Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waarom amerika???

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Waarom amerika???

Bericht door Petra/VS »

Ok, terug on topic :). De lagere benzineprijzen = waarom amerika??? ;)
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

Bennogr schreef:Dirkwood: Nederlander gebleven? Of Amerikaan (of Nieuw Zeelander) geworden? Je weet dat je twee nationaliteiten kan hebben?
Nee nooit geen NZ geworden.Ik wil graag mijn Nederlandschap blijven behouden.Het bloed kruipt tog daar waar het vandaan komt.Ja ik weet dat ik nu met USA dual nationality kan hebben maar heb het nog niet gedaan.
Oranje hagelslag...en ZZ tops.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Als je zeker wilt zijn: regel het dan voor 2013, ze beginnen te morrelen in Nederland.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

Dat is goed om te weten.Thanks.Wat heeft het nu eigenlijk voor voordelen anders dan een extra boekje erbij te hebben ?
Laatst gewijzigd door Dento op 10 okt 2011, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Gehele quote uit voorgaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. hier: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=1&t=17691
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Je mag als staatsburger stemmen, je kandidaat stellen voor hiondenmepper of voor het Congress (na een paar jaar), je kan moeilijker het land uitgeschopt worden en je mag langer dan een half jaar wegblijven. Plus: je hoeft geen speciale toestanden meer op te (laten) maken voor als je vrouw eerder zou overlijden (moge de goden dat verhoeden!), maar toch ook wel iets om aan te denken.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

Ik vind het haast de moeite en geld niet waard dus.Klinkt haast als een vrij brief om makkeliker een criminal te worden.LOL

*** Note mod: dirkwood, lees a.u.b. even het volgende topic aangaande het citeren van volledige voorgaande berichten:
viewtopic.php?f=1&t=17691 Het is niet nodig om telkens het hele voorgaande bericht te citeren. Bij voorbaat dank!***
Laatst gewijzigd door Dento op 10 okt 2011, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Gehele quote uit voorgaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. hier: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=1&t=17691
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

Dat jij het de moeite en geld niet waard vindt is best, dat moet ieder voor zich beslissen, maar de opmerking
dirkwood schreef:Klinkt haast als een vrij brief om makkeliker een criminal te worden.
begrijp ik niet (zelfs met de "LOL" er achter - als het als grapje bedoeld was begrijp ik het dus nog niet). :?
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

Ik zat dus te denken dat als ik iets on wettigs do dan wordt ik het land uitgschopt maar als een citizen mag ik dan blijven alhoewel in de gevangenis echter.
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

Hopelijk is dat niet iets waar je je dagelijks zorgen over maakt!
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

.nope....net zoveel als Amrikaan worden dus.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer