Van het weekend hebben wij ons ingeschreven voor de DV2013. Alleen ging dat niet vanzelf!
We begonnen met mijn man. ("winnaar" (dus niet) van DV2012 1 mei 2011) Maar bij de code liepen we vast. Wel 15 x de
juiste code ingevuld, maar bleven foutmelding krijgen. Dus nog 2 andere pc's geprobeerd en ook niet gelukt. De volgende dag precies hetzelfde verhaal. Dus wij begonnen te denken, misschien zijn onze papieren toch in behandeling genomen en gaan we toch nog een GC "krijgen"

, omdat ze misschien gelijk zijn naam herkennen bij het invoeren. (als dat al kan) Dus toen hebben we mijn gegevens ingevuld en de code, en ik kreeg netjes het confirmation nummer. Toen mijn man nog een keer geprobeerd en toen ging het wel goed. Dus helaas geen GC onderweg.
Wat ik me al een tijd afvraag, hoe dat nu precies gaat met je nummer dat je krijgt als je gewonnen hebt.
Er worden 50.000 (of 55.000 weet even niet meer) GC "uitgedeeld". Dus als je een laag nummer hebt, des te meer kans. Stel iemand schrijft zich in met partner en 6 kinderen en wint, zijn er dan gelijk 8 van de 50.000 plekken vergeven of 1 plek?