Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.
Re: Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.
Chipotle is echt heel lekker. Bestellen is makkelijk: je kiest een basisburrito, die maken ze aan de assemblyline voor je klaar, en dan kan je ervoor kiezen om nog wat extra's toe te voegen (salsa, zure room, guacemole enz.). Net als bij de Subway zeg maar. Alle extra's betaal je wel voor, uiteraard. Vervolgens vouwen ze de burrito keurig op en verpakken ze hem als een kleine zeppelin in zilverfolie. Niet zo goed als een authentieke SF Mission Street burrito, maar het kan er zeker goed mee door!
Als je een burrito bowl bestelt, dan krijg je alle ingredienten zonder de burrito, maar in een plastic schaaltje.
Panda Express is trouwens net zo Chinees als Mark Rutten. Vind het helemaal niks, alleen maar zout en smaakversterkers.
Als je een burrito bowl bestelt, dan krijg je alle ingredienten zonder de burrito, maar in een plastic schaaltje.
Panda Express is trouwens net zo Chinees als Mark Rutten. Vind het helemaal niks, alleen maar zout en smaakversterkers.
Lori's Diner is op verschillende lokaties in SF te vinden. Erg leuk ingericht met jaren '50-meubilair, veel chroom en formica, jukeboxen en soms complete oldtimers.
Verder vind ik de clam chowder in sourdough bread erg lekker. Vooral de goed gevulde die ik op de pier in Monterey heb gegeten. Weet de naam van het restaurant niet meer.
Verder vind ik de clam chowder in sourdough bread erg lekker. Vooral de goed gevulde die ik op de pier in Monterey heb gegeten. Weet de naam van het restaurant niet meer.
@ Martijn: bedankt voor de tip!
Pandaexpres doet me btw niet echt aan chinees denken, maar lekker vind ik het wel
als afwisseling van burgers.
Pandaexpres doet me btw niet echt aan chinees denken, maar lekker vind ik het wel

"We Cook Pizza & Pasta" in Tusayan.
Goede pizza's en de pasta met spicy shrimps en broccoli was echt verrukkelijk.
Goede pizza's en de pasta met spicy shrimps en broccoli was echt verrukkelijk.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
- monkeytje84
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
En Galaxy Dinner, wat een superleuke tent is dat. Met heerlijke shakes en eten.gleuknie schreef:Helemaal vergeten te noemen: Ruby's Diner (o.a. in Palm Springs)!!
Hoewel de naam doet vermoeden dat je er alleen kunt dineren, kun je er ook heerlijk ontbijten!!
Soortgelijke restaurants zijn Mel's Diner (o.a. in Malibu) en Roxy's Diner (o.a. in Las Vegas, Stratosphere Tower)
Hallo Allemaal,
Groetjes,
Margarethe
Groetjes,
Margarethe
- monkeytje84
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Nou die rokjes waren ver te zoekengleuknie schreef:Dat wordt zoeken naar een Sonic op onze route.BBX schreef:je parkeert en je order word opgenomen door een mooie dame in kort rokje op rolschaatsen. Vervolgens eet je gewoon in de auto.En dan maar hopen dat het hard waait.

Hallo Allemaal,
Groetjes,
Margarethe
Groetjes,
Margarethe
Heerlijk eten in Scottsbluff (Nebraska): Emporium Coffeehouse and Cafe
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Pann's restaurant in Los Angeles is een aanrader! Het is een echte Amerikaanse diner uit de jaren 50, met hele goede burgers!! Het restaurant is trouwens vlakbij LAX (6710 La Tijera Boulevard)
- CherokeeWarrior
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Diablo Burger in downtown Flagstaff... best burgers in town... absolute aanrader...
daarnaast voor zeer goede BBQ (de echte danwel) is Satchmo's in Flagstaff ook aan te raden... even zoeken... maar dan heb je ook wat.
www.satchmosaz.com
daarnaast voor zeer goede BBQ (de echte danwel) is Satchmo's in Flagstaff ook aan te raden... even zoeken... maar dan heb je ook wat.
www.satchmosaz.com
sinds 1995 in totaal 62 keer naar de USA gevlogen and more to go...)
Last: Texas (Oct. 2018)
Next: Florida (Feb 2019)
Next: Utah (April 2019)
Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
Last: Texas (Oct. 2018)
Next: Florida (Feb 2019)
Next: Utah (April 2019)
Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Bij Panera Bread in San Francisco (dicht bij AT&T Park, het Giants stadion) hebben we lekker brodjes gegeten.
Het diner bij Texas de Brazil was ook erg goed. Alleen wel het duurste eten van de hele vakantie.
Maggiano's in Las Vegas was denk ik een van de beste Italiaanse restaurants waar ik ooit gegeten heb. Ik had een gerecht met truffel en het was echt heerlijk!
Het diner bij Texas de Brazil was ook erg goed. Alleen wel het duurste eten van de hele vakantie.
Maggiano's in Las Vegas was denk ik een van de beste Italiaanse restaurants waar ik ooit gegeten heb. Ik had een gerecht met truffel en het was echt heerlijk!
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Galaxy Diner was inderdaad verrassend goed. Deze kwamen wij tegen in Hatch, Utah onderweg van Zion naar Bryce Canyon. De eigenaar was een hele aardige man, waarbij je kunt zien dat deze eettent zijn passie is. Ik had hem inderdaad beloofd om zijn Galaxy Diner aan te prijzen op het forum!monkeytje84 schreef:En Galaxy Dinner, wat een superleuke tent is dat. Met heerlijke shakes en eten.

Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Iemand wel eens bij Giordano's geweest in Chicago?
Ben er afgelopen vakantie geweest. Vooraf een bord met gefrituurde hapjes, erg lekker!
Daarna kwam de stuffed pizza, een medium pizza voor 2 personen. Nou wanneer je (als je een voorgerecht neemt) een small pizza neemt met z'n 4-en dan heb je nog genoeg! Die pizza's zijn er heel erg groot en vooral dik, dat is echt niet normaal. et was heel lekker, maar we gingen met doggybags vol naar het hotel.
Ben er afgelopen vakantie geweest. Vooraf een bord met gefrituurde hapjes, erg lekker!
Daarna kwam de stuffed pizza, een medium pizza voor 2 personen. Nou wanneer je (als je een voorgerecht neemt) een small pizza neemt met z'n 4-en dan heb je nog genoeg! Die pizza's zijn er heel erg groot en vooral dik, dat is echt niet normaal. et was heel lekker, maar we gingen met doggybags vol naar het hotel.
Als je dan toch bij Inn-n-out Burger gaat eten, vraag dan naar de hamburger of fries "Animal Style". Die staat nergens op het menu, maar is wel overal te verkrijgen als je er naar vraagt. Wel een calorien-bom(2 plakjes gesmolten kaas,gebakken uitjes, en 1000 island dressing).
Ik heb hem in Los angeles gehad....wel lekker. Snel opeten, want hij is snel afgekoeld, en dan is het niet meer te pruimen.

Red Robin had afgelopen oktober de Octoberfest burger met unlimited steak fries....dat was me toch lekker. Hier vragen ze je hoe je de burger gebakken wilt hebben...rare, medium of well done...
Bij de Cheesecake factory in Tampa heb ik een Chargrilled Coulotte Steak gehad. Ik heb al heel wat steaks gehad, maar deze...hmmm...het water loopt me in de mond!!
Oh ja, en in Ohio zijn de originele White Castle patty Burgers. Klein, maar fijn!!
Five Guys vonden wij helemaal niks. Vet, en veel te duur. Je kreeg er wel gratis doppinda's bij, maar voor ons hoeft het niet meer.
Ik heb hem in Los angeles gehad....wel lekker. Snel opeten, want hij is snel afgekoeld, en dan is het niet meer te pruimen.

Red Robin had afgelopen oktober de Octoberfest burger met unlimited steak fries....dat was me toch lekker. Hier vragen ze je hoe je de burger gebakken wilt hebben...rare, medium of well done...

Bij de Cheesecake factory in Tampa heb ik een Chargrilled Coulotte Steak gehad. Ik heb al heel wat steaks gehad, maar deze...hmmm...het water loopt me in de mond!!

Oh ja, en in Ohio zijn de originele White Castle patty Burgers. Klein, maar fijn!!

Five Guys vonden wij helemaal niks. Vet, en veel te duur. Je kreeg er wel gratis doppinda's bij, maar voor ons hoeft het niet meer.

- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
En bedankt voor het plaatsen van die foto.
Nu krijg ik spontaan ontzettende trek.
Nu krijg ik spontaan ontzettende trek.

Groetjes René
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Iemand ook bekend met Ruth's Chris Steak House?
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ja, maar dan heb je het niet meer over fastfood
Dan heb je het over een goed restaurant, waar je ook niet in je korte broek en t-shirt naar binnen moet en waar je de tijd moet nemen om te eten en te genieten.
Die in Orlando was perfect, die in Manhattan viel erg tegen.

Dan heb je het over een goed restaurant, waar je ook niet in je korte broek en t-shirt naar binnen moet en waar je de tijd moet nemen om te eten en te genieten.
Die in Orlando was perfect, die in Manhattan viel erg tegen.
Het topic heet Fastfood en leuke eetervaringen.. Hiervoor moet hij dus wel in Orlando zijn en niet op Manhattan 

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Oh oke, er zit er een bij ons hotel in San Diego.
Had gehoopt dat het zoiets als Outback steakhouse zou zijn
Had gehoopt dat het zoiets als Outback steakhouse zou zijn

Weet niet of het fastfood is, maar voor de lunch ging ik helemaal voor de Subway!! Zoooo lekker die broodjes! Ow en in Vegas, de hamburgers van Serendipity! En dan als nagerecht de hot frosen chocolate pakken! Ge-wel-dig!
ik hoop dat vegetariërs ook goed aan hun trekken komen in de southwest
in SF zou er alleszins heel veel zijn voor veggies en in Venice ook 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht