Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Het is bijna zover:)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Het is bijna zover:)
Eindelijk is het bijna zover:) Dinsdag vertrekken we naar Vegas, en de zaterdag erna gaan we naar Oahu:) Wat hebben we er zin in:)
Net de laatste stoelen vastgeleged voor de terug vlucht, daarw aren we laat mee, omdat we dachten dat dat niet kon.
Wel dus.
Op de terugvlucht van honloulou, naar San Fransico, zitten we helaas niet bij elkaar:( De rest van de vluchten wel.
groetjes Sylvia
Net de laatste stoelen vastgeleged voor de terug vlucht, daarw aren we laat mee, omdat we dachten dat dat niet kon.
Wel dus.
Op de terugvlucht van honloulou, naar San Fransico, zitten we helaas niet bij elkaar:( De rest van de vluchten wel.
groetjes Sylvia
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Het is bijna zover:)
Veel plezier!!!
Veel plezier!
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
-
- Amerikafan
Dankjullie wel, ben nu een beetje de spullen aan het pakken, nouwja weinig kleding die koop ik wel in hawaii in een outlet (of Vegas), maar wat een opladers en snoertjes heb je toch nodig!
Eigenlijk heb ik nog een winterjas nodig maar daar zal ik niet voor slagen denk ik
groetjes sylvia
Eigenlijk heb ik nog een winterjas nodig maar daar zal ik niet voor slagen denk ik

groetjes sylvia
Gaan jullie alleen naar Oahu of ook naar een ander eiland?
-
- Amerikafan
Nee, we gaan alleen naar Ohau:)
Heel veel plezier en geniet ervan! geloof mij, deze reis gaat je lang bijblijven 

Goede reis morgen!
-
- Amerikafan
Gisteren angekomen in Las Vegas, wat leuk hier!!!
Beetje Madhouse, maar echt leuk!!
Alleen ik dacht dat LV in een woestijn lag en lekker warm was, maar het is hier 18 graden en regen.....
Nahja, lol hebben we toch, en dan maar hopen op mooi weer in Hawaii:)
Groetjes sylvia
Beetje Madhouse, maar echt leuk!!
Alleen ik dacht dat LV in een woestijn lag en lekker warm was, maar het is hier 18 graden en regen.....
Nahja, lol hebben we toch, en dan maar hopen op mooi weer in Hawaii:)
Groetjes sylvia
Oh dat is jammer van het weer,ben benieuwd hoe het dan is als wij er zijn(nog 3,5 week...)
-
- Amerika-newbie
- Contacteer:
Op Oahu is het vast en zeker warmer.... hoewel misschien niet altijd droog.
Geniet ervan as zaterdag, ik zou ZO terug willen!
Geniet ervan as zaterdag, ik zou ZO terug willen!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Superleuk, heel veel plezier!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben zo benieuwd hoe het daar is!
Over exact 3 weken zitten wij om deze tijd in het vliegtuig richting Chicago waar we overstappen naar Las Vegas en daarna Oahu en Maui.
Over exact 3 weken zitten wij om deze tijd in het vliegtuig richting Chicago waar we overstappen naar Las Vegas en daarna Oahu en Maui.
-
- Amerikafan
Aloha!!
We zijn inmiddels een dag in Honolulu, echt geweldig hier.
Vandaag gaan we naar Pearl harbour, nooit gedacht dat ik daar nog eens zou komen!
Hotel is mooi, we hebben een prachtige kamer aan de voorkant.
Aqua Palms.
Groetjes Sylvia
We zijn inmiddels een dag in Honolulu, echt geweldig hier.
Vandaag gaan we naar Pearl harbour, nooit gedacht dat ik daar nog eens zou komen!
Hotel is mooi, we hebben een prachtige kamer aan de voorkant.
Aqua Palms.
Groetjes Sylvia
Oh dat hotel zitten wij dan ook in!Is het nog steeds zo'n herrie met wegwerkzaamheden daar?Tenminste als ik tripadvisor moet geloven maken ze behoorlijk wat kabaal...
Hmmz...nou krijg ik heimwee naar Hawaii!Syllvia schreef: Hotel is mooi, we hebben een prachtige kamer aan de voorkant.
Aqua Palms.

September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
Fijn om te horen dat het zo goed bevalt! Heb je nu beter weer dan in Vegas? 
Ik hoop dat je bij terugkomst tijd hebt om wat foto's te laten zien en over de hoogtepunten te vertellen.

Ik hoop dat je bij terugkomst tijd hebt om wat foto's te laten zien en over de hoogtepunten te vertellen.
-
- Amerikafan
We zijn inmiddels terug. Vanmorgen op Zaventem geland, dus nog wat dizzy:)
De reis is erg leuk geweest, wel wat kort, 2 weken in totaal.
We hadden geboekt bij exitreizen en alles was goed geregeld, normaal boeken we alles zelf, maar deze reis was 1350,= in totaal en daarvoor kon ik niet eens tickets vinden.
Hotel Tropicana in Las Vegas is erg goed bevallen! Echt een mooie kamer, erg groot met 2 queenbedden. De locatie is erg leuk.
Wij vinden Vegas zowiezo erg leuk:)
Op hawaii hadden we hotel aqua palms we hadden een kamer aan de voorkant, erg mooi.
Bij aankomst kregen we een kamer aan de achterkant, dat maakt ons niet zo veel uit, alleen was er maar 1 queen bed, en verwend als we zijn hebben we er liever 2 of 1 kingbed.
Dus gevraagd of er een andere kamer was, we wilden dan ook welw at bij betalen, maar we kregen (gratis) een kingbed kamer.
En daar hadden we erg veel geluk mee, want de kamer lag aan de voorkant, erg gezellig en was veel groter.
Honolulu vinden we gezellig, wel de eerste macdonald in the usa gezien,waar je rijst bij je ontbijt kunt krijgen.
Hawaii verder prachtig!!
De reis terug waar ik nog al tegenopzag is erg mee gevallen:)
We hebben dan ook geen vertragingen o.i.d. gehad:)
groetjes Sylvia
De reis is erg leuk geweest, wel wat kort, 2 weken in totaal.
We hadden geboekt bij exitreizen en alles was goed geregeld, normaal boeken we alles zelf, maar deze reis was 1350,= in totaal en daarvoor kon ik niet eens tickets vinden.
Hotel Tropicana in Las Vegas is erg goed bevallen! Echt een mooie kamer, erg groot met 2 queenbedden. De locatie is erg leuk.
Wij vinden Vegas zowiezo erg leuk:)
Op hawaii hadden we hotel aqua palms we hadden een kamer aan de voorkant, erg mooi.
Bij aankomst kregen we een kamer aan de achterkant, dat maakt ons niet zo veel uit, alleen was er maar 1 queen bed, en verwend als we zijn hebben we er liever 2 of 1 kingbed.
Dus gevraagd of er een andere kamer was, we wilden dan ook welw at bij betalen, maar we kregen (gratis) een kingbed kamer.
En daar hadden we erg veel geluk mee, want de kamer lag aan de voorkant, erg gezellig en was veel groter.
Honolulu vinden we gezellig, wel de eerste macdonald in the usa gezien,waar je rijst bij je ontbijt kunt krijgen.
Hawaii verder prachtig!!
De reis terug waar ik nog al tegenopzag is erg mee gevallen:)
We hebben dan ook geen vertragingen o.i.d. gehad:)
groetjes Sylvia
Laatst gewijzigd door Syllvia op 19 okt 2011, 07:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 5739 Weergaves
-
Laatste bericht door *Sbo*