Bennogr schreef:Dirkwood: Nederlander gebleven? Of Amerikaan (of Nieuw Zeelander) geworden? Je weet dat je twee nationaliteiten kan hebben?
Nee nooit geen NZ geworden.Ik wil graag mijn Nederlandschap blijven behouden.Het bloed kruipt tog daar waar het vandaan komt.Ja ik weet dat ik nu met USA dual nationality kan hebben maar heb het nog niet gedaan.
Je mag als staatsburger stemmen, je kandidaat stellen voor hiondenmepper of voor het Congress (na een paar jaar), je kan moeilijker het land uitgeschopt worden en je mag langer dan een half jaar wegblijven. Plus: je hoeft geen speciale toestanden meer op te (laten) maken voor als je vrouw eerder zou overlijden (moge de goden dat verhoeden!), maar toch ook wel iets om aan te denken.
Ik vind het haast de moeite en geld niet waard dus.Klinkt haast als een vrij brief om makkeliker een criminal te worden.LOL
*** Note mod: dirkwood, lees a.u.b. even het volgende topic aangaande het citeren van volledige voorgaande berichten:
viewtopic.php?f=1&t=17691 Het is niet nodig om telkens het hele voorgaande bericht te citeren. Bij voorbaat dank!***
Laatst gewijzigd door Dento op 10 okt 2011, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Gehele quote uit voorgaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. hier: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=1&t=17691
Ik zat dus te denken dat als ik iets on wettigs do dan wordt ik het land uitgschopt maar als een citizen mag ik dan blijven alhoewel in de gevangenis echter.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.