Oops lettertje in klavier blijven steken, lol, en wat die koffie betreft Rob, bedankt voor de uitnodiging, kan je ons in ieder geval vertellen over jullie reizen.
Rikky schreef:Oops lettertje in klavier blijven steken, lol, en wat die koffie betreft Rob, bedankt voor de uitnodiging, kan je ons in ieder geval vertellen over jullie reizen.
Goede vakantie toegewenst in ieder geval!
Erik
Dan is alleen een kopje koffie drinken niet genoeg denk ik
Rob
ik neem aan dat jullie in België je geld ook niet voor niets uitgeven.
Ander mail ik je wel even mijn bankrekening nummer. Kan ik zo mijn borg probleem oplossen
Ik heb zo het idee dat heel dat internationaal rijbewijs een ontzettende !@!@# is. In ieder folder staat dat je hem moet hebben maar wanneer je dan op reis gaat heb je het ding zelden tot nooit nodig en doen ze ook niet echt moeilijk.
Ach de ANwb is er in ieder geval goed mee dus dat is tenminste iets.
Globetrotter schreef:Ik heb zo het idee dat heel dat internationaal rijbewijs een ontzettende !@!@# is. In ieder folder staat dat je hem moet hebben maar wanneer je dan op reis gaat heb je het ding zelden tot nooit nodig en doen ze ook niet echt moeilijk.
Ach de ANwb is er in ieder geval goed mee dus dat is tenminste iets.
Snel klaar mee: NIET DOEN
Eric
kijk ook eens op mijn weblog: http://engers.web-log.nl
Sommige credit cards ("platinum" cards, etc.) hebben een automatische aanvullende verzekering zodat je die zelf niet hoeft af te sluiten voor je huurauto.
Het laatste wat je wilt doen is een cash borgsom aan een autoverhuurbedrijf geven. Mocht er iets gebeuren is het veel moeilijker om je cash terug te krijgen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.