Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2013 Slow Chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Eagle`
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: DV-2013 Slow Chat

Bericht door Eagle` »

Paar weken AA niet meer gecheckt, vanwege enorm druk bezig, goed dat ik ni inschrijvingsperiode in men agenda had geschreven, ik doe dit jaar gewoon weer lekker mee.

Ik was het debacle van 1 mei eigenlijk bijzonder snel vergeten, had nog een herexamen voor men master na master opleiding in Augustus + ontzettend druk op het werk. Enigste tergende was die rechtzaak eigenlijk, ergens zat je toch te hopen dat ze zouden gevolg geven aan de winnende loten van 1 mei, maar eens de uitspraak, heb ik me op werk gestort en voor je het weet was het weer 4 oktober ^^

Volgende maand, vertoef ik weer maand in Socal, can hardly wait :mrgreen:
coukie
Amerikafan
Partner van: Erwin

Bericht door coukie »

Voila se inschrijving is weer gebeurd :) kunnen weer aan het aftellen beginnen lol
Wat ik wel gemerkt heb is dat er nu op de confirmation een Digital signature bijstaat wat verleden jaar niet het geval was, iemand enig idee waarom dit zou kunnen zijn?
Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
Cassie
Amerika-ontdekker

Bericht door Cassie »

Iemand al meegemaakt dat de site confirmationcode niet herkent? Eerste entry sucsesvol afgesloten en nu bij die van mijn man zegt hij sessie verlopen omdat ik teveel codes heb gebruikt. Wat te doen?

Groetjes Cassie.
Cassie
Amerika-ontdekker

Bericht door Cassie »

Te snel gepanikeerd, na nog 3 pogingen is het wel gelukt.

Groetjes Cassie.
Thierry73
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Thierry73 »

Zo

ingevuld en maar weer gaan aftellen dan hè
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ik was alweer vergeten dat het zover is :oops:
Net even ingevuld voor mij en mijn man, nu maar weer afwachten.
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dit is maar een 'rommeldraadje' (slow chat). In het topic rond de loterij staat het allemaal up-to-date:
viewtopic.php?f=12&t=36475#p616387
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Kingair
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 51

Bericht door Kingair »

Hallo Allemaal,

Ik ben er klaar voor.
Pasfoto's zijn klaar en vrijdag schrijven we ons in.
Moeten het toch op een van de dagen doen dus gaan wij voor vrijdag.

Succes allemaal
HiddenDriver
Amerika-ontdekker

Bericht door HiddenDriver »

Hallo,
toch nog even checken... klopt het dat men ons nu per brief gaat verwittigen? Puntje 8 "mailing address" --> (NOTE: This is the address that will be used to notify you if you are selected.)
Stond dat er vorig jaar ook of ben ik op een verkeerde site beland?
https://www.dvlottery.state.gov/application.aspx

aan iedereen alvast succes!
Kingair
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 51

Bericht door Kingair »

Voila net 2 x ingeschreven
1 x op de naam van mijn 'sweety' en 1 x op de naam van mezelf.

En nu maar duimen . . . .kaarsjes branden . . . . .

Succes allemaal
ready2leave
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door ready2leave »

Zo... De inschrijving zit er in.

Een gek gevoel. Mijn vrouw en ik praten er al bijna 2 jaar over maar hadden tot vandaag nog nooit echt meegedaan.
Eerder dit jaar hebben we de beslissing genomen dat we echt mee gingen doen. Maar om het vandaag dan ook echt in
te kloppen is raar.

Maar we weten het zeker. We willen dit proberen. Een 3 maanden geleden een "test" of we dit echt wilden. Het leek
er namelijk op dat mijn werkgever zou worden overgenomen door een Amerikaans bedrijf. Die maakten er geen geheim
van dat ze een deel medewerkers (ook mijn functie) naar de VS wilden hebben. Helaas ging de overname niet door
maar het was voor ons een mooie test om te zien of we echt bereid waren dit te doen.

Ik wil nu eigenlijk het liefst een soort winterslaap doen tot 1 mei. :) Maar goed...maar even rustig een kleine 7
maand afwachten.
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Jeetje, heb het allemaal even gemist. Ben er natuurlijk zelf ook niet meer mee bezig, maar de tijd gaat snel! 2 jaar geleden zelf voor het laatst ingeschreven!

Voor iedereen heel veel succes! Hopelijk hebben we dit jaar meer winnaars op dit forum dan ooit!
Tanja1974
Amerika-ontdekker

Bericht door Tanja1974 »

Zojuist heb ik voor de eerste keer voor zowel mijn man als mijzelf de aanvraag ingestuurd.

Nou ontdek ik net op de bevestiging dat ik een fout heb gemaakt in de aanvraag van mijn man.
Waar ik zijn voornaam had moeten invullen heb ik klaarblijkelijk alleen zijn initialen ingevuld.

Heeft iemand enig idee of dit nog te veranderen is en of dit leidt tot diskwalificatie?
Ik zit hier echt enorm te balen... heb je alles goed geregeld, maak je zo'n domme fout.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Er is geen manier om dit nog aan te passen. Mocht je man gewonnen hebben, kun je KCC bellen om het probleem uit te leggen. Ik las van iemand anders dat KCC de fout hersteld zou hebben na het tonen van dingen zoals een geboortecertificaat etc.
Tanja1974
Amerika-ontdekker

Bericht door Tanja1974 »

SemJes schreef:Er is geen manier om dit nog aan te passen. Mocht je man gewonnen hebben, kun je KCC bellen om het probleem uit te leggen. Ik las van iemand anders dat KCC de fout hersteld zou hebben na het tonen van dingen zoals een geboortecertificaat etc.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Het is al zo'n kleine kans dat je hem krijgt. Als je het dan ook nog verprutst, is dat helemaal balen.
Hans_J
Amerika-ontdekker

Bericht door Hans_J »

Morgen eens foto's maken en poging nummer 2 indienen.

Hopelijk niet meer zo een gezever als de afgelopen trekking.
SvS
Amerika-ontdekker

Bericht door SvS »

Van het weekend hebben wij ons ingeschreven voor de DV2013. Alleen ging dat niet vanzelf!

We begonnen met mijn man. ("winnaar" (dus niet) van DV2012 1 mei 2011) Maar bij de code liepen we vast. Wel 15 x de juiste code ingevuld, maar bleven foutmelding krijgen. Dus nog 2 andere pc's geprobeerd en ook niet gelukt. De volgende dag precies hetzelfde verhaal. Dus wij begonnen te denken, misschien zijn onze papieren toch in behandeling genomen en gaan we toch nog een GC "krijgen" :clap: , omdat ze misschien gelijk zijn naam herkennen bij het invoeren. (als dat al kan) Dus toen hebben we mijn gegevens ingevuld en de code, en ik kreeg netjes het confirmation nummer. Toen mijn man nog een keer geprobeerd en toen ging het wel goed. Dus helaas geen GC onderweg. :(

Wat ik me al een tijd afvraag, hoe dat nu precies gaat met je nummer dat je krijgt als je gewonnen hebt.
Er worden 50.000 (of 55.000 weet even niet meer) GC "uitgedeeld". Dus als je een laag nummer hebt, des te meer kans. Stel iemand schrijft zich in met partner en 6 kinderen en wint, zijn er dan gelijk 8 van de 50.000 plekken vergeven of 1 plek?
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Enkel de winnaar krijgt een nummer. Dus of die nu vrijgezel is, of 37 minderjarige kinderen heeft, er wordt maar 1 nummer uitgegeven.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer