Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AA meeting 2012: vragen en opmerkingen
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: AA meeting 2012: vragen en opmerkingen
Om een specifieker antwoord te geven :
Vorig jaar was de prijs van american roadhouse gestegen. Wij hebben de prijs toen op 40 euro gehouden, slechts 50 cent meer dan het jaar ervoor. Terwijl de verhoging van AR meer was. Uiteindelijk hadden we dus minder budget.
Een kostenpost die jullie niet hadden was de huur van de beamer. Rob heeft die meegebracht op de meeting twee jaar geleden.
Allemaal vrouwen zijnde en niet de meest technisch/IT aangelegde mensen hebben we besloten de beamer van AR te huren. Anders moesten wij de beamer van AR eerst demonteren en dan de beamer van Rob er inzetten. Wij hadden ook gelezen in het verslag van het jaar ervoor dat er wel wat werk mee was. Dit kostte 75 euro welke twee jaar geleden niet moest betaald worden.
De prijsstijging van AR en de huur van de beamer maakten dat het budget op was.
Alle reisonkosten, drank, eten, printervulling voor de badges, papieren, telefoontjes naar sponsors ed hebben we zelf betaald. Er is geen enkele euro naar de OT leden gegaan.
Ook dit jaar betalen de OT leden alles zelf.
Vorig jaar was de prijs van american roadhouse gestegen. Wij hebben de prijs toen op 40 euro gehouden, slechts 50 cent meer dan het jaar ervoor. Terwijl de verhoging van AR meer was. Uiteindelijk hadden we dus minder budget.
Een kostenpost die jullie niet hadden was de huur van de beamer. Rob heeft die meegebracht op de meeting twee jaar geleden.
Allemaal vrouwen zijnde en niet de meest technisch/IT aangelegde mensen hebben we besloten de beamer van AR te huren. Anders moesten wij de beamer van AR eerst demonteren en dan de beamer van Rob er inzetten. Wij hadden ook gelezen in het verslag van het jaar ervoor dat er wel wat werk mee was. Dit kostte 75 euro welke twee jaar geleden niet moest betaald worden.
De prijsstijging van AR en de huur van de beamer maakten dat het budget op was.
Alle reisonkosten, drank, eten, printervulling voor de badges, papieren, telefoontjes naar sponsors ed hebben we zelf betaald. Er is geen enkele euro naar de OT leden gegaan.
Ook dit jaar betalen de OT leden alles zelf.
Groetjes,
Carine
Carine
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bedankt voor de toelichting, Carine! Ik vind het nogal wat dat die onkosten allemaal door het team zelf betaald worden worden, eerlijk gezegd vind ik dat die best mogen worden doorberekend in de kosten van de meeting!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jasmino, dat vind ik ook. Maar toch hoor je denk ik elk jaar wel de opmerking dat het duur is, zo'n AA avond. En ik vind dat dus super van de OT leden dat zij een die kosten dus zelf dragen! Al vind ik dat eigenlijk ook heel spijtig, want omwille van die reden kan je dus ook mensen hebben die wel in het OT willen zitten, maar die die kosten niet zelf kunnen dragen. Maar als je dan 5 euro meer vraagt, dan zal ook daar weer reactie op komen... Dus wat moet je?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik vind het een prima prijs. Ik kan inderdaad verzekeren dat er vorig jaar niets naar het OT is gegaan, en dat we toen de afweging hebben gemaakt om de kosten zo laag mogelijk te houden, maar dus een beperkter budget hadden. Dit jaar zal het OT ook wel een goede keuze gemaakt hebben, daar ga ik althans wel vanuit.
Alles wordt duurder, dus de AA meeting ook
Weerhoudt me er niet van om een leuke middag+avond te hebben!
OT: Heel veel plezier met het verder organiseren! Leuk dat het ook weer in het ARH is, die locatie is top! Ik ga zeker blijven overnachten! (en ik neem m'n vriendje mee whiiiiehooooo)
Alles wordt duurder, dus de AA meeting ook

OT: Heel veel plezier met het verder organiseren! Leuk dat het ook weer in het ARH is, die locatie is top! Ik ga zeker blijven overnachten! (en ik neem m'n vriendje mee whiiiiehooooo)
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Vriendje Sophie? Heb ik ergens wat gemist?? Vertel!!
Ik zet het vast in de agenda, denk nog even na of ik kom aangezien ik alleen moet komen en zit met wedstrijdplanning. Ik slaap er nog een nachtje over.

Ik zet het vast in de agenda, denk nog even na of ik kom aangezien ik alleen moet komen en zit met wedstrijdplanning. Ik slaap er nog een nachtje over.

- Georgie
- Amerika-expert
Haha ja die had je dan denk ik gemist, kijk maar gauw op FB
Al wel 2,5 maand haha. Hij heeft zich ook al aangemeld op het forum tijdje terug en had direct beloofd dat ie ook mee komt naar de meeting, dus nu komt ie er niet meer onderuit! Ik heb er weer zin in! Zou 't leuk vinden als je ook kan komen en lekker zonder OT stress bijkletsen over je USA vakantie van afgelopen zomer!

States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Tja, bij mijn weten worden die kosten altijd door het OT zelf gedragen. Iets waar men waarschijnlijk niet bij stilstaat en wat natuurlijk extra kosten voor het OT zelf betekent. De keren dat ik het mee georganiseerd heb waren de brandstofkosten, etentjes, papier en overige kosten altijd voor onze eigen rekening. Dat werd juist gedaan om de kosten voor deelneming niet onnodig omhoog te schroeven. Het is zeker iets waar men rekening mee moet houden als je in het OT plaats neemt. Het zal mij er in ieder geval niet van weerhouden in de toekomst weer eens mee te doen met het OT.Jasmino schreef:Ik vind het nogal wat dat die onkosten allemaal door het team zelf betaald worden worden, eerlijk gezegd vind ik dat die best mogen worden doorberekend in de kosten van de meeting!

Hopelijk hoeft het OT dit jaar geen Beamer te huren, dat zou alweer schelen. Zo'n Beamer is eenvoudig zelf te demonteren en te monteren.

OT: Succes met alle voorbereidingen!

Roland
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Gisteren geboekt: vlucht van Washington via Chicago naar Amsterdam op 1 februari! Ik ga er dus ook bij zijn dit jaar en ben reuze benieuwd (vind het ook wel een beetje spannend eerlijk gezegd).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wat leuk Petra, ik zie er naar uit om je eindelijk in levende lijve te ontmoeten. 

Voor de tweede keer op drie jaar tijd wordt het net op de dag geplaatst dat de prins carnaval voorgesteld wordt bij ons.
Ik wacht dus nog even af of ik ga komen dit jaar. Ik zou er thans weer graag bij zijn.
Bart

Ik wacht dus nog even af of ik ga komen dit jaar. Ik zou er thans weer graag bij zijn.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat leuk dat jij erbij bent, Petra! Dat is toch best bijzonder. Ik zou het ook leuk vinden om je te ontmoeten! Wij schrijven de datum in onze agenda, en ik hoop dat wij erbij kunnen zijn.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Georgie
- Amerika-expert
Ik kijk er naar uit je te ontmoeten Petra! En de rest ook wat ontspannender te spreken dit jaar 

- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
Wat leuk dat jij er ook bij bentPetra/VS schreef:Gisteren geboekt: vlucht van Washington via Chicago naar Amsterdam op 1 februari! Ik ga er dus ook bij zijn dit jaar en ben reuze benieuwd (vind het ook wel een beetje spannend eerlijk gezegd).

- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jeetje dat is wel bijzonder... Petra.
Natuurlijk ook dat de anderen er zijn!!! haha
Natuurlijk ook dat de anderen er zijn!!! haha

Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Gelukkig zit Rob nu weer wel in het OT, dus verwacht ik dat hij zijn eigen beamer wel zal gebruiken. Scheelt in ieder geval het OT weer wat budget...sachasenne schreef:Allemaal vrouwen zijnde en niet de meest technisch/IT aangelegde mensen hebben we besloten de beamer van AR te huren. Anders moesten wij de beamer van AR eerst demonteren en dan de beamer van Rob er inzetten. Wij hadden ook gelezen in het verslag van het jaar ervoor dat er wel wat werk mee was. Dit kostte 75 euro welke twee jaar geleden niet moest betaald worden.

Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Dank aan het OT voor de duidelijke toelichting.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Georgie
- Amerika-expert
Zit Rob weer in het OT? Wie zitten er uiteindelijk nou in dan? Er zijn dus alweer wat wisselingen geweest?
he wat leuk Petra dat je komt.
Dat wordt weer een gezellige bedoening in Zaltbommel.
En Bart die prins Carnaval kun je de andere dagen toch ook zien en ons niet
Dat wordt weer een gezellige bedoening in Zaltbommel.
En Bart die prins Carnaval kun je de andere dagen toch ook zien en ons niet

- tcoppers
- Amerika-expert
- Contacteer:
Thuul, jij bent ook weer erg bij de hand.
Misschien wordt Bart wel prins, daar heb je misschien nog niet aan gedacht.
Theo

Misschien wordt Bart wel prins, daar heb je misschien nog niet aan gedacht.

Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Oké, als adviseur danGeorgie schreef:Zit Rob weer in het OT?

Geen idee of wij kunnen overigens... Heb hier op vakantie mijn agenda niet bij me

Weet wel dat we dan in ieder geval nog niet op vakantie zijn naar Dubai...
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl