Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
rondreis CA
-
- Amerika-ontdekker
rondreis CA
Hallo iedereen,
Mijn vrouw en ik vertrekken volgende week (10 oktober) tot en met 31 oktober naar Californië. Daar gaan wij een rondreis doen via LA, San Fransisco, Lake Tahoe, ... , Las Vegas, Grand & Bryce Canyon, San Diego, LA.
Desondanks de hoeveelheid informatie die beschikbaar is in een boek dat we gekocht hebben en op het internet zijn er nog steeds zaken waar wij niet aan denken.
Daarom willen wij dit topic gebruiken om onze laatste vragen te stellen en nog wat extra tips te vergaren.
Hieronder alvast een vraag:
Omdat bellen (enkel nodig voor problemen of motel te bellen om te horen of er plaats is) met ons huidig abonnement zeer duur is willen wij een pre-paid kaartje kopen.
Het zou ook altijd leuk zijn om een 3g verbinding te kunnen hebben voor mijn Iphone (tomtom traffic abonnement) maar is geen must.
Welke operator gebruik ik best?
Alvast bedankt!
Groetjes
Vincent
Mijn vrouw en ik vertrekken volgende week (10 oktober) tot en met 31 oktober naar Californië. Daar gaan wij een rondreis doen via LA, San Fransisco, Lake Tahoe, ... , Las Vegas, Grand & Bryce Canyon, San Diego, LA.
Desondanks de hoeveelheid informatie die beschikbaar is in een boek dat we gekocht hebben en op het internet zijn er nog steeds zaken waar wij niet aan denken.
Daarom willen wij dit topic gebruiken om onze laatste vragen te stellen en nog wat extra tips te vergaren.
Hieronder alvast een vraag:
Omdat bellen (enkel nodig voor problemen of motel te bellen om te horen of er plaats is) met ons huidig abonnement zeer duur is willen wij een pre-paid kaartje kopen.
Het zou ook altijd leuk zijn om een 3g verbinding te kunnen hebben voor mijn Iphone (tomtom traffic abonnement) maar is geen must.
Welke operator gebruik ik best?
Alvast bedankt!
Groetjes
Vincent
Re: rondreis CA
Neem een netbookje mee. Een gps hebben we nog geen moment gemist en een cell is eveneens vrij nutteloos. Netbook en skype.
Wij bellen steeds met Skype.
Wij nemen een netbook en een mobieltje met Wifi mee.
In alle hotels heb je toch gratis Wifi en alzo kan je spotgoedkoop bellen via Skype.
U hoeft dan wel voor 10 € beltijd te kopen via Skype.
Veel plezier ginder
Ria en Guido
http://blog.seniorennet.be/verenigdestaten2011/
http://blog.seniorennet.be/1948guido/
Wij nemen een netbook en een mobieltje met Wifi mee.
In alle hotels heb je toch gratis Wifi en alzo kan je spotgoedkoop bellen via Skype.
U hoeft dan wel voor 10 € beltijd te kopen via Skype.
Veel plezier ginder
Ria en Guido
http://blog.seniorennet.be/verenigdestaten2011/
http://blog.seniorennet.be/1948guido/
De meeste hotels hebben free wifi maar niet allemaal.
Wij hebben ook een netbook en smartphone mee. Erg handig.
Onderweg kom je genoeg macdonalds tegen.
Die hebben gratis WiFi.
Onderweg kom je genoeg macdonalds tegen.
Die hebben gratis WiFi.
Bij Starbucks ook
En bij de visitor centres van de nationale parken heb je ook free wifi.
veel plezier!
veel plezier!
-
- Amerika-ontdekker
Hartelijk bedankt voor de raad. We gaan dus voor de skype/smartphone oplossing...
Het is duidelijk dat het er ginder geen gebrek aan wifi zal zijn
heeft er eigenlijk als iemand ervaring in het vliegen naar de states met AirBerlin(rechtstreekse vlucht)?
groetjes
Vincent
Het is duidelijk dat het er ginder geen gebrek aan wifi zal zijn

heeft er eigenlijk als iemand ervaring in het vliegen naar de states met AirBerlin(rechtstreekse vlucht)?
groetjes
Vincent
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 118 Reacties
- 18434 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al