Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
iPhone 4S op AT&T, Verizon of Sprint?
Re: iPhone 4S op AT&T, Verizon of Sprint?
En hoe zit het met de geluidskwaliteit bij Sprint?
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Bushmaster
- Amerika-expert
[melig-modus]die is net zo goed als tijdens het rustig wandelen.En hoe zit het met de geluidskwaliteit bij Sprint

Ik vind het helemaal prima bij Sprint. Helder en duidelijk. Veel beter dan Verizon. AT&T heb ik nooit gebruikt, maar mijn vrouw heeft een AT&T telefoon van haar werk en daarvan valt het signaal constant weg.1250 schreef:En hoe zit het met de geluidskwaliteit bij Sprint?
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Dan ga ik voor Sprint, zijn ook nog een keer de goedkoopste.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Ik heb in Nederland altijd Vodafone gehad met een blackberry en vond het geweldig. Een nadeel, mijn blackberry had een keer peer week een battery pull nodig. De opstart tijd is ook redelijk lang zeker in vergelijking met een Iphone.
Ik heb lang gewacht op de nieuwe BB bold. Ik wilde eigelijk geen full touchscreen meer, het verbruikt gewoon te veel stroom. Als je nog weleens op pad bent is er niets vervelender dan dat de accu leeg is. Dan kun je een super telefoon en provider hebben, maar als het apparaat leeg is kun je niet.
Hier in Lexington Kentucky is de kwaliteit van AT&T zwaar onder de maat ongeacht de telefoon die je hebt. Mijn vrouw is naar Verizon overgestapt en heeft daar een Samsung opgehaald. Met een giga groot scherm en 4G uitgerust. Iets wat we hier helemaal niet hebben maar goed, als verkoper doe je er een roze hoesje bij en mijn vrouw is al snel over.
Op het moment dat de nieuwe Bold uitkwam direct naar Verizon gegaan. Maar helaas mijn vrouw vond het allemaal maar niets en kwam met het verhaal dat ik toch maar een Iphone moest nemen, dat was het helemaal. Haar hele familie is Apple freak. Ik zelf heb er niet heel veel mee. Ik vind ze over prijst en de kwaliteit laat de wensen nog weleens over. Van de 10 Apple systemen die we hebben draaien op het werk zijn er in twee jaar al 3 gesneuveld. Met name harde schrijf problemen. Ik werk zelf ook met een apple en de muis is een drama. Ik heb de muispad onderste boven liggen anders schiet mijn cursor alle kanten op! Maar goed terug naar het telefoon verhaal. Ik heb dus nu een Iphone met Verizon. Ik heb overal ontvangst en ken de problemen met geluidskwaliteit (nog) niet. Maar de Iphone zelf; het is wel oke, maar ik had meer verwacht. Ik heb zelf voor Vodafone gewerkt en weet dat je aan elke telefoon moet wennen. Toch mis ik een BB. Helaas kan ik nu niet meer terug met mijn Iphone. Hoe zit het eigelijk bij Verizon en de Iphone als ik een mijn telefoon wil verkopen? Er zit geen simkaart in volgens mij. Dus als ik hem verkoop moet er dan iemand mee naar Verizon waar ze hem aan een computer hangen en anders programmeren?
Ik heb lang gewacht op de nieuwe BB bold. Ik wilde eigelijk geen full touchscreen meer, het verbruikt gewoon te veel stroom. Als je nog weleens op pad bent is er niets vervelender dan dat de accu leeg is. Dan kun je een super telefoon en provider hebben, maar als het apparaat leeg is kun je niet.
Hier in Lexington Kentucky is de kwaliteit van AT&T zwaar onder de maat ongeacht de telefoon die je hebt. Mijn vrouw is naar Verizon overgestapt en heeft daar een Samsung opgehaald. Met een giga groot scherm en 4G uitgerust. Iets wat we hier helemaal niet hebben maar goed, als verkoper doe je er een roze hoesje bij en mijn vrouw is al snel over.
Op het moment dat de nieuwe Bold uitkwam direct naar Verizon gegaan. Maar helaas mijn vrouw vond het allemaal maar niets en kwam met het verhaal dat ik toch maar een Iphone moest nemen, dat was het helemaal. Haar hele familie is Apple freak. Ik zelf heb er niet heel veel mee. Ik vind ze over prijst en de kwaliteit laat de wensen nog weleens over. Van de 10 Apple systemen die we hebben draaien op het werk zijn er in twee jaar al 3 gesneuveld. Met name harde schrijf problemen. Ik werk zelf ook met een apple en de muis is een drama. Ik heb de muispad onderste boven liggen anders schiet mijn cursor alle kanten op! Maar goed terug naar het telefoon verhaal. Ik heb dus nu een Iphone met Verizon. Ik heb overal ontvangst en ken de problemen met geluidskwaliteit (nog) niet. Maar de Iphone zelf; het is wel oke, maar ik had meer verwacht. Ik heb zelf voor Vodafone gewerkt en weet dat je aan elke telefoon moet wennen. Toch mis ik een BB. Helaas kan ik nu niet meer terug met mijn Iphone. Hoe zit het eigelijk bij Verizon en de Iphone als ik een mijn telefoon wil verkopen? Er zit geen simkaart in volgens mij. Dus als ik hem verkoop moet er dan iemand mee naar Verizon waar ze hem aan een computer hangen en anders programmeren?
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh! Blasphemist! Ga je mond wassen met water en zeep!Bandido schreef:Ik heb geen iPhone en ben sowieso geen fan van Apple (ooooh, wat zeg ik nu.....![]()
). ...

Apple fan gespot!Loek schreef:Oh! Blasphemist! Ga je mond wassen met water en zeep!Bandido schreef:Ik heb geen iPhone en ben sowieso geen fan van Apple (ooooh, wat zeg ik nu.....![]()
). ...

Of heb je daar een bepaalde reden voor? Zoals...

- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Goh, die lijkt sprekend op Gepke; compleet met de tatoo... 

- Bandido
- Amerika-expert
Ditto. Het kan wel echt per regio/stad verschillen soms, maar hier is het hetzelfde. Ik heb hoogst zelden dat een gesprek wegvalt met mijn Sprint telefoon, alleen als ik echt in de "boonies" ben wil het soms nog weleens gebeuren. Maar dat zijn dan ook de echt afgelegen plekken, want voor mijn werk kom ik nogal eens op het platteland en zelfs daar is Sprint meestal prima. Mijn Blackberry voor mijn werk is van Verizon en daar vind ik zowel de geluidskwaliteit en het bereik een stuk minder, maar slecht kan ik het ook weer niet noemen. Mijn vrienden en kennissen met AT&T klagen wel steen en been over het "droppen" van gesprekken. Dat kan aan de iPhone liggen, maar zelf denk ik eerder dat het aan AT&T zelf ligt. In Atlanta is het op zich goed, maar als je er net buiten bent of als je onderweg bent gebeurt het kennelijk regelmatig. Wat ik verder aan Sprint goed vind is inderdaad toch ook het kostenplaatje. Ik kreeg mijn Droid voor niks, inderdaad geen verborgen kosten en een ECHT gratis dataplan. Wat ik overigens jammer vind is dat er gaan SIM-kaart in kan en ik er dus niet in Europa mee kan bellen. Maar dat komt op zich niet vreselijk vaak voor. Maar om alleen daar nou om over te stappen naar GSM is ook weer wat al te drastisch.Clint schreef:Ik vind het helemaal prima bij Sprint. Helder en duidelijk. Veel beter dan Verizon. AT&T heb ik nooit gebruikt, maar mijn vrouw heeft een AT&T telefoon van haar werk en daarvan valt het signaal constant weg.

Nee, ik ben bepaald geen lid van de "cult".Loek schreef:Oh! Blasphemist! Ga je mond wassen met water en zeep!

"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerikafan
- Partner van: Els (sinds 1970)
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Zojuist geinformeerd bij Sprint (via de chat) naar de mogelijkheid van een mini SIM card voor mijn Apple iPad om onbeperkt te kunnen internetten in de USA voor een beperkte periode, namelijk 7 weken. Dit is volgens hen geen enkel probleem. Men levert de SIM card met het abonnement onbeperkt internet. Je kan dan contact opnemen met Boost Prepaid Customer Care via het telefoonnummer (888) 266-7848. Voor ons is dit ideaal. We kunnen via Skype met iedereen contact houden en hebben ook onderweg internet. Omdat de iPad GPS aan boord heeft, ben je tevens verzekerd van grote (10 inch) kaarten, die tot in detail zijn uit te vergroten.
We've been long together, through pleasant and through cloudy weather. (Anna Laetitia Barbauld)
http://elssander.waarbenjij.nu
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hou er wel rekening mee dat het GSM netwerk in de US niet zo dicht is als in NL. Er zullen onderweg veel plekken zijn waar je geen (data)dekking hebt, bijvoorbeeld veel van de nationale parken.
Anders bij je volgende telefoon zoeken naar een 'World Phone'. Mijn Blackberry heeft een CDMA chip en een SIM kaartBandido schreef:Wat ik overigens jammer vind is dat er gaan SIM-kaart in kan en ik er dus niet in Europa mee kan bellen. Maar dat komt op zich niet vreselijk vaak voor. Maar om alleen daar nou om over te stappen naar GSM is ook weer wat al te drastisch.![]()

Maar goed, CDMA gaat er toch uit. Sprint heeft vandaag aangekondigd haar LTE netwerk versneld uit te gaan rollen. Rond 2013 moet de VS dekkend zijn en dan zal CDMA en WiMax uitgefaseerd worden.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Bandido
- Amerika-expert
Dat heb ik inderdaad overwogen, maar de smartphones die Sprint op dat moment had waren alleen CDMA. En een Blackberry heb ik voor mijn werk al en wilde ik privé niet. En ik heb nog steeds een oud toestel uit NL met een NL SIM die ik in NL gebruik, dus dat werkt ook. Het is niet onoverkomelijk.Clint schreef:Anders bij je volgende telefoon zoeken naar een 'World Phone'. Mijn Blackberry heeft een CDMA chip en een SIM kaart
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerikafan
- Partner van: Els (sinds 1970)
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dat klopt precies. Ook in de woestijnen kun je je bereik wel vergeten. Gelukkig heb je nog altijd je GPS, zowel met je navigator als met je iPod of iPad. Verdwalen kan nauwelijks meer. De iPod en iPad hebben een leuke app, namelijk een WiFi zoeker. Deze kan ook off-line worden gedownload, zodat je op zoek kan naar een free spot; vooral in de stedelijke gebieden zijn die volop beschikbaar.Loek schreef:Hou er wel rekening mee dat het GSM netwerk in de US niet zo dicht is als in NL. Er zullen onderweg veel plekken zijn waar je geen (data)dekking hebt, bijvoorbeeld veel van de nationale parken.
We've been long together, through pleasant and through cloudy weather. (Anna Laetitia Barbauld)
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als ik me niet vergis gebruiken iphones en ipods A-GPS (Assisted GPS), die niet altijd werkt als er geen data service verbinding beschikbaar is. Sommige apps (die met pre-loaded maps) werken wel maar niet alle, dus let goed op zodat je niet vertrouwt op een app die het uiteindelijk in-the-field niet doet.
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Mijn iPhone GPS (zowel de 3Gs als de 4) doen het prima zonder data verbinding. Alleen in vliegtuigmodus niet (geloof ik).
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Dag allen, ik ben op zoek naar wat info. Ik wil namelijk via de iphone 4s pagina van kpn dat ding pre-orderen (zou kunnen, werd me verteld), maar ik kom maar niet op de pre-order pagina (alleen meer info)... iemand een idee of het uberhaupt wel kan? Nog ff wat anders, als ik m hier pre-order, kan ik m dan laten versturen naar Nederland? En dat SIRI, dr staat op diezelfde kpn pagina een filmpje en daar zie je hoe dat SIRI werkt, maar werkt het echt zo losjes? Vaak moet je die spraakbesturing echt als een robot inspreken, anders doet ie het niet... zou wat zijn in ieder geval, als het zo werkt!! Thnx alvast
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Uuuhhhh ... je woont in LA en bestelt een iPhone in NL? Wat is de clou?
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik snapte het ook al niet: waarom in Nederland het toestel bestellen als je in de VS woont? Tenzij je op korte termijn terug gaat naar Nederland en graag zo'n toestel wilt hebben...?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ik snap sowieso niet waarom iemand een Iphone4s wilt kopen(maar ik zal de discussie hier niet starten
) en dan ook nog eens met een peperduur kpn abonnement en dan laat ik het woonplaats ding nog er buiten 
Blijkbaar moet die telefoon sowieso naar NL.

Blijkbaar moet die telefoon sowieso naar NL.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht