopen.

Had eigenlijk al gehoopt op iets in het MSG
lekker makkelijk natuurlijk.
enig idee wat de kosten zijn voor de trein naar New Jersey (en terug)?
New Jersey Devils spelen in het Prudential Center, daar kun je "gewoon" met de PATH heen.
Wij zijn vorig jaar naar een concert geweest daar (waar ze overigens nog slechter geluid hebben dan in de Arena, maar dat terzijde) en hebben toen de rode lijn vanaf het WTC genomen. De kosten zijn 1,75 per persoon per enkele reis. Je kunt hiervoor gewoon je tegoed op je Metro Card gebruiken (behalve als je zo'n pas voor een aantal dagen hebt).
Erg goedkoop dus en vanaf het station maar een klein stukje lopen
Wij zijn vorig jaar naar een concert geweest daar (waar ze overigens nog slechter geluid hebben dan in de Arena, maar dat terzijde) en hebben toen de rode lijn vanaf het WTC genomen. De kosten zijn 1,75 per persoon per enkele reis. Je kunt hiervoor gewoon je tegoed op je Metro Card gebruiken (behalve als je zo'n pas voor een aantal dagen hebt).
Erg goedkoop dus en vanaf het station maar een klein stukje lopen

- Thierry73
- Amerikakenner
Klinkt interessant 
Ben eigenlijk van plan om weekkaarten voor de metro te kopen.
dan heb ik dus nog losse kaartjes nodig voor deze trein?

Ben eigenlijk van plan om weekkaarten voor de metro te kopen.
dan heb ik dus nog losse kaartjes nodig voor deze trein?
Ja, die werken daar niet op (we hebben het wel geprobeerd omdat we begrepen hadden dat het wel kon). Kost je dus nog 3.5 pp extra.
Ik ga 12-18 mei naar NY en het KAN zijn dat de Knicks dan moeten spelen (mits ze doorgaan bla bla).
Heeft enig idee hoeveel het kost, zo'n ticket voor de playoffs?
Heeft enig idee hoeveel het kost, zo'n ticket voor de playoffs?
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
Bij Stubhub v.a. $ 198,- maar let op; de exacte datums zijn nog niet bekend
Eerst kijk je op de Knicks website naar tickets. Dan zie je dat er nog geen enkele info is over playoff-tickets aangezien de Knicks nog niet zeker zijn van playoffs. Veel websites die wel tickets aanbieden zijn onofficieel en niet echt betrouwbaar. En verkopen kaarten ver boven face-value. Echter kan het zijn dat je afhankelijk bent van deze ticketaanbieders aangezien Knicks kaarten zeer schaars zijn. Stubhub kan een uitkomst zijn maar verwacht daar ook gepeperde prijzen. Maar eerst zien of de Knicks de playoffs halen en zoja, wanneer ze dan spelen.
Koop inderdaad alleen tickets via de Knicks, Ticketmaster of Stubhub! Via alle andere kanalen heb je een grote / grotere kans om ten eerste belazerd te worden en je zult een stuk meer moeten betalen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2137 Weergaves
-
Laatste bericht door Jazzkat
-
- 10 Reacties