Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips reisroute en campgrounds

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Marieke
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Marieke »

Hoi Ingrid,

Ik heb net de laatste week het internet "afgestruind" om al onze GC uit te zoeken en te boeken.

Zelf heb ik ook de TL-Directory gekocht, maar dit blijft een een dik boek waarbij je niet altijd de ervaringen/meningen van anderen in kan vinden.
Ik heb, naast dit forum, heel veel gehad aan de volgende websites:

http://www.woodalls.com
http://www.tldirectory.com
http://www.koa.com
http://www.rvparkreviews.com

Ik weet niet hoe ik hier een link van kan maken :oops: , maar dan moet je het maar even intypen :D

Veel succes!
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

Dank je wel voor de moeite! Zoals je ziet heb je er toch links van gemaakt en aangezien de laptop mee gaat, zet ik deze gewoon bij mijn vakantie-favorieten. Dan moet er altijd wel een plekje te vinden zijn! :lol:

Nog maar vijf weken...
Gast

Bericht door Gast »

Wij kopen meestal pas in Amerika de Woodall gids en dan die voor heel Amerika en Canada. Je hebt daar echt heel veel aan maar ze nemen nogal veel ruimte in in de koffer.
We laten hem aan het eind van de reis ook meestal in de camper liggen. Je hebt ze ook per regio, die zijn uiteraard iets minder dik.
De mooiste campings hebben we al gevonden met die gids!
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

In wat voor soort winkels moet je zijn om zo'n gids te kopen?
zeearend
Amerika-ontdekker

Bericht door zeearend »

In 2004 hadden wij alle campgrounds gereserveeerd. Dit was achteraf niet nodig geweest. Nu gaan we dit keer dan ook niet reserveren.

gr. Klaas
3e camperreis naar USA van 29-6-2008 / 1-8-2008 naar het Mid westen.
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

Weten jullie of het ook mogelijk is om zonder reservering toch met een tentje op een CG in Yosemite te komen, ook al zijn die al vol geboekt?
Gast

Bericht door Gast »

Wij hebben altijd nog in het hoogseizoen gerezen door Amerika en hebben nog nooit iets van te voren gereserveerd op campgrounds of in hotels/motels. Ik denk dat we na al die reizen hooguit 2 keer onze neus hebben gestoten, nou en als dat dan zo is dan rij je door naar de volgende campground of hotel/motel.
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

Nieuwe vraag: wat is ongeveer de beste tijd om aan te komen op een camping zodat je nog een (goede) plek kan krijgen?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Ingrid schreef:Weten jullie of het ook mogelijk is om zonder reservering toch met een tentje op een CG in Yosemite te komen, ook al zijn die al vol geboekt?
Alleen als je veel geluk hebt, misschien wil iemand met een grote plek met je delen, voor de meeste plekken geld max 2 tenten en 8 personen weet alleen niet hoe het zit met 2 voertuigen.
Het wordt wel meer gedaan op deze manier maar dan moet je dus zelf op zoek naar mede kampeerders die hun plek willen delen.
Rob
Gast

Bericht door Gast »

Ingrid schreef:Nieuwe vraag: wat is ongeveer de beste tijd om aan te komen op een camping zodat je nog een (goede) plek kan krijgen?
Wij komen meestal aan tussen 4 en 5 uur. dan brandt om 6 uur het vuurtje om te gaan BBQ-en :doublethumb:
Gast

Bericht door Gast »

Ingrid schreef:In wat voor soort winkels moet je zijn om zo'n gids te kopen?
Boekwinkels hebben ze in ieder geval en soms ook in supermarkten.
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

Tsja, voor dat bbq-en zal ik nog even een cursus moeten gaan volgen... Ik heb begrepen dat die Amerikaanse campings tot een uur of 11 blauw staan van de rook! :wink:
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

En in San Fransisco zal ik dan wel snel een boekwinkel tegenkomen, als ik er niet voorbij loop met mijn jetlag-hoofd....
Gast

Bericht door Gast »

Haha, valt best mee hoor, het is reuze gezellig, vooral als je buren een gitaar meehebben en je bij hun BBQ vragen....
Houtjes kan je sprokkelen en we kopen meestal bij de eerste supermarkt een zak houtskool en aanmaakblokjes.
Als die dan op zijn en het eten ook dan gooien we de gesprokkelde houtjes op het vuur en hebben we de verdere avond een gezellig kampvuur.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer